Saul Goodman
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pekka Virta
22 pisteen johto kun 8min jäljellä on koripallossa vaarallisinViesti jota ei ollut mukava huomata. Olin jo pistänyt seurannan kiinni, kun näytti sen verran hyvältä.
22 pisteen johto kun 8min jäljellä on koripallossa vaarallisinViesti jota ei ollut mukava huomata. Olin jo pistänyt seurannan kiinni, kun näytti sen verran hyvältä.
22 pisteen johto kun 8min jäljellä on koripallossa vaarallisin
Jes, Atalanta ja Besiktas johdossa. Katson kymmenen minuutin päästä miten päättyi, se toimii aina. Besiktas toki hyödynnetty Palermon voiton kanssa tuplassa, joten toivottavasti sitäkin pääsee jännittämään riippuen tämän pelin lopputuloksesta. On tää hauskaa hommaa niin kauan kun muistaa pitää panoksen itselle sopivana ja pelata vastuullisesti! Toivotaan että en nyt jinxannut näitä tällä kertaa :D
Epsilonin meno ollut suht vaikeaa CPH reissusta asti. SuperJymy kokeilemisen arvoinen BO1 matsissa.
14:00 SJ - Epsilon
SJ 3.62 @Pinnacle
Onko tosiaan niin, että missään ei ole vielä miesten jääkiekon 1-divisioonan MM-kisojen A-lohkon kohteita auki? Anze Kopitar liittyy Slovenian joukkueeseen, ja on aika jäätävä vahvistus kuitenkin tuolle tasolle. Mistään ei vain tunnu löytyvän, vaikka kisat alkavat jo tämän kuun puolella. Enkö vain osaa etsiä?
Itse vedän tähän kyllä ristiä, minulla on toki vahvat Spurs-lasit.Vedetään tähän jo ensi viikon Tottenham vs. Ajax herkkupalaan vedot sisään.
Mikäli Ajax pelaa lähellekään samalla tasolla kun on tähän asti pelannut, niin mielestäni Tottenham on jossain määrin pulassa. Ajaxin syöttöpeli toimii - ja se toimii nopeasti, enkä usko Tottenhamin löytävän tähän mitään viisastenkiveä. Tottenham taasen on jossain määrin ollut lähinnä Korealaisen hirven maalien tai hänen kauttaa tulleiden maalien varassa - mutta nyt Heung-Min on siis Ajax ottelusta sivussa korttitilin täyttymisen vuoksi -> iso reikä heidän hyökkäysvoimaansa.
En tästä-kään sen enempää jaksa länkyttää, mutta minusta Ajax on Pinnaclen tarjoamalla 3.03 (3.75u) kertoimella varsin pelattava.
Tähän hassuttelin itse lisäksi myös Ajax AH-1 5.25 @Unibet (1.55u).
Kysymys
Kotimainen luotettava toimija antaa Suomi +2 2.15 - onko tässä mitään järkeä vai tuleeko sieltä kuokkaan oikein enemmän kuin rajusti?
Itse vedän tähän kyllä ristiä, minulla on toki vahvat Spurs-lasit.
Tottenhamin saldo viimeisestä kymmenestä kotipelistä on 8-1-1, tappio Manulle ja tasuri Pohjois-Lontoon paikallisessa. Uudella stadionilla vastustajat eivät vielä ole maalia tehneet. Kanen loukkaantumisen jälkeen Son on tehnyt pari tärkeää rysää. Kuitenkin ilman Kanea Spurs on tehnyyt yhdeksän maalia ja tilastoissa viisi eri maalintekijää. Son ja Lucas molemmat kolme kaappia. Kanen, Sonin ja kauden ehdottoman ykköspelaajan Sissokon puuttuminen toki tullee näkymään.
Pochettino on muutaman kerran aiemminkin tuomittu häviämään, mutta on onnistunut löytämään sen kaivatun viisasten kiven. Uskon että Spurs lähtee minimoimaan riskejä ja tärkeintä on pitää nolla omissa. Puolustuslinja on kuitenkin täydessä iskussa ja parhaassa tapauksessa kolmen linja kaikki vanhoja Ajax pelaajia, joten näyttöhaluja varmasti löytyy.
Vahva risti ja 0-0.