Löytyykö veikkaukselta kohdetta, jossa voi veikata jatkoonmenijää liigan pleijareissa?
Pitkävedosta löytyy ainakin kohteen tarkemmista tiedoista jatkoonmenijä. Tappara 1,38 ja Lukko 2,95.
Löytyykö veikkaukselta kohdetta, jossa voi veikata jatkoonmenijää liigan pleijareissa?
Ampumahiihto miesten sprintti
Kuehn - Hofer 2 kerroin 1,90 Bet365.
Hofer on nopeampi hiihtäjä -4 vs -3 ja myös parempi ampuja.
Hofer ammunta 80% makuu 84% ja pysty 76%
Kuehn ammunta 73% makuu 85% ja pysty 62%!
Nopeasti katosi tämä listoilta. Tai sitten ei vain osunut omaan silmään.
Kai se katosi kun tuossa ei ollut mitään järkeä. Ei mitään!
Kai se katosi kun tuossa ei ollut mitään järkeä. Ei mitään!
On se vielä siellä.
Biathlon Time Match-Ups - Settlement will be based on course time only (not overall time including shooting penalties).
Tarkka kohta säännöistä.
Kuehn - Hofer 2 kerroin 1,90 Bet365.
Kahdelta ensimmäiseltä kierrokselta Hofer otti Kuehnilta yli 13 sekuntia takkiin, eikä Hoferin viimeinenkään kierros ollut kummoinen. Kuehn siis tämän tulee viemään.Eikös tuo veto ole sitten vieläkin parempi! Kuinka Kuehn voi olla suosikki, kun Hofer on hiihtoajoissa nopeampi.
Kahdelta ensimmäiseltä kierrokselta Hofer otti Kuehnilta yli 13 sekuntia takkiin, eikä Hoferin viimeinenkään kierros ollut kummoinen. Kuehn siis tämän tulee viemään.
Nää on näitä.
En siis viitannut siihen, että veto olikin Time Match-Up, koska pidin tuota ihan pelattavana tuossakin muodossa. Tänään ei vain sitten Hoferilla kulkenut ladulla edes normaalipäivän tasolla.Joo vielä kerran pahoittelut. Tuo oli minun moka kun väärästä kohdasta tuon vedon katsoin.
Tekevälle sattuu! Oikeesti hattu päästä teille jotka tänne viitsitte vinkkejä laittaa. Keep up good work!Joo vielä kerran pahoittelut. Tuo oli minun moka kun väärästä kohdasta tuon vedon katsoin.
DH Dallas Quals
Markkinoiden altavastaajille saa mielestäni liiankin isoa kerrointa.
Ukraina.+1 saa kertoimia kolmen pintaan, Ukraina +1 dnb n. 2.25 , mutta itse lähtisin pelaamaan kuitenkin jotain muuta..