Huomisista puolivälieristä sananen.
Yhdysvallathan on ollut aivan käsittämättömän heikko pitkin turnausta enkä näe minkään valtakunnan mahdollisuutta Venäjää vastaan. Kerroinasetelmakin on sitä luokkaa, mutta -1,5:lla saa jo 1,80, joka on todellakin pelattava.
Ruotsi on myös pakko poimia -1,5:llä, kun saa 1,98 Unibetilta. Materiaaliero on iso, Ruotsi on arvokisoissa aina erinomainen ja veikkaan, että sieltä tulee ärsytetty kolme kruunua vastaan. Suomen puolella totta kai ollaan, mutta järkevänä vedonlyöjänä Ruotsi tosta todennäköisemmin jatkoon menee.
Mutta sitten. En tiedä, mutta mun mielestä Kanada on ollut huono läpi turnauksen ja vain Suomi on heille ollut oikeasti testi. Sveitsillä 5,65 kerroin, moneylinet ja X2:et ja jopa +1,5:lle saa yli kahta. Pakko nuo kaikki on poimia, joukkueella on vahva kannattajajoukko Slovakiassa ja luisteluvoima on niin suuri. Genoni toivottavasti maalissa ja mielestäni hidas Kanada on varmasti yllätettävissä.
En näe millään Tsekkiä noin ylivoimaisena suosikkina Saksaa vastaan, joten kohtuu suurella otetaan Saksa +1,5. Saksa tulee puolustamaan uskollisesti, Grubauer maalilla ja varmasti laittavat kampoihin. Tsekki on yleensä huonoimmillaan, kun on iso ennakkosuosikki enkä mä näe heitä puolustusorientoitunutta joukkuetta vastaan niin vakuuttavana. Laitan myös X2, moneylinet sekä suorankin voiton. Ihan vain koska yllätykset on kivoja.
En mä välttämättä suosittele peesaamaan.