Jesus Shaves
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Dorados de Sinaloa
Minä tuohduin? Nauroin huonolle "vihjeelle", saan noin kymmeneltä nimimerkiltä siitä negatiivista palautetta ja sinäkin kuvittelet, että minä olen se joka tuohtui.
Jos minun mielestäni joku vihje on huono, miksi minun pitäisi "näyttää kuinka kovaa settiä irtoaa" kertomalla joku mielestäni hyvä vihje? Eikö tähän sopisi minulta heittää myös huono vihje, jolla on hyvä kerroin, mutta oikeasti todella pieni mahdollisuus onnistua. Eli se on saanut syystä ison kertoimen.
Pelasin ennen kisoja kympin panoksella, että Venäjä, Uruguay, Marokko, Espanja, Ranska, Tanska, Kroatia, Argentiina, Brasilia, Serbia, Meksiko, Saksa, Englanti, Belgia, Puola ja Kolumbia menee alkulohkoista jatkoon. Muutoin kertoimien perusteella todennäköisintä pelasin, mutta Portugalin sijaan laitoin Marokon ja Sveitsin sijaan Serbian. Ja taisi Egyptikin olla Venäjän edellä kertoimissa.
Nämä kolme tai kaksi yllätystä takasi vajaan kolmen sadan kertoimen eli jos veikkaus osuu, saan vajaat kolme tonnia. Tuossa aukinainen vetoni, jossa on iso kerroin. Sen lisäksi pelasin Venäjää (-1), Marokkoa, Uruguayta ja Espanjaa (-1) kahden ensimmäisen päivän pelien voittajaksi. Kerroin toki tuossa on vain 35.
Kuinka usein nuo jättirekkasi mahtavat osua? Et oikein taida ymmärtää vedonlyönnistä oikeastaan mitään - ainakaan tämän kommentin perusteella. Nimimerkki @Gemondo jo mainitsi kertoimen ja osuman todennäköisyyden suhteen. Yritä sisäistää tämä ensin. Millä todennäköisyydellä tuo junasi osuu jos oletetaan kunkin joukkueen etenemisen mahdollisuuden olevan 50%? Aivan.
Sitäpaitsi on aivan äärettömän huonoa formia naureskella toisen vinkeille. Pidä ne mölyt mahassasi.
Itse kommentoin aiemmin Gemondon vinkkiin etten jaa hänen näkemystään asiasta - ei minulla silti ole mitään tarvetta tulla kommentoimaan jälkikäteen, että menipäs vinkki metsään? Vedonlyönnissä kun huteja tulee aika useinkin.
Yritä sinäkin fiksuna poikana / miehenä käyttäytyä jatkossa asiallisesti - näin meillä kaikilla on helpompaa.
Viimeksi muokattu: