Ja huomio vielä Unibetistä. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?
Homma meni siis näin:
Yritin lyödä Unibetille h2h -vetoa Heidi Weng vs. Charlotte Kalla. Veto ei kuitenkaan mene läpi, vaan Unibet ilmoittaa: "Suurin hyväksytty panos kohteeseen Weng vs. Kalla 0,00€"
Tässä vaiheessa kilpailuun oli aikaa joitakin minuutteja ja menin kiireellä lyömään vedon Veikkaukselle. Kilpailun jälkeen ihmettelen, kun Unibetin tililtäni on hävinnyt 129,03€. Osa vedosta oli siis jollain ihmeellä mennytkin läpi, en edes lähettänyt tuota vetoa mihinkään manuaaliseen hyväksyntään, koska halusin saada sen varmuudella menemään läpi, joten löin vedon Veikkauksella.
Ja pelasin siis Wengiä, eli hävisin vedon, minkä tein Veikkauksella sekä myös tuon Unibetin vedon, täysin turhaan. En olisi Veikkaukselle enää kyseistä kohdetta lyönyt, mikäli tuo olisi mennyt läpi tai jos olisiin sen lähettänyt manuaaliseen hyväksyntään. En myöskään olisi tuota Unibetin vetoa tietenkään enää siinä vaiheessa halunnut lyödä, kun olin ehtinyt lyödä vedon jo Veikkaukselle.
Tässä olen koko päivän vääntänyt aspan kanssa ja heidän lopputuloksensa oli, että minulle on sattunut mitä ilmeisimmin näppäilyvirhe ja case is closed. Sanottakoon, että summassa mitä yritin tuohon kohteeseen alunperin lyödä, ei ollut lähelläkään (näppäimistössä) tuota summaa, joka pelitililtä oli hävinnyt joten se siitä näppäilyvirheestä.
Joten haista sinä Unibet vittu. Minun asiakassuhteeni noihin huijareihin loppui ainakin välittömästi tuon episodin myötä. Varoituksena vain muille, jotka jatkossa tuohon puljuun rahojaan pelaavat. Rahat voi siis hävitä pelitililtä satunnaisesti, vaikka Unibet ilmoittaa, että veto on hylätty, kohde ottaa sisään 0,00€ etkä sitä lähetä mihinkään manuaaliseen tarkasteluun.