Nyt enää 1,85, raikkaasti on tullut alaspäin.Tälle uni/Paf 2,60! Tähän isosti sisään ja loman viettoon. Kiitos hyvästä työstä!
Nyt tippuu ryminällä alas!
Nyt enää 1,85, raikkaasti on tullut alaspäin.
Oliko @Mikko78 seurannut tuota ÅIF - Karhut ottelusarjaa? Mitä mieltä tämän päivän kertoimista, onko pelattavaa vai vältetälläänkö? Karhuja olet aiemmin pommittanut niin Nordicin 1,98 kerroin pisti silmään. Kaksi kertaan on näköjään kuitenkin otettu rotsiin.
Tuossa junnulätkässä on sen verran rajoitetut limiitit ja bookkerit ettei tuolla sarjalla pääse rikastumaan. Etenkin kun nuo isommat puljut eivät tarjoa lajia listoillensa.
Minä skippaan itse koko kohteen. Ensinnäkin olen erittäin pettynyt itseeni että osumasta huolimatta over bettasin ensimmäisen peliin. Toiseksi minun kolmannen pelin monta tuntia tuotettu analyysi meni ihan päin persettä.
Sen verran voin kertoa, että osa hyvistä säbätipsareista painaa ÅIF ja Karhu leiristä sen verran, että siellä on paniikkinappula päällä.
Pallonhallinta tulee tässäkin pelissä olemaan selvästi Karhuilla ja tilastodata tukee Karhujen voittoa, mutta jossain se fiba tulee vastaan. ÅIF tekee maaleja TÄYSIN poikkeuksellisella prosentilla.
Minä en tähän kohteeseen sijoita senttiäkään.
Kun nyt jonkun verran on tietoa kyseisestä lajista niin sanotaan lyhyesti, että: ÅIF puolustaa hyvin ja tiiviisti, luovuttaa pallon suosiolla Karhuille jolla ei taas oikein riitä osaaminen murtaa ÅIF:n puolustusta.
11:30 8EASY - Thirteen
8EASY -1.5 2.47 @Pinnacle
8EASY pystyi eilen todenteolla haastamaan kiinan kärkijoukkueen ViCin. Täydet kolme karttaa ja viimeisessäkin turpaan vasta jatkoilla. Thirteen monta tasoa heikkommalta Pandalta 0-2 turpaan. 8EASYn riveissä pelaa yksi Aasian lupaavimpia pelaajia, vasta 16-vuotias mitsuha. Viciä vastaan koko sarjan paras pelaaja, kannattaa seurata jos matsin väijjytte.
En taas ymmärrä miten ML vain 1.3 ja tasoitus voi olla yli 2.40.
Dear Customer,
[E Sports] [CS:GO - DreamHack Masters Dallas CN Qualifier] [Match] 8EASY vs Thirteen has been cancelled due to the following reason: [Abnormal and suspicious betting activity has been detected for this event. All wagers from all customers have been cancelled. This action is taken very rarely and is for the protection of all our customers.] .
Jaahas rahat takas!
Kiinalaiset hakanneet järjettömiä summia sisään vai jotain omituisempaa?
Tuossa kohteessa oli kyllä todella omituista kertoimien liikehdintää. Mites muilla bookkereilla tuliko rahoja takas?
Unibetilla veto hävittynä myös.Tuossa kohteessa oli kyllä todella omituista kertoimien liikehdintää. Mites muilla bookkereilla tuliko rahoja takas?
Livevihje: HIFK ml. 2.41 Coolbet