Kyllähän Astralis BO5:ssa -1,5 on aikamoinen pelikohde, jos kertoimeksi saa 2,15. Ihan maailman jokaista joukkuetta vastaan.
Juniorilätkässä ylikertoimien päivä. Mulla on taas aikamoiset näkökulmaerot bookereiden kanssa, jotenka pakkohan nuo on poimia. Aloitetaan räikeimmistä:
OHL:n puolella Saginaw Spirit sekä Peterborough Petes ovat suorilla voitoilla, moneylinella sekä X2:llä (ja X1:llä) ennakkosuosikkeja mun papereissa. En mää näe tätä näin mitenkään. Myös Flint Firebirds on hyvä kohde Dellandrean myötä.
WHL:n puolella Calgary Hitmen on maistuvin kohde. Medicine on pelannut helppoja matseja ja Hitmen on yksi isoista tällä kaudella. Toinen iso on Edmonton Oil Kings, joka saa vieraakseen Lethbridge Hurricanesin. Hei, Hurricanes on myös yksi isoista ennakkoon ja Cozens on takas kehissä. 5,25 suora voitto, moneyline 3,35 ja X2 päälle kaksi. Näen nuo joukkueet aika tasaväkisinä, jotenka kertoimen perässä menen.
OHL:n puolella on myös mun voimasuhdearviointien osalta kärkikamppailu Sudburyn ja Kitchenerin välillä. Kitchener on edelleen tuolla kerroinasettelulla pelikohde singlenä.
Näillä suohon tänään.