Vedonlyöntivihjeet

  • 3 072 865
  • 15 011

Zohan

Jäsen
LIVE!
HAVU vs Heroic
HAVU 5.60 @Pinnacle


Heroic voitti niukasti ekan kartan, HAVUlta pieni throwaus. Kohtuu mieletön kerroin mitättömään tasoeroon nähden.
 
Viimeksi muokattu:

Zohan

Jäsen
Noniin nyt on taas sen verran kiva putki päällä, joten koitetaan jatkaa sitä tällä palstallakin. Pari hyvää matsia ois.

NaVi kohtaa NIPin. NaVi on ailahdellut viime aikoina, mutta uskon heidän silti juoksevan täysin sekaisin olevan ruotsalaisporukan yli. Heidän johtoporukkansa päätti vaihtaa heidän IGL:län ja ehkäpä parhaan pelaajan Lekron pois ja tilalle hampus. Hampus on ok pelimies, mutta kun IGL korvataan ja vielä paljon vähemmällä tulivoimalla ottaa se aikansa. Heidän koutsinsa mukaan ei oo ehtinyt paljoa yhtään reenaamaan yhdessä. Electronic ja s1mple oli ainoat servulla eilen, mutta jos sieltä vähän apuja tulisi niin pitäisi olla selvä 2-0.

Nordavind taas on mielestäni yhtä tieriä ylempänä AGF:ää vastaan, joten tämänkin näkisin tasoituksella osuvan. En nää mitään karttaa, jossa Nordavind ei olisi ennakkosuosikki pl. Train, joka on heidän perma ban.

17:50 Nordavind - AGF
Nordavind -1.5 @2.16 Pinnacle

18:30 Natus Vincere - Ninjas In Pyjamas
Natus Vincere -1.5 @2.49 Pinnacle
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Veikkaus näyttäs antavan pinnaclea paremmat kertoimet encelle huomenna. 1,70 voitosta ja 2-0 voitosta 3,00 (hox -1,5 vain 2,75).
E: pinnacle 1.632 ja 2,790
E2: ei pitäis luottaa tuohon enceen..
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
KeuPa HT

Elitloppet-sunnuntai. Linkistä pääsee mukaan t75 -kimppaan. Peliaikaa klo 16 saakka.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT

Elitloppet-sunnuntai. Linkistä pääsee mukaan t75 -kimppaan. Peliaikaa klo 16 saakka.
Ei tullut yllätyksiä sitten ensimmäistäkään. Yleensä aina näin kun tekee leveä lapun. 2 minuutissa väsätty alkuperäinen suunnitelma kolmella varmalla olisi osunut, mutta sitten tämä veivattu 400€ hajoitus ei :D.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Pelaillut tässä Venäjän tunnettua Short Hockeytä, kun ei ollut välillä muuta. Jäänyt koukkuun.

15.00 alkaa Ershistie Tigry - Ledoviy Desant. Unibetilla over 10,5 kerroin 2.1. Tänään pelattu pelkkää overia (ja kaikki saatu tähän mennessä kiinni) ja sama meno jatkuu.

Edit: Kohde katoaa 14.50 pieneksi toviksi ja aukeaa vähän ennen ottelun alkua yleensä livestä uudelleen.

Edit2: 1,87:n tippunut livessä ennen pelin alkua.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Pelaillut tässä Venäjän tunnettua Short Hockeytä, kun ei ollut välillä muuta. Jäänyt koukkuun.

15.00 alkaa Ershistie Tigry - Ledoviy Desant. Unibetilla over 10,5 kerroin 2.1. Tänään pelattu pelkkää overia (ja kaikki saatu tähän mennessä kiinni) ja sama meno jatkuu.

Edit: Kohde katoaa 14.50 pieneksi toviksi ja aukeaa vähän ennen ottelun alkua yleensä livestä uudelleen.

Edit2: 1,87:n tippunut livessä ennen pelin alkua.
Mä olen miettinyt harrastaako kukaan muu tätä :D kahteen peliin tullut itsekin painettua tänään overia. Vihjeitä on vähän hankala antaa kun melkein päivä kerrallaan tulee aina katseltua kellä siellä on kovin krapula.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Mä olen miettinyt harrastaako kukaan muu tätä :D kahteen peliin tullut itsekin painettua tänään overia. Vihjeitä on vähän hankala antaa kun melkein päivä kerrallaan tulee aina katseltua kellä siellä on kovin krapula.
Näitä on mukava pelata. Pelit on lyhyitä ja niitä on riittävän paljon. Suosikkini on overin pelaaminen. Tuossa välillä, kun oli pari päivää, että maaleja tuli todella vähän, laski overien rajat huomattavan alas päiväksi. Parhaimmillaan sain johonkin peliin tasan 2 kertoimeksi over 8,5:lle. Siihen olisi pitänyt lyödä kovemmin.

Voittajaa pelaan paljon harvemmin. Tuntuu että enemmän arpapeliä, kuin overeiden kanssa.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Voittajaa pelaan paljon harvemmin. Tuntuu että enemmän arpapeliä, kuin overeiden kanssa.
En oo pelannut kuin muutamaan matsiin tyyliin kännissä ja läpällä, mutta ennakosuosikit noissa oli jossain vaiheessa voittanut about 80% todennäkösyydellä, vaikka kertoimet järjestäen jotain -> 1.8. Joku tollakin varmaan takoo rahaa. Oliko nyt bet365 kun jopa näyttää noita pelejä, on se melkosta höpöhöpötouhua.

Nordavind - Budapest 5, 1 (-3.5) kerroin 1.90.
Ei oo budan pojat pelanneet hetkeen ja vaikkei Nordalla oo kovin kivasti kulkenut, eiköhän tämä mee rutiinilla. BO1 joten aika kolikkoo on toki ja motivaatiosta ei mitään hajua. Mutta kokeillaan, sano ryssä ku rajalle pääsi.

Kiinnostaakohan toi Blast BO1 hässäkkä ketään?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
En oo pelannut kuin muutamaan matsiin tyyliin kännissä ja läpällä, mutta ennakosuosikit noissa oli jossain vaiheessa voittanut about 80% todennäkösyydellä, vaikka kertoimet järjestäen jotain -> 1.8. Joku tollakin varmaan takoo rahaa. Oliko nyt bet365 kun jopa näyttää noita pelejä, on se melkosta höpöhöpötouhua.

Nordavind - Budapest 5, 1 (-3.5) kerroin 1.90.
Ei oo budan pojat pelanneet hetkeen ja vaikkei Nordalla oo kovin kivasti kulkenut, eiköhän tämä mee rutiinilla. BO1 joten aika kolikkoo on toki ja motivaatiosta ei mitään hajua. Mutta kokeillaan, sano ryssä ku rajalle pääsi.

Kiinnostaakohan toi Blast BO1 hässäkkä ketään?

Ei sillä, että olisi huono veto, mutta Budapest Five on entinen Salamanderin rosteri, joka on pelannut onlinessa aika paljon koronan aikaan.

Ja itse olen BLAST:a seuraillut ja vetoa vähän löin. Mad Lions oli helppo löysää fnaticia vastaan ja tänään tanskalaiset pelaavat Dignitasia vastaan. -3,5 saa jotain 1,8 kerrointa.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Ei sillä, että olisi huono veto, mutta Budapest Five on entinen Salamanderin rosteri, joka on pelannut onlinessa aika paljon koronan aikaan.

Ja itse olen BLAST:a seuraillut ja vetoa vähän löin. Mad Lions oli helppo löysää fnaticia vastaan ja tänään tanskalaiset pelaavat Dignitasia vastaan. -3,5 saa jotain 1,8 kerrointa.
No hah, sellaista se on kun ei seuraa silmä kovana vaan mutuilee. Turpaan sieltä tulee ja mä haen takkini. Ei pitäis kyllä tässäkään pellailla mitään tämmösiä huvinvuoksi-juttuja, mutta tiikeri ja raidat.

En taida tohon blastiin kyllä ottaa osaa, kun ensinnäkin noi bo1 ei oikein sytytä ja jotenkin välimallin turneelta tuntuu muutenkin. Ehkä jotain älyttömiä altavastaajahakuja vois harrastaa.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
En oo pelannut kuin muutamaan matsiin tyyliin kännissä ja läpällä, mutta ennakosuosikit noissa oli jossain vaiheessa voittanut about 80% todennäkösyydellä, vaikka kertoimet järjestäen jotain -> 1.8. Joku tollakin varmaan takoo rahaa. Oliko nyt bet365 kun jopa näyttää noita pelejä, on se melkosta höpöhöpötouhua.

Unibet näytti myös pelejä jostain "sarjasta", mutta tuo loppui tässä ehkä 2-3vk sitten. Voin hyvin jakaa näkemyksen, että melkoista pelleilyä. Vähän jaksoin katsoa, mutta lopetin seuraamisen myöskin veikkaamistani peleistä.

Kertoimet on tosiaan aika reippaita myös ennakkosuosikeille. Vasta viimeaikoina on ruvennut näkymään jopa 1.6 alkuisia.

Omalla kohdalla overit ovat tuottaneet tasaisesti. Ja nimenomaan peleissä, joita pelaavat Ershistie Tigry, Ledoviy Desant, Stalker Moscow ja Krasnye Kryliya. Jonkun verran pelaan noita muita, mutta tosi vähän.
 

Lht03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nupen Pelicans
ORDER - Overt alkaa 14:10, Veikkauksella bo1 peliin kierrosraja 21,5 ja yli tuon saa 1,90 kertoimen, ihan nevahööd toinen jengi, mutta niin alhaalla raja että pakko kokeilla.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Tänään kävi mukava tuuri heti aamusta. Short Hockeyssä kohde aukesi over 11,5 maalia kertoimella 1.72. Livessä kertoimet olikin sitten aivan päin honkia. Over 5,5 maalia oli 2.43. Siihen iskin heti. Löin vielä lisää over 6,5 maalia kertoimella 2.85, kun ensimmäinen maali oli tullut. Vedot osui helposti. Kotiutin rahat, niin eivätpähän ainakaan vie niitä, jos virhettä ikinä huomaavat.

En muista ikinä nähneeni mitään vastaavaa. Muilta olen kyllä kuullut/lukenut. Tuskin osuu vastaavaa joulua omalle kohdalle hetkeen jos koskaan.

Edit: Ai niin tämä oli vihjeketju. No painakaa overia. Ainakin jos kohde on suosiollisesti virheellinen.
 
Viimeksi muokattu:

Lht03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nupen Pelicans
Hyvällä prosentilla osunut Blastin bo1 pelit, alla omat ajatukset tälle päivälle:

mousesports – MAD Lions - 2 (Veikkaus 1,75)
mousesports -3,5 – Virtus.pro - 1 (Veikkaus 1,83)
Astralis – ENCE - Yli 26,5 kierrosta (Veikkaus 1,85)
 
Viimeksi muokattu:

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Hyvällä prosentilla osunut Blastin bo1 pelit, alla omat ajatukset tälle päivälle:

mousesports – MAD Lions - 2 (Veikkaus 1,75)
mousesports -3,5 – Virtus.pro - 1 (Veikkaus 1,83)
Astralis – ENCE - Yli 26,5 kierrosta (Veikkaus 1,85)
En oo lyönyt, mutta jokusen kattelut ja mun mielestä nää vaikuttaa vähän läppämatseilta, missä vissiin noi jengit oikein yrittää pelata tasuria? Esmes äsken Vitality otti lopun pataan 2-10 SAW:lta, häviten lopulta koko matsin ja oli tossa mouse vs MAD matsissakin mun silmään vähän semmosta hepposta pelailua, sulle-mulle-sulle-mulle -hengessä. Ehkä siinä vaan on se, ettei pääse jengit pelaamaan niitä omimpia mappeja ja joutuvat ehkä vähän improvisoimaan?

Vihjeet otan kyllä kiinni, muutoin palaillaan asiaan playoffien BO3-peleihin!
 

Lht03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nupen Pelicans
En oo lyönyt, mutta jokusen kattelut ja mun mielestä nää vaikuttaa vähän läppämatseilta, missä vissiin noi jengit oikein yrittää pelata tasuria? Esmes äsken Vitality otti lopun pataan 2-10 SAW:lta, häviten lopulta koko matsin ja oli tossa mouse vs MAD matsissakin mun silmään vähän semmosta hepposta pelailua, sulle-mulle-sulle-mulle -hengessä. Ehkä siinä vaan on se, ettei pääse jengit pelaamaan niitä omimpia mappeja ja joutuvat ehkä vähän improvisoimaan?

Vihjeet otan kyllä kiinni, muutoin palaillaan asiaan playoffien BO3-peleihin!

Siellä VP:n IGL jäi mousesports pelistä sivuun kun kone ei ilmeisesti pelannut, tällä hetkellä tilanne silti VP:lle 8-3, näissä tosi paljon kyllä heittelee pelin sisällä voimasuhteet, en tiedä onko nämä bo1 pelit sitten sellaisia että yrittävät kaikki soveltaa kun on yhdestä poikki.

Livestä mousesportsia lisää vielä, usko on kova että kääntyy vielä.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Ton Blastin BO1 peleistä 17/20 edellistä yli kierrosrajan, jos en nyt ihan väärin kattonu. Noissa on kertoimet ollut 1.85 -> eli ihan sievoiset voitot ois noilla jo kerännyt. Ja 10-kertoisimilla tasureilla kanssa. Koitetaan nyt jenkkejä sitten overiks, pienenpienellä mielenkiintokudilla.

Edit. Juuei, toi Chaos on niin paska että antaa nyt olla vaan. Pitkä tikku ja mömmöjä, taidampa niitä kosketella vähän.
 

neks0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Juventus, HIFK, Darts
Nuo jenkkien BLAST ottelut eivät ole menneet ainakaan minun osalta yhtään nappiin, esim. eilen Cloud 9 meni sitten voittamaan T100 viime metreillä. Saldoni 0/4 noissa jenkkilän BLASTeissa, taidan pysyä poissa niistä.

Astralista vastaan on taas nyt hyvä lyödä, heillä pakka melko sekaisin kun sekä Xyp9x ja Gla1ve ovat poissa.
 

Zohan

Jäsen
LIVE!

Navi jr - LDLC (1-0)
LDLC ML 5.45 @Nordicbet

Pienellä kokeiluun. LDLC uudella nälkäisellä nipulla liikkeellä. NaVin junnut osaa throwata.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
@seisnauraa eilen pelattu vähämaalisia, joten tänään on overirajat 8.5 tai 9.5 kyseessä siis tuo Venäjän short hockey league ja overeita kannattaa vetää, kattokaa edellisen sivun seisnauraa viesti, niin ymmärrätte mistä kyse
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
@seisnauraa eilen pelattu vähämaalisia, joten tänään on overirajat 8.5 tai 9.5 kyseessä siis tuo Venäjän short hockey league ja overeita kannattaa vetää, kattokaa edellisen sivun seisnauraa viesti, niin ymmärrätte mistä kyse

Oon ollut muutaman päivän pelaamatta, kun nostin tilin hetkeksi tyhjiin, eikä muilla tileillä ollut rahaa. Pelejä kyllä seurannut.

Rajat on tullut taas tosiaan alas. Joku päivä sitten oli nimittäin nähtävissä jopa over 12,5 rajaa joihinkin peleihin. Olen tehnyt sellaisen huomion, tai ainakin ollut tekevinäni, että kun maaleja tulee, niin niitä tulee kaikissa peleissä. Ja sitten, jos pelataan niukkaa, niin se pätee kaikissa peleissä. Noin siis karkeasti. En tiedä mistä johtuu ja kuinka totta tuo on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös