Christian74
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pittsburgh Penguins ja Tappara
En kyllä yhtään ihmettele, että tänne ei välttämättä kaikki jaksa kirjottaa.
Laitat mitä vaan, niin paskaa sataa niskaan. On se sitten palautetta tai vihjeitä.
Ps. Kuka sitä seurantaa on tänne vaatinut?
Joo tätä mäkin ajattelin. Hyvinkin sopuisasti ehdottelin että annetaan kaikkien kukkien kukkia ja jatketaan vihjeiden antamista kukin tyylillään mutta ei se sitten käynyt kun vihjeet joka kerta tarttis perustella niin kattavasti ettei ainakaan itsellä into riitä ainakaan joka kohteen osalta. Ei kai se sitten ammattilaisille käy jos vain kerroin on näppituntumalla riittävä ja uskoo itse että vihjaamansa joukkue voittaa. Negatiivisuudesta kertoo se että haetaan vain huonot puolet esiin ja niistä kohteista joita perustelin tarkemmin, voikin sitten vaieta. Mua ei kritiikki estä jatkossakin aina silloin tällöin heittämästä nopeasti jotain hyvältä kuulostavaa kohdetta muidenkin pohdittavaksi. Ei vaikka joku riittämättömästä perustelusta tuomitseekin. Toiset taas faktana säestää miten kaltaiseni amatöörit eivät kestä pitempää tappioputkea. Haistakoot pitkät ennakkoluuloineen tässä sitä sitkutetaan vaan vaikka koko elämä on ollut jonkinmoista tappioputkea jo yli 40 vuotta Mazaa kans nyt leuka pystyyn ei se ollut henkilökohtaista kun sanoin ettei mitään kohdetta voi sanoa varmaksi. Otetaan nyt please hiukan kevyemmin tämä betsaaminen eikä juututa loputtomaksi ajaksi kiinni kun joku asioista vähemmän perillä oleva tyhmyyttään jotain murjaisee. Kyllä maailmaan pulinoita riittää ja jotenkin nyt tuntuu siltä että toiset pahoittavat mielensä kovin herkästi juuri silloin kun ne pelitkin ovat sujuneet väliaikaisesti hiukan heikommin. Pahoittelen kovasti jos puolustuspuheeni aiheuttivat pahaa mieltä koska se ei ollut tarkoitus vaan edelleenkin tarkoitus on se että täällä ei kukaan ala liikaa luokittelemaan pelkkien tekstien pohjalta sitä että kuka ei ymmärrä vedonlyönnistä mitään ja kenellä ei ole kassa hallinnassa vaan osaa jättää puuttumatta epäolennaiseen. Kaikkien pitäisi mun mielestäni mahtua tänne.