SlamDunk71
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Haluan myös itse totisesti kertoa kaikki tarkoitusperät. Tiedän että on eritasoisia pelaajia ja yksikään tavoista ei ole väärä pelitapa. Tunnen lähipiiristäni monia viihdebetsareita ja itsekin pelaan heidän kanssaan välillä kimppoja ja se on hauskaa. Nostan myös hattua täällä vihjaaville kavereille vaikka en heitä itse peesaakkaan. Olen selittänyt myös näistä vetomääristä joten jos mm. @Mazaa :lla on arviot kunnossa niin ylös tullaan vaikka nyt on mennyt heikommin. Seuraan sinua tarkasti.
Se missä nään punaista on se että tuo yksi nimimerkki väittää tapansa olevan voitollinen eikä ymmärrä millään faktoja. Jos väität tollaisen järjettömän typeryyden olevan voitollinen niin voit olla varma että tulen korjaamaan. Myöskään en ole voinut laittaa omia vihjeitä tänne koska oma päälajini on kiekko. Mm. futis vihjeeni saan muualta enkä voi niitä tänne jakaa.
Se missä nään punaista on se että tuo yksi nimimerkki väittää tapansa olevan voitollinen eikä ymmärrä millään faktoja. Jos väität tollaisen järjettömän typeryyden olevan voitollinen niin voit olla varma että tulen korjaamaan. Myöskään en ole voinut laittaa omia vihjeitä tänne koska oma päälajini on kiekko. Mm. futis vihjeeni saan muualta enkä voi niitä tänne jakaa.