^ Tuo nimim. erkun laittama vihje on ehdottomasti yksi päivän parhaista kohteista. Aika nopeasti mennyt alkukausi kertoimiin ja kauden ennakoiden voimasuhteet roskakoriin. Tosiaan aikamoinen ero kuitenkin joukkueiden alkuohjelmalla. Pistin Raahen kaveriksi tuplaan
Vimpeli -6,5 juoksua (1,93). Ihan vaan, koska Vimpeli on hurjassa iskussa tällä hetkellä. Hyvinkää on ihan OK jengi, mutta Vimpeli on vaan sen verran vahva tällä hetkellä, että lyön sitä tasoituksilla melkein ketä vastaan tahansa.
Tein myös tällaisen triplan (ns. ykköslappuni tällä kierroksella):
Kouvola - Kankaanpää
yli 11,5 juoksua (1,72)
- Kouvola tekee jo pelkästään kotonaan pyöreästi sen 20 kolmostilannetta ottelua kohti. Ja eiköhän se Kankaanpääkin jokusen tilanteen saa luotua. Kouvola ei ole mikään Joensuun kaltainen kone ulkopelinsä kanssa
Siilinjärvi - Joensuu
(Joensuu -4,5) 1,85
- Tasoero on yksinkertaisesti niin kova. Joensuun jätti Kiteen kolmeen kolmostilanteeseen viime kierroksella, eikä helppoa tule olemaan Siilinjärvelläkään luoda tilannetta. Joensuu saattaa vetää nihkeästi, mutta sitten laittaa kentän rullaamaan. Yllättävää, että juoksuetu jätetty vain 4,5:een.
Raahe - Kempele
alle 12,5 juoksua (2,03)
-
@erku jo laittoi tähänkin vähän perusteluita tuossa vihjeessään. Kempeleellä on ollut vaikeaa sisällä, mutta sitä se on myös ollut Raahella. Vaikka Raahen vastustajat ovat olleet kovia, niin tilanteiden luonnin kanssa on ollut vähän niin ja näin. Tehtyjä juoksuja kymmenen neljässä pelissä. Onkohan tuossa kertoimessa jokin jekku taustalla, mitä en ymmärrä? Pelataan Oulussa tosiaan ja tällä hetkellä näyttäisi olevan 8 astetta lämpöä.
Kirittäret -2,5 juoksua 1.93 Veikkaus
Minä itse atsiassa valitsin jo tämän, mutta klikkasin lopulta ruksista pois ja vaihdoin Vimpelin tasoitusvoittoon.
Unibetillä tein myös tällaisen futisrivin:
HJK
-1,5 -KPV
1 2,08
- HJK:n vähän heikohko alkukausi on mennyt hintoihin sen verran, että siitä on tullut pelattava. Mestarisuosikki vastaan suurin putoajaehdokas ja pelataan mestarijoukkueen kotikentällä. Kyllä mä uskon tässä tasoeron olevan kuitenkin sitä luokkaa, että valmentajanvaihdoksen tuomalla buustilla HJK ottaa selvähkön voiton.
MIFK - VPS
1 1,78
- MIFK tiputti VPS:n jo cupista Vaasassa. VPS ei luonut maalin lisäksi juurikaan paikkoja ja saa olla tosissaan huolissaan sarjapaikasta. Uskokaa minua, sillä olen pelejä seurannut. MIFK:lle saa paremman kertoimen kyllä Veikkaukselta, mutta en pelaakaan tätä kohdetta sinkkuna, vaan osana triplaa.
Charlton - Sunderland
alle 2,5 maalia 1,58
- Jos haluaa oikein hullutella, niin periaatteessa alle 1,5 maaliakin olisi hyvä pelattava. Kyseessä Ykkösliigan nousufinaali, joten isot on panokset. Sunderland on pelannut todella pragmaattista jalkapalloa nousukarsinnoissa. Se tiputti Portsmouthin kahden ottelun yhteistuloksella 1-0, eikä noissa peleissä paljon mitään tapahtunut, mitä tuli vilkuiltua.