Ilman mitään arviota pari mutua ja kommenteissa affilinkki jollekin paskabookkerille. Varmasti erinomaiset vinkit.Mr Veto - Buranaa ja UCL-vinkkejä: kaksi mulle erikoista tuuttausta! - YouTube tuosta erinomaisia vinkkejä illan chämppärimatseihin.
Mä laitoin tuon tuplan optibetin kautta vähän isommalla.
Ter Stegen; Adriano, Bartra, Vermaelen, Alba; Samper, Kaptoum, Rakitic; Messi, Sandro, Munir.
Siinä Barcan avaava kokoonpano. 2,95:llä kiinni pakkovoiton edessä pelaavaa Leverkusenia. Samalla kertoimet eivät kyllä sitten enää ole lähelläkään tuota.
Mr Veto - Buranaa ja UCL-vinkkejä: kaksi mulle erikoista tuuttausta! - YouTube tuosta erinomaisia vinkkejä illan chämppärimatseihin.
Mä laitoin tuon tuplan optibetin kautta vähän isommalla.
" No kun sehän on parsa nehän voittaa melki kaikki ja pelaahan siellä Messikin". Tuossa avauksessahan on siis jos maalivahtia ei lasketa mukaan, niin normi avaajia Messi, Alba ja Rakitic.
Miten minulla on sellaine. n muistikuva, että vedonlyöntiyhtiöt saavat noita oikeuksia huomattavalla alennuksilla siten, että eivät saa esittää pelejä full screeninä. Lisäksi kun esittää postimerkin koolla ja kohteet näkyvät vieressä niin vaihtokin on varmasti isompi kuin full screenillä tapitettaessa. Eli niin sanottu win-win tilanne pelifirman (Veikkauksen) kannalta.
Lisäksi Veikkaus kommentoi asiaa Twitterissä 2014 huhtikuussa seuraavasti:
"Ei ole full screen tulossa. VeikkausTV:n tarkoituksena on tukea Live-vetoa eli pelikohteet tulevat säilymään vieressä."
Tällähän yritetään välttää sitä, että porukka streamaisi matseja netissä.
Siitä pitää parhaiten huolen VeikkausTV:n surkea kuvanlaatu.
Siitä pitää parhaiten huolen VeikkausTV:n surkea kuvanlaatu.
RoKi - Hermes 1, kerroin 3.00 (Veikkaus)
Vai on Veikkaus sitä mieltä että RoKi ei voittaisi Hermestä kotipelissään edes kerran kolmesta varsinaisella peliajalla? :D
...olen hiukan toista mieltä asiasta.
En oo mikään Metsureidenliigan asiantuntija, mutta tässä kannattanee ottaa huomioon toi lohkon toinenkin matsi eli PSV - CSKA. Jos PSV voittaa, mikä on ilmeisesti aika todennäköistä, ei ManUlle riitä jatkoonmenoon kuin voitto. Wolkkareille taas tasurikin riittää jatkoon. Voi olla että tämän olit huomioinutkin, mutta jos matsi on lopussa vielä tasan ja tieto kantautuu Eindhovenista että siellä mennään vaikka 3-0 tilanteessa niin liekö ManUlla munaa hakea väkisin sitä voittoa?
Itse olen taipuvainen uskomaan että Wolkkarit paiskoo heti kärkeen luulot pois, mutta fiilispohjalta ei sen kummempaa viitsi vihjailla.
Jukurit - Hermes merkki 2, kerroin 7.00
Hermeksen liigalaina(Westermarck<->Kivinen) mahtuu nelosketjuun ja päästään muuten samalla kokoonpanolla. Tuollaisilla kertoimilla laitetaan toki kohteeseen merkki 2, riippumatta kotijoukkueesta ja mielettömän pitkästä voittoputkestaan.
Kokeillaas Saksan DEL liigaa.
Augsburg- Ingolstadt over 6 maalia @ 1.90 (unibet) ja 1.95 (marathonbet)
Ehdottomasti yksi oma lemppari sarjani lätkässä overeihin. Augsburg on aika "crazy" jengi mitä tulee maaleihin. Heidän viimeisimmässä neljässä kotipelissä on nähty 34 maalia (8.5 maalin keskiarvolla). Tällä kaudella kotonaan ovat tehneet 36 maalia ja päästäneet 43 kahdessatoista matsissa. Heidän viimeisimmät viisi peliä ovat päättyneet, 3-2, 4-8, 4-3, 4-5 ja 2-7. Ingolstadt on sarjassa toiseksi viimeisenä mutta tasoero ei todellakaan ole mikään suuri, koska Ingolstadt on perinteisesti ollut DEL:in kärkipään jengejä. Heidän ehkä suurin ongelma on ollut puolustus, tällä kaudella vieraissa ovat päästäneet 50 maalia kolmessatoista pelissä. Viime kaudella näiden keskinäiset päättyivät mm. 6-7, 6-3 ja 2-4. Pääpointti on että molemmat ovat offensiivisiä jengejä varsinkin Augsburg, ja molemmilla on tosi heikko puolustus. Augsburg tässä ehkä suosikkina, mutta uskon että maaleja nähdään molemmissa päissä.
Eli yli 6 maalia niin veto voittaa ja tasan 6 maalilla saa panoksen takaisin.
Edit. on myös tv-matsi, joten lähes hd-tason Laolatv:n striimi löytyy Hockey - Live Streaming Video / Watch Free Live Sport Streams-StreamHunter
Veikkauksella tällä hetkellä Johaugin voittajakerroin tän päivän 15km hiihdossa 0,88. Pitäiskö kokeilla...
Itse kyllä saan aina vedot sisään. Eri asia jos pelaa jollain veikkauksella, niin niillä on varmaan 20 sekuntia se asettamisaika. Etenkin bet365 hyväksyy vedot muutamassa sekunnissa, ja aina on myös mahdollisuus valita "hyväksy muuttuva kerroin".En tiedä onko asiaa käsitelty tässä ketjussa aikaisemmin, mutta mitä järkeä on pitää koripallopelejä kohteena live-vedossa? Tilanne muuttuu koko ajan ja aina silloin kohde myös suljetaan tilapäisesti ettei noita pääse pelin aikana kunnolla pelaamaan. Pari kertaa olen yrittänyt mutta aina kerroin muuttunut varoaikana ja veto hylätty.