Vedonlyönti

  • 3 952 942
  • 21 685

Arsu79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki kertoimiin nähden hyvin pelaavat
Vastasit sitten neljä vuotta vanhaan viestiin.

Mä en usko hetkeäkään, että Vuoksenmaa olisi voitollinen pelaaja viimeisen viiden vuoden otannalla. Tonnin voisin lyödä vetoa siitä, että Vuoksenmaa ei ole vedonlyönnistä voitolla tuolla aikajaksolla.

Vihjeiden myyminen on nimittäin aivan eri asia kuin voitollinen pelaaminen.

En näe, että sillä on mitään väliä, kuinka vanhaan viestiin vastaa, jos aihe on ajankohtainen.

Sinä saat olla toki tuota mieltä, mutta totuus on aika varmasti toinen. Kannattaa käydä vaikka Twitteristä seuraamassa Jorman kuvakaappauksia vetovoitoista.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
En näe, että sillä on mitään väliä, kuinka vanhaan viestiin vastaa, jos aihe on ajankohtainen.

Sinä saat olla toki tuota mieltä, mutta totuus on aika varmasti toinen. Kannattaa käydä vaikka Twitteristä seuraamassa Jorman kuvakaappauksia vetovoitoista.
Tähän haluan kuulla perustelut.

Olen keskustellut asiasta kahden Suomen taatusti TOP-10 ja hyvin todennäköisesti TOP-5:ssä olevan voitollisimman vedonlyöjän kanssa ja olen heidän kanssaan asiasta täysin samaa mieltä.

Voin teoriassa jakaa sinulle kuvakaappaukset omista vetovoitoistani vaikka 1.7.2020 jälkeen tai viimeisen kolmen vuoden ajalta jolta niitä vetovoittoja on todella paljon. Tosin noiden kuvakaappausten arvo on tasan nolla. Täysin absoluuttisen nolla.

Ainoa mikä merkitsee on palautusprosentti tuolla ajanjaksolla.

Tänä tynkäkesänä olen yli 130% tasolla ja tuo olisi 2010-luvun ennätystulokseni. Toki varianssi tasoittaa ja pudottaa tuota yhtä varmasti kuin aurinko nousee huomenna.

Kertooko Jorma kaikki vetonsa? Kertooko hän palautusprosenttinsa? Kertooko hän missään "vihjepuhelimensa" palautusprosenttia kaikkien vetojen osalta esim. vuodelta 2020? Tai vuodelta 2019? Tai vuodelta 2015? Ei todellakaan kerro.

Mitä luulet mistä tämä johtuu? Siihen on erittäin yksinkertainen vastaus.

Olen myös Jorman kanssa keskustellut vedonlyönnistä ja istunut samassa pelipöydässä hänen kanssaan. Minulla ei ole mitään Jormaa vastaan, mutta en todellakaan usko hänen olevan voitollinen vedonlyöjä vuonna 2020, esim. isommalla otannalla singlekohteet +1000 kpl jne. jolloin varianssi alkaa tasoittua jo selvästi.

Toki jorma tai naapurin pena voi osua vaikka vuoden 2018 jalkapallon MM-kisoissa neljän kohteen monivedossa 0,30 euron panoksella ja voittaa 190 000 euroa. Tosin en pitäisi jormaa tai penaa voitollisena vedonlyöjänä tästä huolimatta.

Ennätysvoitto tuli kuuden rivin järjestelmällä, joka maksoi 0,05 euron vähimmäisrivipanoksella 0,30 euroa. Kolme ensimmäistä kohdetta oli varmoina ja ottelussa Sveitsi-Costa Rica kotijoukkueelle oli 1 ja 2 maalia, vieraille 0, 1, ja 2 maalia. Voittosumma nousi 190 723,80 euroon, kun toisen voittoluokan viisi osumaa nostivat voittoa 644,00 eurolla.
 

Nick Neim

Jäsen
Tänä tynkäkesänä olen yli 130% tasolla ja tuo olisi 2010-luvun ennätystulokseni. Toki varianssi tasoittaa ja pudottaa tuota yhtä varmasti kuin aurinko nousee huomenna.
Pistä excelistäsi vähän tarkempia tietoja tästä. Ei tarvitse edes nimettyjä kohteita tai lajeja, mutta vetojen määrä, ajanjakso ja muu yleinen data kiinnostaa kovasti. Tuollainen katsaus, jonka tietojen jakamiseen ei ole mitään ihmeellisempää estettä, kun ei tosiaan tarvitse sen kummemmin yksilöidä mitään.

Ja olettaen, että olen edelleen kyseisen käyttäjän ignoressa, niin lainatkaa joku tämä pätkä omaan viestiinne näkyville. Kai muitakin nuo tilastot tältä kesältä kiinnostaisi.

Toisekseen näiden nimettömien namedroppailujen (TOP10 ja TOP5 kamaa) osalta kiinnostaa, että kun Jorma ei kerran kerro kaikkia vetojaan tai palautusprosenttiaan, niin mistä sen sitten tietää, että hän ei ole voitollinenkaan vedonlyöjä? Eikö tuo tie kulje kahteen suuntaan? Jos ei voida tietää onko Jorma voitollinen vedonlyöjä, koska hän ei kerro kaikkia vetojaan tai palautusprosenttiaan, niin emme kai voi myöskään varmuudella tietää sitä, onko hän tappiollinen vedonlyöjä vai ei? Vai kertooko Jorma kaikki vetonsa vaan hyvin pienelle piirille, ja jos kertoo, niin mikä se hänen palautusprosenttinsa on?
 

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Et sä maksa veikallekaan veroja vaikka osuisi :)
Ihan kivoja bonuksia on ollut täysosumille. Sieltä vaan kiinni nappaamaan.

No joo.. Lauantaina oli ja tulevana sunnuntaina on kivoja bonuksia kun 100.000€ lisätään 13 oikein voittoluokkaan. Veikkaus mainosti pitkään 50.000€ kesäbonusta, mutta eipä tuo näkynyt missään kun ainoalla 13 oikein tuloksella olisi voittanut vain 180.000€. Onko lauantain 13 kohteen vakiosta voittanut koskaan näin huonosti?

Mietin vaan kannattaako veikalla enää pelaa jos ulkomaisilla peliyhtiöillä on isommat voitot ja rivihinta 0,10 (veikkauksella 0,25) ja vaikka veikalla olisi 13 oikein, niin todennäköisesti vähentää kun tulee pelattua tuota -1 haravaa. Jos ulkomaisella peliyhtiöllä rivihinta on vaikka 0,10€, niin siellä saisin samalla rahalla ok järjestelmän.
 
Viimeksi muokattu:

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Kuinka isojen summien jälkeen verottaja alkaa kiinnostumaan kun ETA alueen peliyhtiöltä nostat rahaa tilillesi?
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
No silloin kaikki voitot on veronalaista tuloa, joten periaatteessa kiinnostaa varmaan kaikki tuollaiset voitot. Käytännössä siis ei ole järkeä pelata eu/eta alueen ulkopuolella vaikka kertoimet olisikin hieman paremmat, kun niistä voitoista joutuu sit maksamaan verot.
 

Maastomasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä olen harrastanut vedonlyöntiä enemmän tai vähemmän yli 20 vuotta. Uskaltaisin väittää, että olen voitolla, tilastoja ei kyllä ole esittää tueksi. Muutama vähän isompi voitto pitää minut plussan puolella pitkään. Tämä nyt ei ole oleellista sinällään, koska tiedän että pelityylini ei kuitenkaan pitkässä juoksussa ole erityisen voitollinen.

Sen olen kuitenkin oppinut, että jos vaan jaksan perehtyä ja panostaa sopivissa tilanteissa, tulosta tulee. Korona-aika on ollut omalle vedonlyönnille todella tuloksekas. Olen myös täältä aika ajoin poiminut vihjeitä ja siksi olen voitolla myös lajien suhteen joista minulla ei ole mitään ymmärrystä (Zohanille ja Mazaalle nyt kiitoksia siitä).

Minua kiinnostaisi tietää, että mistä porukka kaivaa esim. maaliodottamia tai muita tilastoja vedonlyönnin tueksi? Onko tähän jotain appejä etc.

Minun vedonlyönti perustuu tilastoihin. Vaikka seuraankin urheilua jonkin verran, en yleensä ehdi tai jaksa katsoa kokonaisia otteluja (ellei nyt sitten ole jostain futiksen MM-kisoista tai NHL-finaaleista kyse). Olen todennut, että tilastoihin tukeutuminen on paljon parempi tapa voitolliseen vedonlyöntiin kuin se, että kuvittelisi ymmärtävän pelistä/peleistä niin paljon, että niiden seuraamisesta olisi kauhesti hyötyä. Peliä kun seuraa, tulee tietty fiilis siitä, että esim. joku joukkue voisi olla parempi kuin tulokset näyttävät. Yleensä on kuitenkin niin, omien kokemuksien perusteella, että tilastot kertovat totuuden paremmin, ilman harhoja. Toki tässäkin suhteessa pitää löytää oikeat tilastot ja oikeat tulkinnat.

Yksi vedonlyöntitapani on se, että tarkastelen kohteita ja arvioin niille omat todennäköisyyteni. Sitten vertaan sitä kertoimiin. Jos on suuri ero, alan etsiä syytä tähän eroon. Jos en sitä tarpeeksi löydä, niin sitten pelaan. Tämä strategia on vaan erittäin kivikautinen, joskin toiminut minulle.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Sivistäkää tyhmää.. Col -Dal peli 1. Erän jälkeen 2-1. Veikkaus tarjoaa livevedossa ”lopputulos: 2-1, kerroin 70” sekä ” kumpi tekee seuraavan maalin: ei maalia, kerroin 50”. Onko toi joku Veikkauksen oma juttu vai onko kaikilla bookkereilla vastaavia bugeja? On meinaan ihan perkeleenmoinen ero kertoimissa samalle tapahtumalle.. vuonna 2020..
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Sivistäkää tyhmää.. Col -Dal peli 1. Erän jälkeen 2-1. Veikkaus tarjoaa livevedossa ”lopputulos: 2-1, kerroin 70” sekä ” kumpi tekee seuraavan maalin: ei maalia, kerroin 50”. Onko toi joku Veikkauksen oma juttu vai onko kaikilla bookkereilla vastaavia bugeja? On meinaan ihan perkeleenmoinen ero kertoimissa samalle tapahtumalle.. vuonna 2020..
Kyllähän noita eroja on eri kohteissa samalle tapahtumalle useinkin ja varmasti jokaisella bookerilla. Ei toki usein noin iso ero, mutta kuitenkin.
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei siis itsellä ollut vetoa sisässä. Kavereiden kanssa väitellään asiasta. Olen sitä mieltä, että maksettiin ja kaverit taas sitä vastaan.
Nordicbetillä ei maksettu, ja varmaan useammalla bookkerilla on säännöt samanlaiset, että peli tulee pelata kokonaan jotta vedot tulee maksettavaksi.
 

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sivistäkää tyhmää.. Col -Dal peli 1. Erän jälkeen 2-1. Veikkaus tarjoaa livevedossa ”lopputulos: 2-1, kerroin 70” sekä ” kumpi tekee seuraavan maalin: ei maalia, kerroin 50”. Onko toi joku Veikkauksen oma juttu vai onko kaikilla bookkereilla vastaavia bugeja? On meinaan ihan perkeleenmoinen ero kertoimissa samalle tapahtumalle.. vuonna 2020..

Hyvin usein bookereilla pienet erot samoille tapahtumille johtuvat yksinkertaisesti siitä, että eri pelimuodoilla on erilaiset palautusprosentit. Yleinen esimerkki tästä on draw no bet, jossa aasialainen tasoitus nollatasoituksella on yleensä paremmalla kertoimella kuin DNB. Ehkä tässä Veikkauksen tapauksessa tosiaan palautusprosentti ei selitä noin isoa eroa, en tiedä. Veikkauksesta ei oikein tiedä ikinä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla oli tripla jossa tuo oli yksi peli, kaksi muuta peliä osui. Tuo matsi oli vain mitätöity ja sain voitot osuneesta tuplasta. Unibetilla tämä.
Tottakai ne maksaa onnistuneet vedot, se on selvä. Olisit voinut ilman kaartelua kertoa, että tupla osui. Menenkin tämän jälkeen siirtämään viestisi humble brag ketjuun.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Tottakai ne maksaa onnistuneet vedot, se on selvä. Olisit voinut ilman kaartelua kertoa, että tupla osui. Menenkin tämän jälkeen siirtämään viestisi humble brag ketjuun.
Lupaan laittaa jatkossa vihjeetkin suoraan jo ko. ketjuun, sen verran varmasti ne aina osuu.
 

zet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Ritari
Veikkaukselta liki veikkausmaista toimintaa taas eilisen naisten pesäpallofinaalin osalta. Eilistä peliä ei mitätöity vedonlyönnissä ja panoksia palautettu vaan eiliset vedot ovat voimassa tänään. Kaiken huipuksi avasivat uuden tulosvedon tälle päivälle vielä vittuiluksi. On hieman eroa vedonlyönnillisesti onko keli +6 astetta ja sataa vettä ja tuulee vai onko +12 ja aurinko paistaa. Pitäkää tunkkinne, saatana.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Veikkaukselta liki veikkausmaista toimintaa taas eilisen naisten pesäpallofinaalin osalta. Eilistä peliä ei mitätöity vedonlyönnissä ja panoksia palautettu vaan eiliset vedot ovat voimassa tänään. Kaiken huipuksi avasivat uuden tulosvedon tälle päivälle vielä vittuiluksi. On hieman eroa vedonlyönnillisesti onko keli +6 astetta ja sataa vettä ja tuulee vai onko +12 ja aurinko paistaa. Pitäkää tunkkinne, saatana.

Veikkauksen säännöissä lukee, että jos kohde pelataan olikohan 24h sisään niin vedot pysyvät.
 

Nelone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Veikkaukselta liki veikkausmaista toimintaa taas eilisen naisten pesäpallofinaalin osalta. Eilistä peliä ei mitätöity vedonlyönnissä ja panoksia palautettu vaan eiliset vedot ovat voimassa tänään. Kaiken huipuksi avasivat uuden tulosvedon tälle päivälle vielä vittuiluksi. On hieman eroa vedonlyönnillisesti onko keli +6 astetta ja sataa vettä ja tuulee vai onko +12 ja aurinko paistaa. Pitäkää tunkkinne, saatana.

Taas yksi hyvä esimerkki minkä takia kannattaa suosia lähes kaikkia muita paitsi Veikkausta vedonlyönnissä.
 

zet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Ritari
Veikkauksen säännöissä lukee, että jos kohde pelataan olikohan 24h sisään niin vedot pysyvät.
Jep. Niiltä löytyisi säännöt myös palauttaa rahat. Tämä oli puhdasta vittuilua asiakkaille. Alleviivatakseen tätä Veikkaus avasi tosiaan uuden tulosvedon "jotta kaikki olisivat samalla viivalla". Tai pitkävedossa avasivat juoksumääräkohteen isommilla juoksuilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös