@apulais-GM maisesti voisi ajatella että Hawksien putki menee ensi yönä poikki Toronton vieraana, kun "liian" monta voittoa takana putkeen mutta minä panostin silti Chicagoon.
Itse asiassa, kun toissa yönä katsoin Toronton ja Columbuksen pelin, niin päätin että seuraavaan Toronton peliin pitää veikata niiden tappiota. Oli sen verran laimea peli liigan viimeisenä olevaa joukkuetta vastaan.@apulais-GM maisesti voisi ajatella että Hawksien putki menee ensi yönä poikki Toronton vieraana, kun "liian" monta voittoa takana putkeen mutta minä panostin silti Chicagoon.
Veikkauksella on nyt kohde suljettu, Bet365 antaa lyödä vielä 1,72 -kertoimella
@apulais-GM maisesti voisi ajatella että Hawksien putki menee ensi yönä poikki Toronton vieraana, kun "liian" monta voittoa takana putkeen mutta minä panostin silti Chicagoon.
JYP Akatemia - RoKi 1 (1,75) Veikkaus
- ns. Kuuden pisteen ottelu, joukkueet ovat tasapistein sarjassa sijoilla 11. ja 12. joten myös JYP on panostanut otteluun antamalla omia pelaajiaan Akatemian mukaan tähän peliin.
- Akatemialla mukana useita liigamiehiä, kuten Nenonen, Nättinen, Kanninen jne.. Kaikkiaan 12 tällä kaudella Liigassa esiintynyttä pelaajaa.
- RoKi on materiaaliltaan sarjan heikoin ja pelasi eilen illalla pelin Rovaniemellä, josta sitten tänään lähtivät köröttelemään Jyväskyläänm joten pieni bussijalka saattaa pojilla painaa. Akatemia huilasi eilen.
- Akatemia on tällä hetkellä sarjajumbona, mutta mikäli olisivat tämän päivän kaltaisella kokoonpanolla pelanneet, uskoisin että olisivat taistelemassa kotiedusta playoffeihin.
- Veikkaus ei ole vielä markkinatoppikerrointaan laskenut, maailmalla ollut pitkin päivää laskussa.
100 x 1,75 = Ilmainen baari-ilta
Veikkauksella on nyt kohde suljettu, Bet365 antaa lyödä vielä 1,72 -kertoimella
Kiitos rahoista. Kerroin oli pudonnut 1,48 (Pinnacle) mutta olisin kyllä lyönyt vaikka 1,30 kertoimella.JYP Akatemia - RoKi 1 (1,75)
En ole hirveästi vielä tutkinut. Pientä riskiä havaitsen tuoss Tomicissa. On toki pelannut vakuttavasti Ausseissa (voitti mm. Nishikorin) ja on tässä selkeä suosikki, mutta Istomin on kohtuu tasokas vastus ja kääntänyt tiukkoja pelejä aiemminkin slameissa. Tomicilla ilmeisesti jotain loukkaantumista alla, kun joutui Sydneyssä luovuttamaan(?).@Walrus21 joko olet Aussie Openia kerennyt tsiikailemaan? Itse valkkasin 1.kierroksen voittajiksi Seppin ( viime vuoden 4.kierroksen paikka ja h2h 6-2 Gabashvilia vastaan painoivat tarpeeksi puntarissa), Mullerin, Edmundin ja Tomicin.
Okei, pidetään tämä mielessä. Pari kertaa on joo tullut itsekin kompastuttua tuohon Dolgon epätasaisuuteen. Jotenkin vain vaikea kuvitella, että häviäisi kolme erää Berankisille, joka on aika average millä tahansa alustalla. Dolgo on kuitenkin haastanut jopa aivan top-10 äijiä (oli viime kaudella lähellä voittaa Djokon) ja omaa kaikki aseet mennä pitkälle.@Walrus21 Ihan hyvää pohdintaa, mutta tuosta Tomicista niin ei ollut mitään loukkaantumista vaan tämä m*lkero ilmoitti suoraan että luovutti siihen vedoten kun oli tappiolla että voi valmistautua paremmin AO:hon. Ihme heppu kun ei siis antanut vaikkapa ennen matsia walkoveria. Ja Dolgosta, niin sitä kaveria minä en veikkaa ikinä enää. Mielestäni yksi epätasaisimpia pelaajia tourilla ja google haulla löytää vielä miehen ns. fixaus-historiasta :D Berankis vielä kaiken lisäksi hyvä pelaaja nopeilla kentillä, ja meinasihan viime vuoden Wimpelissä yllättää Cilicinkin. Tuo Darcis mielestäni ihan hyvä haku, joka pisti itsellänikin vähän silmään. Ja kun vielä Pellalla ei yhtään matsia alla tältä vuodelta, tulee ns. "kylmiltä" tähän turnaukseen.
Okei, pidetään tämä mielessä. Pari kertaa on joo tullut itsekin kompastuttua tuohon Dolgon epätasaisuuteen. Jotenkin vain vaikea kuvitella, että häviäisi kolme erää Berankisille, joka on aika average millä tahansa alustalla. Dolgo on kuitenkin haastanut jopa aivan top-10 äijiä (oli viime kaudella lähellä voittaa Djokon) ja omaa kaikki aseet mennä pitkälle.
Muistaakseni myös Darcis oli pelannut viimeksi joskus marraskussa, joten aikamoinen matsi luvassa.
Joo taisi oll Cincissä, kun voitti ekan erän ja toisessakin taisi johtaa breikillä. Mutta nää on toki näitä "yllätyksiä", jotka lopulta jää toteutumatta. Mulla oli joskus vuonna miekka ja kivi veto Fallalle Fedexiä vastaan jolltain 35+ kertoimella Wimbledonin avausrundilla. Voitti kaksi erää ja syötti kolmannessa ottelun voitosta, mutta niin vain hävisi..Joo just nimenomaan Dolgo omaa kaikki aseet olla vaikkapa top-10 tason janari, tai siis pystyy pelaamaan näitä kavereita vastaan hyvin mutta tosiaan tuo mentaalinen epätasapaino ja se miltä välillä näyttää kentällä niin pistää vähän mietityttämään. Muistan tuon Djoko matsin oliko nyt Cincin Mastersista ennen US Openia, ja sit toinen matsi mikä muistuu mieleen kesältä kun vei kun kuoriämpäriä Nadalia jossain Englannin ruohoturnauksessa ja tosiaan sitä ennen Nadali oli voittanut juuri ruohoturnauksen Stuttgartissa.