Vedonlyöntivihjeet

  • 3 088 244
  • 15 040

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koska tykkää näköjään humalassa avata hieman elämääni, nii sallinette pienen avautumisen. Aikoinaan pokeribuumissa rahoitin nuoria nousevia kykyjä. Perseellen tuo silloin meni silloin, koska omavalvonta petti ja hyvät pelaajat tekivät tappiota ja ne jotka tuolta nousivat menestykseen eivät tarvinneet minun tukea sen alkurahoituksen jälkeen.

Nimimerkki @Zohan on sellaisen heppa, jossa on niin paljon valjastamonta potentiaalia että hänet milloin vaan talliini ottaisin. Täysin järjetöntä jos kaveri ei esports pelaamisesta ammattiaan tee. Se että pre match vedot ovat raskaasti voitolliset kertoo kaverista paljon. Tuo on vähän kuin antaisi jalkapallossa maalin eteen ja silti pystyy biittamaan markkinat. Live on se missä näkisin kaverin pystyvän vielä parempaan suorittamiseen, kun on rauha ja taloudellinen riippumattomuus siihen mitä tekee.

Minulla on huomenna tapaaminen Suomen mittakaavassa suuren konsulttitoimiston johtajan kanssa. @Pistrik tilastot on hänelle esitetty ja huomenna niistä enemmän jutellaan. Toki tämä ei tule johtamaan sen enempään kuin muutaman prikallisen kumoamiseen.

Sopisiko että siirretään tuo huominen tapaamisemme vähän myöhemmäksi?

Heh!

Yöksi NHL:ään kokeillaan paria sinkkua, kaikki Coolbetin kertoimia.

Washington - Carolina 1 (2,20)
Calgary - Colorado 1 (1,90)


Molemmat mielestäni pelattavia noilla kertoimilla.
 
Viimeksi muokattu:

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
@Mikko78 Ja tästä tapaamisesta odotamme mielenkiinnolla raporttia.

Jos palautus ja kirjanpito on kunnossa, niin rahoitus ei ole ongelma. Tuossa on muutama @disco-stu sanoin hyvää tulosta tekevä kynäri, mutta ei kirjanpitoa. Heille on mahdoton rahoitusta saada. Siksi nimimerkki @Pistrik on koko joukosta minun eniten arvostamani nimimerkki. Kaveri painaa koko sivuston kirjanpidon.

Ja sitten toinen juttu. Siinä vaiheessa kun betsaaminen menee ammatiksi. Se on henkisesti aivan helvetin raskas ammatti. Minusta ei siihen ollut, vaikka tulos samaa olikin kuin päivätyössäni. Valvotut yöt, stressi ja perhe-elämän sovittaminen oli minulle mahdoton yhtälö. Lisäksi itselleni toi mukanaan lieveilmiötä mitkä kuulostavat aluksi hyvältä. Matkustelu, viina, naiset. On muuten niin vitun turmiollinen yhdistelmä että huh huh :)

Melkein tekisi mieli tägätä yksi nimimerkki joka pystyy sitten ennemminkin kertomaan miten handlaa nuo kaikki, mutta annetaan kaikkien pitää anonyymiteeti. Toki tältä sivusta löytyy useampikin ammattibetsari. Hassua että niistä vain yksi tietämäni antaa vihjeitä.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Olisihan se kieltämättä houkuttelevaa ja mielenkiintoista jättää päivätyöt ja tehdä tästä "ammatti". Toivottavasti jonain päivänä siihen olisi myös mahdollisuus.
Haluan kehua pelivalintaa, eli sitä mihin olet perehtynyt.

Jos kyseessä olisi kesä- tai talvilaji, tai vähän panostettu laji, tai vaikka "pelkkien olympialaisten erikoisvedonlyöjä +150% kuukausipalautuksella", niin silti jatkuvasti voitolle jääminen ja reilun elannon mahdollistaminen olisi äärimmäisen vaikeaa, koska tarjontaa johonkin aikaan vuodesta ei olisi ollenkaan. Tämä tarkoitaa käytännössä sitä, että jos haluaa vedonlyönnistä itselleen suomalaisen keskipalkkaa paljon suuremman elannon, niin kapealla pelikaudella pitää pelata huomattavasti isommilla panoksilla, jotta voi kattaa pelaamattomat kuukaudet.

eSports on siinä mielessä täydellinen laji, koska pelejä on varmasti ympäri vuoden tarjolla. Kilpailu toki tulee kiristymään ajan myötä, mutta paras 1% elättää sillä aina itsensä ja paras 5% pystyy tekemään kovalla työllä kohtalaista tulosta. Vertaa esim. pokeri. Voin sanoa, että kokemuksen rintaääni puhuu. Joskus voisin kertoa tarinoita @Mikko78 tapaan, pitää vain kertoa ne anonyymisti. Siksi ihan kaikkea ei voi mitenkään paljastaa, koska google kertoo liikaa pelkillä yksityiskohdilla.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olisihan se kieltämättä houkuttelevaa ja mielenkiintoista jättää päivätyöt ja tehdä tästä "ammatti". Toivottavasti jonain päivänä siihen olisi myös mahdollisuus.

Usko mitä teet. @Jesus Shaves antoi hyvän vihjeen. Annan kassojen kasvaa. Älä ota ulos niistä kuin pakkotilanteissa. Pikkuhiljaa kun annat kassojesi kasvaa, niin nostat panoksia sen mukaan. Ammattipelurille hyvä palautus on 103-105%. Meidän kirjanpidon mukaan biittaat tuon kirkkaasti. Toki otanta on vielä pieni, mutta suunta oikea ja en näe tuolla sinun tietotaidolla miksi se muuttuisi. Silti korostan psykoloogisia ominaisuuksia. Älä jätä päivätyötä ennen kuin olet 100% varma asiasta.

@Lico on toinen erittäin kovalla prosentilla palauttava peluri, mutta hänellä on enemmän kausiluontoinen palautus. Eli silloin kun junnusarjat pyörii. @Mazaa palauttaa todella kovasti pesäpallon pyöriessä. @Saul Goodman ja @Jesus Shaves palauttaa läpi vuoden tasaisesti, mutta heiltä ette tule näkemään kaikkia betsejä. Siellä ne betsimäärät on sen verran suuria ettei niitä ole järkevä edes jakaa.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
@Mazaa

Sieltä tuli kuin omalta näppäimistöltä. Kyllä betsari betsarin tuntee. Tuo @Mazaa mainitsema kausiluontoisuus tekee sinusta poikeuksillisen betsarin. Me muut olemme yleensä riippuvaisia ajanjaksoista. Minä ampuhiihto ja salibandykaudesta. Tällä hetkellä minulla ei ole oikeastaan juurikaan annettavaa.

Sinulla on 365 päivää vuodessa aikaa takoa tulosta, kun meistä osa kärvistelee muutaman kuukauden varassa milloin tulos on tehtävä.
 
Viimeksi muokattu:

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olishan se Excel kiva nähdä niin, että siitä näkisi vaikka edes TOP-5 listauksen (kaikki vaikkapa yli 30 vetoa vinkanneet) niin voisi vähän benchmarkata itseään muihin.

(oletan, että sitä ei tänne linkitetty kun voi tulla paha mieli jos jää palautus % alle sadan tai jotain sellaista, enpä tiedä).

Itse ainakin helvetin iloinen jos/kun jengi pelaa voitollisesti... bookereilta rahat pois!

Kyllä me betsaajat tässä leikissä kuitenkin se heikompi osapuoli ollaan.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olishan se Excel kiva nähdä niin, että siitä näkisi vaikka edes TOP-5 listauksen (kaikki vaikkapa yli 30 vetoa vinkanneet) niin voisi vähän benchmarkata itseään muihin.

(oletan, että sitä ei tänne linkitetty kun voi tulla paha mieli jos jää palautus % alle sadan tai jotain sellaista, enpä tiedä).

Itse ainakin helvetin iloinen jos/kun jengi pelaa voitollisesti... bookereilta rahat pois!

Kyllä me betsaajat tässä leikissä kuitenkin se heikompi osapuoli ollaan.

Ota tuosta minun viestistä @Lico @Mazaa @Saul Goodman @Jesus Shaves @Zohan
 

Zohan

Jäsen
02:00 ORDER - Paradox
ORDER -1.5 1.60 @Pinnacle


Jo omilla kokoonpanoilla ORDER olisi 2-0 suosikki. Nyt Paradoxilla ollut pari peliä tuurailemassa ja on myös tässä matsissa pelaaja nimeltä "Kingfisher", jolla ei ole kyllä mitään annettavaa tällä tasolla. 0.80 kd ratingilla operointi tuolla tasolla kertonee oleellisen. ESL pro leaguen avausmatsi, joten motivaation pitäisi olla kunnossa.

E: Yleensä näihin matseihin missä ML voitolle annetaan kerrointa luokkaa 1.07 ei koskaan saa tasoituksella 1.60.. Jotain 1.35-1.40 se voisi olla.
 
Viimeksi muokattu:

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
En oikein tiedä mitä edes sanoa @Mikko78. En mä tästä ammattia ole koskaan ajatellut tehdä, vaikka ehkä kauden 2018-19 perusteella olisin voinutkin tehdä. Tosiaan kun ”tietotaito” rajoittuu jääkiekkoon ja erityisesti juniorisarjoihin, vaikka oman kirjanpidon perusteella muutkin sarjat ovat yli 100% palautuksella tältä kaudelta, niin joo.

Kun mainitsit tuosta stressistä sun muusta, niin jo se, että vinkkaan julkisesti tänne ja tiedän, että vinkkejäni on lukenut useampi palstan ulkopuolinen, jotka ovat löytäneet minut mm. Facebookista ja kiitelleet, saa meikäläisen aika sekaisin. Otan ihan älyttömän määrän stressiä jokaisesta vihjeestä minkä tänne isken ihan vain siksi, että pelottaa mimmosta kivitaloa ihmiset vinkkeihini panostavat. Itsellä kun on suhteellisen selkeä metodi siihen kuitenkin.

Mutta joo. On ollut mukava seurata ja lukea äijän tarinoita. Toivottavasti käyttäjän @Pistrik taulukko tekee huomenissa ystävääsi vaikutuksen. Ei sillä ettäkö siitä itse mitään kokisin rehellisesti hyötyväni. Tai niin.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
En oikein tiedä mitä edes sanoa @Mikko78Otan ihan älyttömän määrän stressiä jokaisesta vihjeestä minkä tänne isken ihan vain siksi, että pelottaa mimmosta kivitaloa ihmiset vinkkeihini panostavat. Itsellä kun on suhteellisen selkeä metodi siihen kuitenkin.
Lico, älä ota stressiä. Tai missään nimessä ainakaan liikaa. Kaikki vedonlyönti on jokaisen omalla vastuulla. Ihan kaikki. Sinulla ei ole mitään vastuuta muiden vedoista. Ei pienintäkään vastuuta.

Yksi tarina minkä voisin kertoa liittyy siihen, kun kuulin eräästä futiskohteesta hurjaa tietoa. Tämän jälkeen suomalainen vedonlyöjä löi siihen kohteeseen kuusinumeroisen summan euroja. Viimeistään siinä kohtaa tajusin, että minulla ei ole mitään vastuuta mistään mitä joku muu lyö siihen astisten tietojen perusteella.

Olen käytännön 100% varma, että kohde oli fiksattu kertoimien muutoksien perusteella, ja tällä kertaa molemmat etukäteen saadut tiedot osuivat. Toki fiksit eivät aina osu. Pörssien vaihto oli noin satakertainen normaaliin verratuna.

Pelaan myös hyvin isolla tiettyjä sarjoja joita en tule tänne koskaan vinkkaamaan, koska tiettyjä vihjeitä ei voi jakaa, jos niitä haluaa saada itselleen yhtä paljon myös jatkossa.
 

Nick Neim

Jäsen
Lähinnä kiinnostaisi, että mitä @Mazaan kaverille kävi tutkinnassa, jos en hänen ignoressa olisi. 100x vaihto normaaliin verrattuna, kuusinumeroinen panostus. Joko tyhmää tai äärimmäisen rohkeaa, tiedä sitten. Edes hyvällä hajautuksella ei voi mitenkään välttyä poliisitutkinnalta, kun noita on jo viisinumeroisistakin saatu aikaiseksi, vaikka ei siis fixiin mitenkään itse olisikaan osallisena.
 

Zohan

Jäsen
16:30 Vitality - FrostFire
FrostFire +10.5 1.76 @Pinnacle


En varmasti jätä käyttämättä näin järjetöntä tasoitusta. Lanit, BO1 ja ensimmäinen matsi. Kuusi kierrosta vaadittava määrä, mikä kuulostaa naurettavalta. Tuntematon vastustaja Vitalitylle. Aasialaisten pelityylit tuottaa poikkeuksetta aina vaikeuksia alkuun.
 
Viimeksi muokattu:

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
En nyt tiedä onko tämä varsinainen "vihje" kun on hieman "paskantaako karhu metsään" tyylinen vinkki - mutta menköön nyt.

Sunnuntain PL-matsiin CRY vs. ManC tilanne on luonnollisesti se, että ManC:lle kelpaa vain ja ainoastaan voitto. Samana päivänä myöhemmin Liverpool pelaa Chelseaa vastaan, joten CRY pelin voittamalla ManC laittaa taas pallon Liverpoolin kenttäpuoliskolle.

CRY kuitenkin on käytännössä varmistanut jo paikkansa PL:ssä ensi kaudeksi, joten peli ei ole mitenkään pakkovoitto heille. ManC:llä on myös kalavelat maksettavana edellisen pelin 2-3 tappiosta.

Asiaan - eli pelivalinnat ManC voitto 1.33 @Pinnacle ja tähän työnsin itselleni maksit. ManC AH-1 1.47 @Pinnacle ja tähänkin maksit. Lopuksi AH-2 2.7 @Pinnacle ja tähän 25% panos.
 
Viimeksi muokattu:

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
16:30 Vitality - FrostFire
FrostFire +10.5 1.76 @Pinnacle

En varmasti jätä käyttämättä näin järjetöntä tasoitusta. Lanit, BO1 ja ensimmäinen matsi. Kuusi kierrosta vaadittava määrä, mikä kuulostaa naurettavalta. Tuntematon vastustaja Vitalitylle. Aasialaisten pelityylit tuottaa poikkeuksetta aina vaikeuksia alkuun.

En ole aikaisemmin näin kovaan tasoitukseen törmännyt.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Lähinnä kiinnostaisi, että mitä @Mazaan kaverille kävi tutkinnassa, jos en hänen ignoressa olisi. 100x vaihto normaaliin verrattuna, kuusinumeroinen panostus. Joko tyhmää tai äärimmäisen rohkeaa, tiedä sitten. Edes hyvällä hajautuksella ei voi mitenkään välttyä poliisitutkinnalta, kun noita on jo viisinumeroisistakin saatu aikaiseksi, vaikka ei siis fixiin mitenkään itse olisikaan osallisena.

Tämä ei millään tavalla pahalla tarkoitettu. Toivottavasti ymmärrät. Olen 100% varma ettei tätä tulla tähän ketjuun avaamaan sen enempää.
 

Zohan

Jäsen
11:30 8EASY - Thirteen (void)
8EASY -1.5 2.47 @Pinnacle



8EASY pystyi eilen todenteolla haastamaan kiinan kärkijoukkueen ViCin. Täydet kolme karttaa ja viimeisessäkin turpaan vasta jatkoilla. Thirteen monta tasoa heikkommalta Pandalta 0-2 turpaan. 8EASYn riveissä pelaa yksi Aasian lupaavimpia pelaajia, vasta 16-vuotias mitsuha. Viciä vastaan koko sarjan paras pelaaja, kannattaa seurata jos matsin väijjytte.

En taas ymmärrä miten ML vain 1.3 ja tasoitus voi olla yli 2.40.
 
Viimeksi muokattu:

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
11:30 8EASY - Thirteen
8EASY -1.5 2.47 @Pinnacle

8EASY pystyi eilen todenteolla haastamaan kiinan kärkijoukkueen ViCin. Täydet kolme karttaa ja viimeisessäkin turpaan vasta jatkoilla. Thirteen monta tasoa heikkommalta Pandalta 0-2 turpaan. 8EASYn riveissä pelaa yksi Aasian lupaavimpia pelaajia, vasta 16-vuotias mitsuha. Viciä vastaan koko sarjan paras pelaaja, kannattaa seurata jos matsin väijjytte.

En taas ymmärrä miten ML vain 1.3 ja tasoitus voi olla yli 2.40.

Tälle uni/Paf 2,60! Tähän isosti sisään ja loman viettoon. Kiitos hyvästä työstä!

Nyt tippuu ryminällä alas!
 
Viimeksi muokattu:

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kun mainitsit tuosta stressistä sun muusta, niin jo se, että vinkkaan julkisesti tänne ja tiedän, että vinkkejäni on lukenut useampi palstan ulkopuolinen, jotka ovat löytäneet minut mm. Facebookista ja kiitelleet, saa meikäläisen aika sekaisin. Otan ihan älyttömän määrän stressiä jokaisesta vihjeestä minkä tänne isken ihan vain siksi, että pelottaa mimmosta kivitaloa ihmiset vinkkeihini panostavat. Itsellä kun on suhteellisen selkeä metodi siihen kuitenkin.

Kukin panostaa tavallaan, ei sinun käsissä asetta ole jolla pakotetaan laittamaan enemmän mitä perse kestää. Joku laittaa kivitalon ja päälle pihasta 600 000€ Ferrarin, meikäläinen menettää pahimmassa tapauksessa risumajan ja pari homeista pahvilaatikkoa kun oikein panostamaan ruvetaan.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kukin panostaa tavallaan, ei sinun käsissä asetta ole jolla pakotetaan laittamaan enemmän mitä perse kestää. Joku laittaa kivitalon ja päälle pihasta 600 000€ Ferrarin, meikäläinen menettää pahimmassa tapauksessa risumajan ja pari homeista pahvilaatikkoa kun oikein panostamaan ruvetaan.

Mutta kyllä sitä vaan jostain syystä itsekin omista vihjeistä paineita ottaa. Tiedän monta tipsaajaa jotka eivät sen vuoksi vihjeitäään jaa.

Edit: Captain K oli todella hyvä tennis vihjaaja. Minä sain privana suurimman osumaputken mitä olen koskaan kokenut. Silti julkaistut vihjeet menivät yhdessä vaiheessa katastrofaalisen heikosti.

@Lico ja @Zohan Teidän kanssa voisin privassa jutella ensi viikolla, jos haluatte pientä opastusta?
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lico

Pistrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Täällä toivottiin TOP 5 -listaa, joten tässä tulee. Laitoin rajaksi vähintään 100 vihjettä.

Tilastot on tehty tasapanoksilla (olen käyttänyt 10 euron panosta, voisi olla joku muukin, prosentithan on samat).
Aiemminkin olen tainnut tästä mainita: jos on vinkattu samasta pelistä useampi vihje, olen jakanut panoksen näille vihjeille. Esimerkki:
KooKoo – Ilves, -2.0 ; panos 3.33...euroa
KooKoo – Ilves, -1.0 ; panos 3.33...euroa
KooKoo – Ilves ; panos 3.33...euroa
Tässä 3 vihjettä, 1 kohde

TOP 5 (1.1.2017 lähtien), vähintään 100 vihjettä [palautus-%, nimimerkki, vihjeet (kohteet)
Koodi:
128,64 %  Patapakka      329 (278)
110,54 %  Lico           575 (559)
107,04 %  Mikko78        222 (206)
102,52 %  Saul Goodman   589 (529)
102,36 %  disco-stu      180 (151)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös