Ei pitäs sanoo mut hyvälle näyttää pelin tukkoisuus nyt. Samalla tavalla vaan pojat. Jymy ottaa jonkun hikisen 2 3 -0 voiton ja veto kotiin
Minä veikkaan, että tällä jaksolla tulee juuri se vitun viisi juoksua.
Ei pitäs sanoo mut hyvälle näyttää pelin tukkoisuus nyt. Samalla tavalla vaan pojat. Jymy ottaa jonkun hikisen 2 3 -0 voiton ja veto kotiin
Veikkauksella on avoinna kohde jossa arvuutellaan vähiten maaleja mm-kisoissa tekevää joukkuetta ja yksi kerroin sieltä pistää todenteolla silmään. Nimittäin Veikkaus antaa kisojen isäntämaalle kertoimen 58!
En ymmärrä, vaikka arvioi kotiedun ja kaikki mahdolliset sopupeli/doping/muut mahdolliset Venäjän kohdalla arveluttavat vilunkipeli-epäilykset, niin Venäjä on lähtökohtaisesti edelleen yksi kisojen heikoimmista maista. Pidän aivan mahdollisena että Venäjä ei tee kisoissa maaliakaan.
Kiitos vihjeestä! Millaisella summalla panostit tähän?
Minä en todellakaan panostanut tuohon mitään. Saudi-Arabian tiesin olevan selvästi Venäjää jäljessä.Haha :D Tällaiseen vittuiluviestiin pakko kuitata. Kuinka paljon yli oman pelikassasi kestokyvyn panostit tähän?
Minä en todellakaan panostanut tuohon mitään. Saudi-Arabian tiesin olevan selvästi Venäjää jäljessä.
Pidän aivan mahdollisena että Venäjä ei tee kisoissa maaliakaan.
Miksi ihmeessä olisin panostanut johonkin noin typerään? Mutta kiitos opista, ettei "vihjeitä" saa kommentoida.Silti koit tarpeelliseksi tulla vittuilemaan aiemmassa viestissäsi nähdyllä tavalla? Jos et panostanut mitään, miksi sinua ylipäätään kiinnosti tulla kommentoimaan mitään kyseisestä vihjeestä?
Miksi ihmeessä olisin panostanut johonkin noin typerään? Mutta kiitos opista, ettei "vihjeitä" saa kommentoida.
Joko vittuilut ennen kohteen sulkeutumista tai ei ollenkaan.
Miksi ihmeessä olisin panostanut johonkin noin typerään? Mutta kiitos opista, ettei "vihjeitä" saa kommentoida.
Vihaista viestiä? Jos nauran jollekin noin tyhmälle vedolle, en ole vihainen.Allaolevassa Tuamaksen kommentissa kiteytetty oleellinen. Olet nyt laittanut kolme vihaista viestiä asiasta, jonka käsittääkseni ei pitäisi sinua harmittaa ollenkaan. Mikä sinulla oikein on huonosti?
Vihaista viestiä? Jos nauran jollekin noin tyhmälle vedolle, en ole vihainen.
Heh. Ja sinä kuvittelet minun olevan vihainen, mutta itse purat paukkujasi minuun.Kyllä sinä nyt näytät tasosi tässä ketjussa. Katsotaan, tuleeko sinulta lisää vastaavia. Jokaisella viestillä annat itsestäsi koko ajan huonompaa kuvaa.
Miksi ihmeessä olisin panostanut johonkin noin typerään?
Hauska juttu, että Venäjän voitto saa noin mieliä matalaksi. Jos tuolla olisi pelannut vaikkapa Ukraina, tuota "vihjettä" ei olisi ikinä annettu, koska sekin taisi perustua "Putin on paha mies ja Venäjä perseestä" -asenteeseen, jossa vain halutaan Venäjälle epäonnistumisia.
Heh. Ja sinä kuvittelet minun olevan vihainen, mutta itse purat paukkujasi minuun.
En osaa alkaa kertoimia laskemaan, mutta joku noin kymmenenneksi pienimmän kertoimen olisin antanut sille, että Venäjä tekee vähiten maaleja. Kerrointa nostaa se, että pelaa omasta mielestäni kisojen ennakkoon huonoimman joukkueen kanssa samssa lohkossa.Mikä olisi sun mielestä ollut oikea kerroin tähän kohteeseen?
Hauska juttu, että Venäjän voitto saa noin mieliä matalaksi. Jos tuolla olisi pelannut vaikkapa Ukraina, tuota "vihjettä" ei olisi ikinä annettu, koska sekin taisi perustua "Putin on paha mies ja Venäjä perseestä" -asenteeseen, jossa vain halutaan Venäjälle epäonnistumisia.
Sotkamo - Alajärvi klo 18.00
Sotkamo - Alajärvi alle 14,5 2.00 Veikkaus
En osaa alkaa kertoimia laskemaan, mutta joku noin kymmenenneksi pienimmän kertoimen olisin antanut sille, että Venäjä tekee vähiten maaleja.
Kerrointa nostaa se, että pelaa omasta mielestäni kisojen ennakkoon huonoimman joukkueen kanssa samssa lohkossa.
Ei vihjeessä väitetykkään että Venäjä olisi todennäköisin ”voittaja” tuossa kohteessa. Ja Venäjän kerroin muuten oli noin kymmenenneksi pienin.
Vedonlyönnissä sillä kertoimella ja osuman todennäköisyydellä on muuten aika merkittävä rooli.
Eli olisit antanut kuitenkin itse Venäjälle vielä isomman kertoimen?
Minä tuohduin? Nauroin huonolle "vihjeelle", saan noin kymmeneltä nimimerkiltä siitä negatiivista palautetta ja sinäkin kuvittelet, että minä olen se joka tuohtui.Vihjeen antaja ei käsittääkseni maininnut Putinia omassa vihjeessään, mutta silti tuohduit asiasta?
Eli olisit antanut kuitenkin itse Venäjälle vielä isomman kertoimen?
Ja tottakai se nostaa kerrointa että samasta lohkosta löytyy paljon heikommaksi ennakoitu jengi. Sen takia se kerroin varmaan olikin päälle 50. Mutta oliko liikaa, sopivasti vai liian vähän, on jokaisen oma näkemys josta voi halutessaan lyödä vaikka vetoa. Ei tää niin vaikeata ole.
Vähän veikkaan että 95 ihmistä sadasta ois pelannu underia tähän.Tämä meni AIVAN PÄIN VITTUA, kuten jo aiemmin todettua. 21 juoksua eivät jätä seliteltävää, vihje oli yksinkertaisesti huono. Jyväskylän kentälläkin tuntui pallo kulkevan ihan eri tavalla kuin viimeksi kun olen sieltä peliä katsonut.