Juniorisarjat alkoivat tosissaan eilen ja tänään jatkuu isosti. Ongelmana nyt vain on se, että mitä ilmeisimmin onnistuttiin viime kaudella rikkomaan vedonlyöntipalvelut, sillä otteluita on todella hankalasti missään tarjolla. Marathonbet on yksi vaihtoehto, jota käsittääkseni mm.
@Ni$pekt15 käyttää, mutta sen luotettavuudesta minulla ei ole mitään kokemusta ja varsinkin, kun Brexit on tulossa/tullut, niin jossain vaiheessa saattaa tulla verotus mukaan kuvioihin, kun sieltä rahaa kotiuttaa. Livetuloksien kautta huomasin ComeOnin sekä Mr. Greenin näiden sarjojen kertoimia myös antavan, itse pyysin eilen Unibetin asiakaspalvelulta tuota eilistä kohdetta ja se lopulta ilmestyi. En jakanut vinkkiä tänne ihan vain, koska avausmatsi ja valitettavasti menen oma nenä edellä vedonlyönnissä, jotta saan itsekin sen hyödyn kertoimista. Ps. arvioni meni täysin metsään puutteellisen tiedon vuoksi, jotenka hyvä vain.
Jäämme seuraamaan tuleeko kohteita jatkossa ilman pyytämistä, sillä rehellisesti sanottuna oma energia ei riitä valvomaan ja seuraamaan tilannetta, jos nämä ongelmat ovat jatkossakin päällä. Nimimerkiltä
@Ni$pekt15 haluaisin kuulla Marathonbetin käytettävyydestä enemmän ja jos jollain on Mr. Greeniltä tai ComeOnilta kokemusta, niin saa jakaa.
Mutta joo. Tälle päivälle löytyy ihan kotoisesta Suomen liigastakin kaksi aika mannaista kohdetta ja kohta alkava E-Sports-ottelu CS:n muodossa antaa kanssa kivan kerroinasetelman.
@Zohan voi tätä kompata jos siltä tuntuu.
BIG - FURIA BO1
Merkki 2 (FURIA), 2,05 @ Unibet
En näe FURIA:n koneen hyytyvän ja BIG:llä on vielä murrosvaihe käynnissä IGL:n poistumisen myötä. Puhtaasti frag-taitokin menee mun mielestä brasseille, joten tuo kerroin on kyllä houkutteleva. Viime viikonloppuna FURIA ei pettänyt Suomessa ja uskon, että tähän turnaukseen on myös valmistauduttu kunnolla, kun käytännössä ovat BIG:n ohella ainoat hyvät joukkueet palkintorahojen perässä.
Ja kotoisesta Liigasta: aina, kun Kärpät ja Tappara saa päälle 2,00 kertoimen, on se pelattava. Kärpillä Ilves, Tapparalla Lukko. En näe mitään syytä olla tuota pelaamatta, kun laitetaan kaikki speksit yhteen.