Vedonlyönti

  • 3 977 090
  • 21 675
Pelivalinnat:
Kankaanpää suora voitto 4.80 (Veikkaus)
Kankaanpää ml. 2.65 (Veikkaus)
Kempele - Hyvinkää alle 12,5 1.88 (Veikkaus)

Kiitos siitä, että laitoit kertoimet näkyviin. Jos Mazaa antaa neljä tähteä kohteelle, silloin peesataan mutta hänen viestistään ei selvinnyt, millaisille kertoimille nuo tähdet viisi tuntia sitten tulivat.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Näin reissun päältä en millään enempää ehtinyt kirjoittamaan, mutta valitettavasti ei kai olisi kannattanut seurata KaMaa ainakaan ensimmäisen jakson perusteella.

Toki KaMan kertoimet putosivat kuin lehmän häntä ja pelaisin noilla kertoimilla tuon aina kerta kerrasta.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Toki KaMan kertoimet putosivat kuin lehmän häntä ja pelaisin noilla kertoimilla tuon aina kerta kerrasta.
En epäile vedon hyvyyttä mutta noista Nordicin ja Unibetin muutoksista ei voi päätellä juuri mitään.

Päämarkkina eli Veikkaushan piti kertoimen loppuun asti vaikka koko Suomi pelasi tätä, itsekin.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
En epäile vedon hyvyyttä mutta noista Nordicin ja Unibetin muutoksista ei voi päätellä juuri mitään.

Päämarkkina eli Veikkaushan piti kertoimen loppuun asti vaikka koko Suomi pelasi tätä, itsekin.

Itsekin pelasin tätä, mutta olen ihmetellyt sitä miksi Veikkaus yleensä tarjoaa näinkin laadukkaita kertoimia pesäpallon saralla? En ole kaikkia vedonlyöntitoimistoja seurannut, mutta niitä mitä olen itse käyttänyt on Veikkaus tarjonnut välillä kovinta kerrointa. Yleensä Veikkauksen kanssa näin ei ole.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Itsekin pelasin tätä, mutta olen ihmetellyt sitä miksi Veikkaus yleensä tarjoaa näinkin laadukkaita kertoimia pesäpallon saralla? En ole kaikkia vedonlyöntitoimistoja seurannut, mutta niitä mitä olen itse käyttänyt on Veikkaus tarjonnut välillä kovinta kerrointa. Yleensä Veikkauksen kanssa näin ole.

Sisäänheittotuote? Korruptio?
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Itsekin pelasin tätä, mutta olen ihmetellyt sitä miksi Veikkaus yleensä tarjoaa näinkin laadukkaita kertoimia pesäpallon saralla? En ole kaikkia vedonlyöntitoimistoja seurannut, mutta niitä mitä olen itse käyttänyt on Veikkaus tarjonnut välillä kovinta kerrointa. Yleensä Veikkauksen kanssa näin ei ole.
Missä mielessä laadukkaita? Palautusprosentti on se joku hikinen 93%.

Jos Veikkauksen kerroin eroaa paljon muista niin yleensä siellä on joku vahva näkemys, sisäpiiritieto poissaoloista tai sitten "kansa" on pelannut jotain niin paljon että halutaan ylikertoimellakin rahaa toiselle puolelle.

Unibet taitaa kopioida kertoimet suoraan Veikkaukselta? Nordic tekee omiakin? Näin olen käsittänyt.

Ja onhan kyseessä toki pieni kansallislaji.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
En epäile vedon hyvyyttä mutta noista Nordicin ja Unibetin muutoksista ei voi päätellä juuri mitään.

Päämarkkina eli Veikkaushan piti kertoimen loppuun asti vaikka koko Suomi pelasi tätä, itsekin.
Eikä pitänyt. Nimenomaan Veikkaus pudotti kerrointa. Muualta en käynyt edes katsomassa.

Sitä voi sitten jokainen miettiä, että miksi Veikkaus ei ole uskaltanut avata esim. miesten Ykköspesikseen kohteita ollenkaan vielä tällä kaudella. Sitä tietoa sarjatasosta ja kokoonpanoista etc. taitaa olla muualla selvästi enemmän kuin Veikkauksella.
 
Viimeksi muokattu:

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Unibet taitaa kopioida kertoimet suoraan Veikkaukselta? Nordic tekee omiakin? Näin olen käsittänyt.

Kyllä Unibetin pesiskertoimet on olleet jo lähtökertoimina eri kuin Veikan. Mielestäni tällä kaudella aika tasaisesti mennyt tuo, että kellä näistä kolmesta on isoimpia kertoimia.

Mutta joo, tänään Veikka vei ja me KaMaa betsanneet vikisimme. Joka tapauksessa ajattelen edelleen, että nuo KaMan voittojen kertoimet olivat selkeitä ylikertoimia.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikä pitänyt. Nimenomaan Veikkaus pudotti kerrointa. Muualta en käynyt edes katsomassa.

Mitä Veikalla oli lähdöissä? Itse katsoin kertoimet ekaa kertaa siinä klo 11.30 aikoihin, silloin oli KaMan suora 4,80 ja ml. 2,65. Sen jälkeen eivät tosiaan laskeneet, mitä ihmettelin, kun tosiaan joka puolelta kuului kuinka KaMaa lyödään sisään.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Itsekään en kyllä nähnyt Veikalla kuin nuo samat 4.80 ja 2.65.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaveri sanoi lyöneensä 2.7 ml KaMaa, en tiedä kyllä millä firmalla kun en kysynyt. Itse otin Nordicilla hiukan pienemmällä, 2.33.

Yöltä koitetaan Knights (1.50) ja Tampa over 2.5 maalia (2.00).
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Itsekään en kyllä nähnyt Veikalla kuin nuo samat 4.80 ja 2.65.
Veikalla loppuvaiheen kertoimet olivat, 4.30 ja 2.40. Ehkä lehmän häntä vertaus oli tosi ontuva, mutta ainakin kaksi pudotusta tuli.

Pesiksessä vikaa vartin kertoimet ovat tärkeät, koska tuolloin voi vielä tulla ratkaisevia muutoksia kokoonpanoon.

Alasarjoissahan kokoonpano pitää ilmoittaa vasta 30 min ennen matsin alkua.
 
Viimeksi muokattu:

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Vaikka tänään tuo KaMa ei osunut ja itsellekkin tuli vähän extemporee lyötyä vihjeiden perusteella normaalia isommin, niin iso kiitos silti Mazaalle ja myös Patapakalle. Missään nimessä ei huono vihje minusta. Ensi kerrallakin peesaan ja otan kiinni!
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Jälleen on moukarin paikka, kun Tampa takoo Penguinsin kesälomille kuudennessa matsissa. Pens lähti pelätysti perseilemään maalivahtien kanssa ja tänään tolppien väliin palaa Matt Murray, jolle osoitettiin näyttävä epäluottamuslause heittämällä joskus sata vuotta sitten viimeksi pelannut Fleury askiin edelliseen peliin. Turpaan tulee tänään niin että tukka lähtee, joten eiköhän nyt ole hyvä paikka panna pelitili sileäksi Tampan voitolle - loppuu sitten joko NHL-kausi tai vedonlyönti!

Tampa ML 2.22
Tampa -1.0 3.26
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Vaikka tänään tuo KaMa ei osunut ja itsellekkin tuli vähän extemporee lyötyä vihjeiden perusteella normaalia isommin, niin iso kiitos silti Mazaalle ja myös Patapakalle. Missään nimessä ei huono vihje minusta. Ensi kerrallakin peesaan ja otan kiinni!

Juuri näin. Tässä ketjussa mennään positiivisessa hengessä toisia tukien ja meidän mottohan on "ainoa huono veto on vetämätön veto". Joten kiitokset täältäkin päin persettä menneistä vihjeistä.

Edit. Motto #2 kuuluu "annettu vihje on aina parempi kuin antamaton vihje"
 
Viimeksi muokattu:

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Mites Inter tänään, kerroin tasan kaksi.

Vastassa Pk35 joka potki joukkueestaan kuusi pelaajaa pihalle.
Ihan vaan Shefki Kuqin takia kokeilin, semmoista sekoilua harrastetaan että nauru maittaa, pari päivää sitten tartuin tähän ja kerroin oli 3.10 Nordicbetilla. Eilen pistin lisäksi tasoituksellisia vierasvoittoja, syteen menee tuttuun tapaan mutta pitäähän sitä koettaa kun hyvää kerrointa annettiin.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Mites Inter tänään, kerroin tasan kaksi.

Vastassa Pk35 joka potki joukkueestaan kuusi pelaajaa pihalle.

2,13 näyttäis nyt Veikkauksella ja kohde lukossa. :D
Toki muualla saa vielä parempia kertoimia.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Laitoin juuri ja suosittelen muillekin voittajavetoon em-kisoihin Saksan ja Espanjan molemmat 200€ kiinni. Saksan kerroin 4,33 ja Espanjan 6,5, molemmat PAFfilla. Rahaa meni yhteensä siis 400€ ja jos Saksa voittaa, niin sitä tulee 866€ (voittoa siis 466€) ja Espanjan voittaessa rahaa tulee 1300€ (voittoa siis 900€). En oikein näe, että tuon kaksikon takaa kukaan voi tulla mestariksi ja siksi uskallan suositella muillekin ja sanon että money well spent.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Pitääpi kokeilla Raptorsia, kun kerroin on 7. Jostain taitaa saida jopa 7.5. Cavs voitti molemmat kotimatsinsa, ja Raptors teki saman. Raptors saa tähän matsiin takaisin Valanciunasin, vaikkei nilkka taida edelleenkään olla 100 % kondiksessa.

Nyt toivotaan että Raptors hakee ensimmäisen vierasvoittonsa tässä Game 5:ssa.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jyväskylässä kohtaavat tänään Jyväskylän Kiri ja Oulun Lippo. Vastakkain on kaksi joukkuetta, joiden mahdollinen menestys perustuu vahvaan ulkopeliin. Sisäpeli on molemmilla joukkueilla vielä arvoituksellista. Erityisesti Jyväskylällä se on ollut kovin vaikeaa alkukaudella. Ei ole saatu juoksuja, eikä oikein tilanteitakaan. Oulun vieraspelaaminen on toistaiseksi ollut huonoa, mutta toki vastustajat vieraissa ovat olleet kovia.

Jyväskylässä on tänään viileä sää ja ennen ottelua sekä mahdollisesti ottelun aikanakin tulee sadetta. Lisäksi Jyväskylän kenttä on kohtuullisen hidas. Underin raja on matalalla ja siksi panostus kannattaa pitää maltillisena. Yksittäiset harhaheitot ja vapaataipaleet saattavat olla kohtalokkaita. Joka tapauksessa peli vaikuttaa niin selkeästi underilta, että sillä lähdetään liikkeelle.

Pelivalinta:
Jyväskylä - Oulu alle 10,5 1.85 (Nordicbet)
 

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Vaikia ymmärtää joskus tuota AHL veikkaamisen kannalta. Hershey haki just Torontosta 8-2 vierasvoiton yli 4 kertoimella ja johtaa sarjaa 3-0. Toki siellä on edelleen yli 4 kerrointa Hersheylle. Pelaajia kun katselee niin luulisi Toronton vievän tuon sarjan mutta jollain ihmeen tavalla tuo itselle täysin outoja nimiä sisällään pitävä Hershey on dominoinut tätäkin sarjaa sen jälkeen kun pudottivat kovan baby pensin jatkosta, joka taasen nuiji kovan baby bruinsin puhtaasti omassa sarjassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös