jaakkopavunvarsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Heh, jo kuudes veto putkeen reisille, jonka olen tästä ketjusta bongannut. Se Imatra kun kusee, niin se on seitsemäs.
Malmö -1,5 antaa Unibetillä kertoimen 2.02 ja tuolla itse ainakin lähden kohtuullisella panostuksella pelaamaan. Unibet on oma pelilafkani, joten jos muualta saa parempia niin kannattaa ottaa kiinni.
Kankaanpää-Oulu. Kankaanpään kentällä ei juurikaan juoksuilla ole juhlittu, mutta camoon, vastassa on Lippo ja juoksuraja 9,5... Oulun Lipon peleissä sattuu ja tapahtuu, jolloin yhdenkin vuoroparin aikana voi juoksuja syntyä yllättäviä määriä. Vetoa heikentää hieman se, että Lipolta puuttuu tänään Antti Korhonen, joka erityisesti sisäpelissä on joukkueelleen tärkeä mies. Keli on viileä, mutta sataa ei ilmeisesti kuitenkaan pitäisi. Overin kerroin 1,7 on mielestäni täysin pelattavissa.
Kankaanpää-Oulu over 9,5 @ 1,70 Veikkaus
Kankaanpää - Oulu, yli 9.5, kerroin 1.70, 65%.Tätä samaa olin tulossa vihjaamaan.
Kempele-Imatra. Porukka täällä aiemmin jo tuumikin että tässä pelissä saattaa olla underin paikka, mikäli linja on kohdillaan. No nyt se todellakin on, nimittäin 15,5! Underin kerroin tuolle, 2,00, kuulostaa aika kovalta. Molemmat joukkueet omaavat romahduspotentiaalia ulkona ja suonenvetopotentiaalia sisällä, mutta lähtökohtaisesti aika tasainen ja tarkka tästä matsista pitäisi tulla. Erityisesti Imatran ulkokenttä on juhannustauon jälkeen tiivistynyt, Kempelekin on menossa parempaan päin. Sää Kempeleessä on vuodenaikaan nähden melko viileä. Joidenkin ennusteiden mukaan pelin aikaan pitäisi sataa, mutta en siihen täysin menisi luottamaan. Underin kertoimessa on mielestäni jonkun napsun verran ilmaa.
Pelivalinta: Kempele-Imatra under 15,5 @ 2,00 Veikkaus
Kankaanpää - Oulu, yli 9.5, kerroin 1.70, 65%.
- Eipä tätä tarvitsisi enää ollenkaan kirjoittaa, kun ehditte ensin. Oululta puuttuvat A.Korhonen ja Vihtkari. Oulun reikäjuuston pelatessa Kankaanpäässä tulee about 2/3 tuo 10 juoksua tai enemmän. Tasabuukkiin arvioin 13 juoksua, joten raja on enemmän kuin kohdallaan.
Eka jakso 1-1. Kempeleen juoksu vapaataival kakkoselta kotiin, kun Liukku tarjosi 3 väärää putkeen. Pitkän kehityskeskustelun kävi syöttötuomarin kanssa siitä, mikä alkuasennossa on vikana, kun ei kelpaa. En osaa itse sanoa, kun Ruudun fanikamerassa ei ole kunnon ääniä.Iskin 1800€ Imatran ml voittoon. Käyttäjä @E kuittaa illan, jos osuu. Jos ei osu, niin ei haittaa.
Edit: Capain K jos jotenkin häneen saisin yhteyttä.
Eka jakso 1-1.
Kouvola - Joensuu, over 11,5 juoksua, kerroin 1.80 (PAF, Veikkaus 1.78) 58%
Olipas tiukat paikat, mutta onneksi olkoon voittajalle. Tämä on just kovistaktiikka, että isoimmalle kertoimelle isoimmat panokset.Iskin 1800€ Imatran ml voittoon.
Olipas tiukat paikat, mutta onneksi olkoon voittajalle. Tämä on just kovistaktiikka, että isoimmalle kertoimelle isoimmat panokset.
Rakastan noita vihjeitä missä mennään pintaa syvemmälle. Kaveri seuraa Imatran otteluita, näkee kehityksen, bongaa ylikertoimen, uskoo itseensä. Paras paikka vedonlyönnilliseti iskeä!
Iso kiitos E! Otan privana yhteyttä, kun selviän.
EDIT: Unibet laski 1.72 -> 1.60. Veikalta vielä tuo 1.70 ja aivan erinomainen sekin.