Vedonlyönti

  • 3 965 463
  • 21 674

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tämän takia kun mun pelitili siellä menee aina nollille :-) Ja nyt vasta kerrotte!
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Veikkauksen livevetoa voi kritisoida, mutta se on kokonaisuutena yksi markkinoiden parhaista. Maksimipanos tosin vain 50 euroa (ja 600 katto/vrk), mutta nopeimmillaan 5 sek ja hitaimmillaan 10 sek hyväksyntä. Kaikille pelaajille avoin ja sama panostusmahdollisuus myös voittaville. Näitä on markkinoilla vain muutama.
No ei se kyllä ole, ei lähelläkään. Ensinnäkin jo tuo 600€ vuorokausiraja tekee siitä heti kättelyssä käyttökelvottoman. Otteluita livessä on todella vähän ja näissä kohteita vielä vähemmän. Kertoimet ovat sitä peruspaskaa samoin kuin käyttöliittymä.

Eli ainut hyvä puoli on se, että voittajia ei sorsita. Pinnacle, Sbo ja usea muukin on valovuoden edellä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
No ei se kyllä ole, ei lähelläkään. Ensinnäkin jo tuo 600€ vuorokausiraja tekee siitä heti kättelyssä käyttökelvottoman. Otteluita livessä on todella vähän ja näissä kohteita vielä vähemmän. Kertoimet ovat sitä peruspaskaa samoin kuin käyttöliittymä.

Eli ainut hyvä puoli on se, että voittajia ei sorsita. Pinnacle, Sbo ja usea muukin on valovuoden edellä.

Olisi pitänyt kirjoittaa että pelaan itse jääkiekkoliveä. Hyvin vähän muita. Veikkauksen uusi käyttöliittymä on heikko, jopa aiempaa huonompi. Samoin useiden kohteiden palautus% on heikko. Nyt kun sitä on hieman käyttänyt uudistuksen jälkeen, tekisi mieli sanoa että joissakin kohteissa palautus% huononi. Kulunut yö oli ensimmäinen missä piti tarkemmin Veikkauksen NHL-liveä testata. Heikko oli tulos, koska pelattavaa ei oikeastaan ollut. Sain pariin pikkutoimistoon paremmilla kertoimilla hieman sisään.

Sen sijaan Veikkauksen 600 euron raja ei ole todellisuudessa ongelma. Toki haitta koska se on matala, mutta erittäin harva bookkeri ottaa esim yhteen kiekkolivekohteeseen edes 300 euroa. Sen jälkeen raja on ao. ottelun osalta usein 0. Onko näitä markkinoilla Veikkauksen lisäksi yhtään kaikille pelaajille eli ilman pelaajakohtaista rajoitusta? Pörssit ei käy koska vaihto niissäkin onneton per ottelu.

Mainitsemistasi Sbobet rajoittaa jääkiekossa livepelaamista kaikin keinoin ja mm. mulla oli hyväksymisraja 3-10. Ei sekuntia vaan minuuttia. Yhtään muuta bookkeria en tiedä kuin Veikkaus joka ei rajoita jääkiekkoliven pelaamista pelaajakohtaisesti. Peruskertoimissa ei juuri ole pelattavaa, mutta erikoisvedoista löytyi. Löytyi, sillä nyt tänän yönä piti laitella, mutta tarjontaa on heikennetty niiden osalta. Ilmeisesti osa juuri tapahtunutta uudistusta... Pinnacle ei lainkaan tarjoa jääkiekkoliveä, mutta kohtuulliset erätaukokertoimet kuitenkin ja niissä kertapanos on tuhansia euroja.

Lopputulos on se, että nämä nordicbetit, pahvit, gutsit, optit, unibetit yms ei tarjoa pelattavaa jos voittaa. Sbobet rajoittaa pelaamista kiekolivessä ja estää sen käytännössä pitkittämällä hyväksymistä. Pinnacle ei tarjoa liveä lainkaan, mutta tosin erätauoilla peruskertoimet kohtuullisella palautuksella. Veikkaus on siksi tässä sarjassa mitaleilla, vaikka ei tosiaan yhtään hyvä olekaan.

Ja jos katsotaan futista ja muita livekohteita, Veikkaus jää sitten ulos pisteiltäkin. Kirkkaasti. Niissä tarjontaa löytyy isoilta kohtuullisen hyvin.
 
Viimeksi muokattu:

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
erittäin harva bookkeri ottaa esim yhteen kiekkolivekohteeseen edes 300 euroa. Sen jälkeen raja on ao. ottelun osalta usein 0. Onko näitä markkinoilla Veikkauksen lisäksi yhtään kaikille pelaajille eli ilman pelaajakohtaista rajoitusta? Pörssit ei käy koska vaihto niissäkin onneton per ottelu.
Ei ne panostusrajat nyt noni matalia ole, siis jos puhutaan yleisestä tasosta eikä mistään asiakaskohtaisista rajoituksista. Joku 2000-3000 lienee lähempänä totuutta ja pinnaclella yms. sitten mahdollisesti vielä korkeammat.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ei ne panostusrajat nyt noni matalia ole, siis jos puhutaan yleisestä tasosta eikä mistään asiakaskohtaisista rajoituksista. Joku 2000-3000 lienee lähempänä totuutta ja pinnaclella yms. sitten mahdollisesti vielä korkeammat.

Pinnaclen kiekkolive on 0 kun sitä ei ole. Erätauoilla tuhansia kuten kirjoitin.

Listaa bookkerit jotka antavat noin 2500 kiekkoliveen per veto. Laitan vaikka yöllä omat rajoineen (kuitenkin siten, että suunnilleen, ei eurolleen, koska jokaisesta rajan paljastuksesta raja pienenee).

e: teenpä niin että laitan vasta keskiviikkona rajoja kun saan mukaan NHL, KHL ja Liiga. Kattaa paremmin tarjonnan.
 
Viimeksi muokattu:

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pinnaclen kiekkolive on 0 kun sitä ei ole. Erätauoilla tuhansia kuten kirjoitin.

Listaa bookkerit jotka antavat noin 2500 kiekkoliveen per veto. Laitan vaikka yöllä omat rajoineen (kuitenkin siten, että suunnilleen, ei eurolleen, koska jokaisesta rajan paljastuksesta raja pienenee).

e: teenpä niin että laitan vasta keskiviikkona rajoja kun saan mukaan NHL, KHL ja Liiga. Kattaa paremmin tarjonnan.
En tiedä, miksi sinulla on nyt erityisesti kiekko tässä tikunnokassa. Tällä hetkellä esim. unibetilla on joku 1300 rajana del-liigan matsiin. Voisin kuvitella, että NHL-peliin on korkeammat. Ja sitten bet365 jne. operoi isommilla panoksilla
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
En tiedä, miksi sinulla on nyt erityisesti kiekko tässä tikunnokassa. Tällä hetkellä esim. unibetilla on joku 1300 rajana del-liigan matsiin. Voisin kuvitella, että NHL-peliin on korkeammat. Ja sitten bet365 jne. operoi isommilla panoksilla

Mä olen kiekkomies :) Faktisesti noin 95 prosenttia mun livestä kiekkoa joten puhun vain omasta kokemuksestani. Unibetilla mulla viimeisin NHL-live oli muistaakseni 1.80 euron maksimi, mutta saattoi se olla 1.80 euron voittokattokin. Tämä raja (noin) koskee myös satoja muita suomalaispelaajia. Siksi on täyttä kusetusta puhua Unibetin ja vastaavien bookkereiden osalta jostain 1300 euron rajasta. Se ei ole voimassa 1-2 viikkoa kauempaa pelaajalla joka on voitollinen ja joka myös tekee kotiutuksia säännöllisesti.

Niille jotka haluavat enemmän tietoa bookkereiden todellisesta toiminnasta ja suhtautumisesta voittavaan asiakkaaseen, Ylikertoimesta löytyy ketju/ketjuja koskien jokaista bookkeria. Niissä asiakkaat kertovat miten heitä on eri tilanteissa kohdeltu ja miten heidän panostusta mahdollisesti rajoitetaan.

Tässä Unibet:

Unibet | Ylikerroin.com
 
Viimeksi muokattu:

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä olen kiekkomies :) Faktisesti noin 95 prosenttia mun livestä kiekkoa joten puhun vain omasta kokemuksestani. Unibetilla mulla viimeisin NHL-live oli muistaakseni 1.80 euron maksimi, mutta saattoi se olla 1.80 euron voittokattokin. Tämä raja (noin) koskee myös satoja muita suomalaispelaajia. Siksi on täyttä kusetusta puhua Unibetin ja vastaavien bookkereiden osalta jostain 1300 euron rajasta. Se ei ole voimassa 1-2 viikkoa kauempaa pelaajalla joka on voitollinen ja joka myös tekee kotiutuksia säännöllisesti.
Eli olet pelkästään kiekkovetoja laitteleva pelaaja, jolla on unibetille 1,80e panosraja. Kuitenkin noissa nhl-vedoissa on bookkerin puolesta äärimmäisen pieni riski hävitä yhtään kellekään, koska kertoimet on aika vakiot ja tilastollisesti osuvat aika lailla odotetusti. Ihmettelen siis, mikä olisi motiivi tällaisille rajoituksille. Eri asia, jos on joku Suomen vitosdivarin vääntö.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Eli olet pelkästään kiekkovetoja laitteleva pelaaja, jolla on unibetille 1,80e panosraja. Kuitenkin noissa nhl-vedoissa on bookkerin puolesta äärimmäisen pieni riski hävitä yhtään kellekään, koska kertoimet on aika vakiot ja tilastollisesti osuvat aika lailla odotetusti. Ihmettelen siis, mikä olisi motiivi tällaisille rajoituksille. Eri asia, jos on joku Suomen vitosdivarin vääntö.

Tulkiset nyt asiaa miten sattuu. En ole kirjoittanut pelaavani pelkästään kiekkovetoja. Olen kirjoittanut pelaavani livessä lähes pelkästään kiekkovetoja. Ymmärrät kyllä eron.

Unibetin toiminnasta laitoin jo linkin tuohon ylemmäksi. Jos asia kiinnostaa, kannattaa tarkistella myös bookkereiden realistista toimintaa muidenkin yhtiöiden osalta. Ne löytyvät asiakaskokemuksin tästä linkistä:

Vedonvälittäjät & Rahaliikenne | Ylikerroin.com
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
En tiedä, miksi sinulla on nyt erityisesti kiekko tässä tikunnokassa. Tällä hetkellä esim. unibetilla on joku 1300 rajana del-liigan matsiin. Voisin kuvitella, että NHL-peliin on korkeammat. Ja sitten bet365 jne. operoi isommilla panoksilla
No joo mulla on raja tuon matsin 1x2 kotivoitolle 18,40€. Käytännössä "kukaan" ei saa tuota 1300€ siihen sisään, koska jos voitat yhden tuollaisen niin tod.näk rajoitukset paukkuu.
Sen sijaan Veikkauksen 600 euron raja ei ole todellisuudessa ongelma.
Vilkkaana päivänä mulla menee panoksia yhteensä viisinumeroinen summa niin kyllä tuo 600€ raja on ihan todellinen ongelma :)

Mutta joo, asia toki eri jos puhutaan vain pienestä marginaalilajista. En ole juuri tietoinen mikä on kiekkomarkkinan tilanne.
Kuitenkin noissa nhl-vedoissa on bookkerin puolesta äärimmäisen pieni riski hävitä yhtään kellekään, koska kertoimet on aika vakiot ja tilastollisesti osuvat aika lailla odotetusti.
Oletko nyt ihan tosissasi?
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No joo mulla on raja tuon matsin 1x2 kotivoitolle 18,40€. Käytännössä "kukaan" ei saa tuota 1300€ siihen sisään, koska jos voitat yhden tuollaisen niin tod.näk rajoitukset paukkuu.

Vilkkaana päivänä mulla menee panoksia yhteensä viisinumeroinen summa niin kyllä tuo 600€ raja on ihan todellinen ongelma :)

Mutta joo, asia toki eri jos puhutaan vain pienestä marginaalilajista. En ole juuri tietoinen mikä on kiekkomarkkinan tilanne.
[QUOTE="Walrus21, post: 6201346, member: 41428"Kuitenkin noissa nhl-vedoissa on bookkerin puolesta äärimmäisen pieni riski hävitä yhtään kellekään, koska kertoimet on aika vakiot ja tilastollisesti osuvat aika lailla odotetusti.
Oletko nyt ihan tosissasi?[/QUOTE]Juu voihan tuo kaikki olla ihan tottakin, mutta minun ymmärrykseni yli menee. Jenkkisarjoissa kertoimet on käytännössä kaikilla bookkereilla aika vakiot, vain pientä hajontaa on, ja sekin yleensä korjataan, jos havaitaan, että linja poikkeaa markkinasta.

Haluaisin nähdä, miten jollain unibetin kertoimilla pelataan NHL:ää pitkässä juoksussa niin, että talo häviää. Tämä myös suurissa panoksissa. Jos olisin unibetilla päätäntävallassa, olisin ihan tyytyväinen, jos joku haluaisi tintata 50-50 -matsiin kumpaa tahansa joukkuetta kerroinvälistä 1,80-1,97.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Vilkkaana päivänä mulla menee panoksia yhteensä viisinumeroinen summa niin kyllä tuo 600€ raja on ihan todellinen ongelma :)

Totta kai. Mutta kysehän ei ollut tästä. Kerroin että pelaan itse jääkiekkoliveä ja sen pohjalta tuo luku on ihan asiallinen. Jos mennään futikseen, Premieriin vaikka, niin helppo jättää isompia. Vaikkapa Pinnacle mulla nyt livessä Arsenal 7 644 euroa ja Optibet esimerkiksi sama oli tasalukuna 500 euroa.

Kiekkolivessä rajoitukset ovat Optibetin tyyppisillä bookkereilla kovat. Kaikille jotka voittavat ja kotiuttavat. Viimeistään 1-2 viikon aikana. Palataan tähän keskiviikkona. Teen lyhyen listan aiheesta.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Juu voihan tuo kaikki olla ihan tottakin, mutta minun ymmärrykseni yli menee. Jenkkisarjoissa kertoimet on käytännössä kaikilla bookkereilla aika vakiot, vain pientä hajontaa on, ja sekin yleensä korjataan, jos havaitaan, että linja poikkeaa markkinasta.

Haluaisin nähdä, miten jollain unibetin kertoimilla pelataan NHL:ää pitkässä juoksussa niin, että talo häviää. Tämä myös suurissa panoksissa. Jos olisin unibetilla päätäntävallassa, olisin ihan tyytyväinen, jos joku haluaisi tintata 50-50 -matsiin kumpaa tahansa joukkuetta kerroinvälistä 1,80-1,97.
Siis häh? Väitätkö nyt että markkina on aina täysin oikeassa? Vai mitä väliä sillä on että kertoimet "kaikilla bookkereilla aika vakiot" ? Miten selität että pelkästään ylikerroin.comissa on useita vetäjiä joilla on palautus +105% änärissä PINNACLELLA? Mitä luulet että tällaisilla janareilla olisi palautus jossain Unibetin livessä? Veikkaan että 120% arvaus on aika lähellä.

Esimerkissäsi "50-50 matsi" on vain markkinan mielipide, ei välttämättä todellisuus.

Kiekkolivessä rajoitukset ovat Optibetin tyyppisillä bookkereilla kovat. Kaikille jotka voittavat ja kotiuttavat. Viimeistään 1-2 viikon aikana. Palataan tähän keskiviikkona. Teen lyhyen listan aiheesta.
On on, en ole mitään muuta väittänytkään. Sama se on kaikissa lajeissa noilla hupibookereilla.

Mutta esimerkiksi koripallossa on sbo:lla ja pinnaclella ihan hyvä live-tarjonta. Siihen nähden tuo Veikkauksen 600€ päiväraja vastaa lähes näitä hupibookkereita.
 
Viimeksi muokattu:

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siis häh? Väitätkö nyt että markkina on aina täysin oikeassa? Vai mitä väliä sillä on että kertoimet "kaikilla bookkereilla aika vakiot" ? Miten selität että pelkästään ylikerroin.comissa on useita vetäjiä joilla on palautus +105% änärissä PINNACLELLA? Mitä luulet että tällaisilla janareilla olisi palautus jossain Unibetin livessä? Veikkaan että 120% arvaus on aika lähellä.
Ei varmaan aina oikeassa, mutta suurimmassa osassa jenkkisarjoista tilastolliset todennäköisyydet on aika helppo ennustaa, ja siksi niitä pystyykin lähes poikkeuksetta painamaan isommilla panoksilla kuin pienempiä liigoja/lajeja.

Pinnaclella palautus on muistaakseni lähemmäs 97, joten onko se nyt ihmekään, että siellä parhaat naaraajat pääsee yli sadan. Kyse oli nyt lähinnä siitä, että kun jossain unibetin livessä on palautus lähempänä 90 kuin 100, niin siellä saa työntekijät tehdä jo jotain ihan konkreettisia virheitä jatkuvalla syötöllä, jos häviävät pelaajalle, jolla kuitenkaan ei ole sen kummempaa tietoa meneillään olevasta ottelusta.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Ei varmaan aina oikeassa, mutta suurimmassa osassa jenkkisarjoista tilastolliset todennäköisyydet on aika helppo ennustaa, ja siksi niitä pystyykin lähes poikkeuksetta painamaan isommilla panoksilla kuin pienempiä liigoja/lajeja.

Pinnaclella palautus on muistaakseni lähemmäs 97, joten onko se nyt ihmekään, että siellä parhaat naaraajat pääsee yli sadan. Kyse oli nyt lähinnä siitä, että kun jossain unibetin livessä on palautus lähempänä 90 kuin 100, niin siellä saa työntekijät tehdä jo jotain ihan konkreettisia virheitä jatkuvalla syötöllä, jos häviävät pelaajalle, jolla kuitenkaan ei ole sen kummempaa tietoa meneillään olevasta ottelusta.
Eli siis sinusta Pinnacle, joka ei ainakaan virallisen tiedon mukaan rajoita kenenkään henkilökohtaisia panoksia, on helpompi biitata kuin Unibet, joka rajoittaa panoksia välittömästi?

Ei sillä kokonaispalautuksella ole väliä. Otetaan esimerkki:

Tapahtuman todennäköisyys 50%.

Pinnaclen kertoimet 1.95-1.95. Palautus 97,5%
Unibetin 2.20 - 1.45. Palautus 87,4%

Kumpi näistä on helpompi biitata?
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eli siis sinusta Pinnacle, joka ei ainakaan virallisen tiedon mukaan rajoita kenenkään henkilökohtaisia panoksia, on helpompi biitata kuin Unibet, joka rajoittaa panoksia välittömästi?

Ei sillä kokonaispalautuksella ole väliä. Otetaan esimerkki:

Tapahtuman todennäköisyys 50%.

Pinnaclen kertoimet 1.95-1.95. Palautus 97,5%
Unibetin 2.20 - 1.45. Palautus 87,4%

Kumpi näistä on helpompi biitata?
Minkä ihmeen takia unibet tarjoaisi moiset kertoimet?
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Minkä ihmeen takia unibet tarjoaisi moiset kertoimet?
No tähän en minä tiedä vastausta. Miksi Unibetin softassa on ollut jo x vuotta bugi, joka jättää erään toisinaan sattuvan asian huomioimatta ja palauttaa n. 110% ottelusta riippumatta?
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No tähän en minä tiedä vastausta. Miksi Unibetin softassa on ollut jo x vuotta bugi, joka jättää erään toisinaan sattuvan asian huomioimatta ja palauttaa n. 110% ottelusta riippumatta?
Lähinnä kyseenalaistin tuon, että siellä sohittaisiin kertoimia jossain nhl-pelissä noin päin helvettiä. Muutoinhan tuossa unibetin livessä on huomattavasti enemmän virheitä kuin esim. bet365. Monesti tulee näitä vertailtua, ja unibet heittelee jotain 20,00 kertoimia korismatseihin, joihin bet365 tarjoaa 10 pintaan. NHL:ssä en ole tätä havainnut, ja siksi kiistelinkin asiasta.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
No tähän en minä tiedä vastausta. Miksi Unibetin softassa on ollut jo x vuotta bugi, joka jättää erään toisinaan sattuvan asian huomioimatta ja palauttaa n. 110% ottelusta riippumatta?
Haluaisitko avata asiaa vaikka yv:nä? Aika kovalta kuullostaa, jos joka ottelusta olisi otettavissa 110%:n palautus..
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Haluaisitko avata asiaa vaikka yv:nä? Aika kovalta kuullostaa, jos joka ottelusta olisi otettavissa 110%:n palautus..
En. Täytyy siis muistaa että tuota tapahtuu vain harvassa ottelussa ja silloinkin panosrajat ovat pieniä eli mistään kultakaivoksesta ei ole kyse.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mitenköhän tuossa menetellään, kun eilinen Nacional-Porto keskeytettiin vain muutamia minuutteja ennen loppua, tilanteessa 1-2, siis sankan sumun takia?

Veikalle luulisi olevan helpointa vaan mitätöidä kaikki pelistä lyödyt vedot, mutta tiedä häntä. Jotenkin en usko, että ottelua ainakaan lähiaikoina jatketaan, vai jatketaanko sittenkin...

edit. pelataan sittenkin jo tänään loppuun, siis vikat 15 min. Näin luki Porton kotisivuilla.
 
Viimeksi muokattu:

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Noissahan on ihan hirveästi bookkerikohtaisia eroja kuinka nuo ratkeavat. Monella taitaa kuitenkin olla säännöissä se, että mikäli peli pelataan seuraavan 24 tunnin aikana loppuun niin oikea lopputulos ratkaisee vedon kohtalon, muutoin vedot mitätöidään.
Niin ja voihan niissä olla lisäksi lajikohtaisia eroja käytännöissä. Parasta lienee tsekata bookkerin säännöt ko tilanteiden varalle.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kivikovan Leicesterin kotikerroin 2,8 kyllä miellyttää omia silmiä, kun vastassa on sekaisin kuin seinäkello oleva Chelsea. Tuo kerroin siis Veikkauksen kerroin.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Kivikovan Leicesterin kotikerroin 2,8 kyllä miellyttää omia silmiä, kun vastassa on sekaisin kuin seinäkello oleva Chelsea. Tuo kerroin siis Veikkauksen kerroin.
Taitaa olla koko maailman matalin kerroin Leicesterille tai itse en ainakaan huonompaa löytänyt.

Jotain tuon karmeudesta kertoo se, että maailmalta saa tuolla hinnalla Leicester -0,25.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös