Vedonlyönti

  • 3 975 460
  • 21 675

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Mä oon ehkä hölmö mutta kokeilen pienellä Kärppiä vastaan. Blues+1 (monopoli näyttää 2,20) on mun valinta. Nyt mitataan kuinka paljon taistelutahto ja yhtenäisyys muuttuvat, kun ensin Simo lähti ja vähän myöhemmin myös kapteeni Hirso. Jengiä on koeteltu, mutta ovat (luonnollisesti, mun mielestä) jatkaneet normaaliin tapaan pelaamista ja treenaamista. Mä uskon, että jengi syttyy jopa (outoa, kyllä) Hirson poistumisen myötä. Tai ainakin Aho voi yrittää hakea energiaa tästä ja Blegi "yllättääkin". Hieno tarina olisi nähdä Blegi CHL-finaaleissa, mutta jatkoon menijäksi sanoisin Kärpät. Kotonaan Blues voi venyä tasapeliin, jopa voittaa.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Nordic tarjosi 100% talletusbonarin vedonlyöntiin 200€ saakka, puolikkaalla koitetaan hakea iskuja ja ensimmäinen höveli kierrätys lähtee livestä Kärpille 3,10 kertoimella Bluesin johtaessa 1-0 ekan erän lopulla. Painetaan nyt vaikka 50€ tuohon.
 

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä
Nordic tarjosi 100% talletusbonarin vedonlyöntiin 200€ saakka, puolikkaalla koitetaan hakea iskuja ja ensimmäinen höveli kierrätys lähtee livestä Kärpille 3,10 kertoimella Bluesin johtaessa 1-0 ekan erän lopulla. Painetaan nyt vaikka 50€ tuohon.

Mistä tuollaisen bonuksen sait? Mä sain joulukalenterista 5 euron ilmaisvedon, mieluummin olisin tuon bonuksen ottanut. Vaikka se liveveto NordicBetillä on ihan paska.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Mistä tuollaisen bonuksen sait? Mä sain joulukalenterista 5 euron ilmaisvedon, mieluummin olisin tuon bonuksen ottanut. Vaikka se liveveto NordicBetillä on ihan paska.

Viestinä heittivät tarjouksen, olen vissiin hävinnyt riittävästi viime aikoina:F Talletin vaan puolet, 200€ bonari tuntui kyllä aika messevältä.
..ja kyllä, varmaan maailman huonoin live mutta joskus saa jonkun vedon läpi. Nyt erätauolla Kärpät saa jo 3,40. Löin tuohon liven siksi, koska laskeskelin että Kärpät tekee ainakin 3 maalia tänään ja Bluesin yksi nyt ei vielä heilauta laivaa kovinkaan paljoa. Livet hakkaan muutenkin usein niihin peleihin mitkä ennakkoon olen ajatellut voittajiksi mutta päästävät sen ekan maalin.
 

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä
Livet hakkaan muutenkin usein niihin peleihin mitkä ennakkoon olen ajatellut voittajiksi mutta päästävät sen ekan maalin.
Mulla on sama taktiikka + futiksessa lyön esim. Bayernia voittamaan ekan puoliajan, jos maalia ei ole vielä 30 min. pelin jälkeen tullut. Ihan hyvin on toiminut, vaikka joku varmaan taas mussuttaa, että väärin pelattu. Täytyy varmaan tehdä puolison nimissä Nordicille tili, kun eivät ole paljon bonuksilla minua muistaneet lähiaikoina.
 

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä
Noita joulukalentereita on ainakin Comeonilla, Nordicbetillä, Unibetillä, Bethardilla, Suomivegasilla ja Expectillä ja Paffilla. Comeonilla on ainakin 50% talletusbonus nyt ekana päivänä. Otin käyttöön, vaikka kertoimet huonoja ovatkin.

Tiedättekö muita joulukalentereita, tai talletusbonuksia joulun kunniaksi?
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Blues-Kärpät-matsista, betsauksia ajatellen:

aika klassinen juttu tavallaan, että Hirso lähdössä, seura kriisissä ja Kärppä-kertoimet hurjassa laskussa = lopputuloksena kotivoittoa pukkaa.

Aina kovin vaikeaa arvioida näitä juttuja, että miten vaikka Hirson lähtö todellisuudessa vaikuttaa. Moni ajatteli, että vaikuttaa negatiivisesti, mutta yksittäisiin peleihin joukkue voi vain entisestään sisuuntua ja saada henkeä päälle. Jopa pelaajamenetystensä jälkeen Bluesin materiaali ei ole niin paljon huonompi, ettei se voisi yksittäisiä matseja voittaa, kaikki liigajengit ovat siinä määrin tasaisesti koottuja. Veskarit näyttäisivät illan matsissa muutenkin olleen jo ennakkoon Bluesille.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Blues-Kärpät-matsista, betsauksia ajatellen:

aika klassinen juttu tavallaan, että Hirso lähdössä, seura kriisissä ja Kärppä-kertoimet hurjassa laskussa = lopputuloksena kotivoittoa pukkaa.

Aina kovin vaikeaa arvioida näitä juttuja, että miten vaikka Hirson lähtö todellisuudessa vaikuttaa. Moni ajatteli, että vaikuttaa negatiivisesti, mutta yksittäisiin peleihin joukkue voi vain entisestään sisuuntua ja saada henkeä päälle. Jopa pelaajamenetystensä jälkeen Bluesin materiaali ei ole niin paljon huonompi, ettei se voisi yksittäisiä matseja voittaa, kaikki liigajengit ovat siinä määrin tasaisesti koottuja. Veskarit näyttäisivät illan matsissa muutenkin olleen jo ennakkoon Bluesille.

Ketä vedonlyöntitoimistot veikkaavat Sibelius-viulukilpailun voittajaksi?
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ketä vedonlyöntitoimistot veikkaavat Sibelius-viulukilpailun voittajaksi?


Ei hajuakaan, että onko tuosta jotain betsauksia, mutta jos minulta kysytään niin veikkaan Tjeknavorianin voittoa. Johtuen kokonaisuudesta, eli teknisesti säkenöivä, yleisö (=naiset) tykkäävät, erottuu muista finalisteista ulkoisesti(kin) jne. Toisaalta voi vähän spekuloida sillä, jotta onko hänen voittonsa sitten siinä mielessä "odotettu", että tuomaristolle tulee houkutus valita toisin? Ainahan nuo menevät vähän maun mukaan.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Mahtavat iltamat kun tuli bonuksen myötä pistettyä kierrätys päälle.. Kärppiä livestä, tulos täysin tuhnu vaikka kerroin olikin niin makoisa ja vain 1-0 tappio pitkään. Sitten tuli odoteltua PSG:n 0-0:aa melko myöhään ja sinne vikalle puolituntiselle kunnon iskua, maalittomaan loppui kun Angersin sumppu kesti. Aijjai kun tää on joskus hienoa. Pari kybää löin Lukolle seuraavasta maalista kun vetivät 5-3 ylivoimaa siinä melko lopussa, tuloksena pari maalia Tepsille, tuon 3-3 koitinkin vitutukseen lyödä mutta meni jo yllättäen kiinni ja 11.00 jäi piippuun. Lopputulema illasta on sangen kipeä pepanderi.
 
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Onko kellään kokemuksia Pinnaclesta ? Parhaimman palautusprosentin antava vedonlyöntiyhtiö. Tässä aattelin tunnusta tehdä sinne, kiinnostaisi vain tietää kyseisen sivun tarjonnasta ja miten noi talletukset/kotiutukset on hoitunu(aika, paljon min. talletus&kotiutus) ?
 
Onko kellään kokemuksia Pinnaclesta ? Parhaimman palautusprosentin antava vedonlyöntiyhtiö. Tässä aattelin tunnusta tehdä sinne, kiinnostaisi vain tietää kyseisen sivun tarjonnasta ja miten noi talletukset/kotiutukset on hoitunu(aika, paljon min. talletus&kotiutus) ?

Talletuksissa ja kotiutuksissa ei minulla ole ollut ongelmaa. Itse olen kotiuttanut pankkitilille (koska luottokortille kotiuttaminen ei onnistu), ja rahat ovat tulleet muistaakseni päivässä-parissa. Ammattilaiset käsittääkseni käyttävät rahan liikutteluun Skrilliä.

Jos änäristä lyöt vetoa, niin usein Matchbookilla palautusprosentti on vielä inasen korkeampi kuin Pinnaclella.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko kellään kokemuksia Pinnaclesta ? Parhaimman palautusprosentin antava vedonlyöntiyhtiö. Tässä aattelin tunnusta tehdä sinne, kiinnostaisi vain tietää kyseisen sivun tarjonnasta ja miten noi talletukset/kotiutukset on hoitunu(aika, paljon min. talletus&kotiutus) ?
Hyvin toimii kaikin puolin. Taitaa olla niitä harvoja mestoja, jonne ei ole panosrajoja.
 
Huomisen Islanders-Rangers-pelissä Islanders on kertoimien mukaan hienoinen suosikki (moneyline 1,93-1,97). Syy tähän on mitä ilmeisimmin kotietu, vaikka Stepan perjantaina loukkaantuikin. Kuitenkin yleisön tuen osalta tuo tulee käsittääkseni olemaan Rangersin kotipeli, sillä matka Brooklyniin on monille Long Islandin asukeille liian vaivalloinen/pelottava. Lukemieni raporttien mukaan Barclays Centerissä on Bruins-peleissäkin vierasjoukkue saanut enemmän kannatusta osakseen, joten Rangers-faneille ei pitäisi olla mikään ongelma ottaa hallia haltuun. Tästä juolahti mieleeni seuraava kysymys: miten suuri osuus kotiedusta muodostuu yleisön tuesta (ja tämän vaikutuksesta tuomareihin), ja miten suuri osuus vastaavasti vaihtoedusta ja tutusta areenasta?
 
Viimeksi muokattu:

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Muistan joskus lukeneeni tuosta jonku artikkelin missä kotietua selitettiin nimenomaan kotiyleisön aiheuttamasta paineesta tuomareita kohtaan. Eli tuomiot helpommin menevät kotijoukkueen eduksi kuin vierasjoukkueen. Lähteestä ei ole kyllä mitään muistikuvaa, mutta eiköhän se kuukkelilla löydy.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Millaisia näkemyksiä porukalla on tämän päivän miesten ampumahiihdon normaalimatkan kisaan?

Lindström oli viestissä hyvässä hiihtokunnossa, myös hyvä ampuja. Landertingeriä vastaan kelpo kerroin 1,93 Veikkauksella.

Isoja panostuksia ei avauskisaan kannata laittaa. Pitää tsekata hiihtokunnot avausmatkojen jälkeen.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Näkemättä, kuulematta ja lukematta; puhtaasti hatusta vedettynä: eiks Martin Fourcade oo kova jäbä?

On. Mutta minkäänlaista vertailupohjaa ei saa, kun ei osallistunut noihin viesteihin.

Tarjei Bö oli viestin ankkuriosuuden nopein. Jean Beatrix näkyy olevan hyvässä kunnossa. Hävisi Bö:lle vain kahdeksan sekuntia. Käytti kuitenkin yhden varapatruunan.
 
Viimeksi muokattu:

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
On. Mutta minkäänlaista vertailupohjaa ei saa, kun ei osallistunut noihin viesteihin.

Tarjei Bö oli viestin ankkuriosuuden nopein. Jean Beatrix näkyy olevan hyvässä kunnossa. Hävisi Bö:lle vain kahdeksan sekuntia. Käytti kuitenkin yhden varapatruunan.
No nyt on Martin Fourcaden vauhdista jo vertailupohjaa.

Fourcaden hiihtovauhti on aivan käsittämättömän hurjaa! Ulkomuistista väitän, että Fourcade on hiihtänyt tässä kisassa kovempaa suhteessa muihin kuin yhdessäkään normaalimatkan kilpailussa viime vuonna.

Ja sitten vanha herra O.E Björndalen yllättää kaikki, myös Volkovin kolmossija on todella suuri yllätys.
 
Viimeksi muokattu:

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
No nyt on Martin Fourcaden vauhdista jo vertailupohjaa.

Fourcaden hiihtovauhti on aivan käsittämättömän hurjaa! Ulkomuistista väitän, että Fourcade on hiihtänyt tässä kisassa kovempaa suhteessa muihin kuin yhdessäkään normaalimatkan kilpailussa viime vuonna.

Ja sitten vanha herra O.E Björndalen yllättää kaikki, myös Volkovin kolmossija on todella suuri yllätys.

Volkovin ammuntaa oli todella hieno katsoa. Björndalenin suoritus oli käsittämättömän kova ikä huomioiden. Ennakkoon kovista Fak oli aivan pihalla. Schempp teki itseeni suurimman vaikutuksen.

Edit: Volkoville itselleen ei tainnut sijoitus olla yllätys, kun on tavoitteekseen asettanut normaalimatkan maailmancupin voiton.

Edit2: Fourcade oli hiihdossa yli minuutin nopeampi, kuin seuraavat ( Schempp ja T Böe ), jos nyt oikein katsoin.
 
Viimeksi muokattu:

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Volkovin ammuntaa oli todella hieno katsoa. Björndalenin suoritus oli käsittämättömän kova ikä huomioiden. Ennakkoon kovista Fak oli aivan pihalla. Schempp teki itseeni suurimman vaikutuksen.

Edit: Volkoville itselleen ei tainnut sijoitus olla yllätys, kun on tavoitteekseen asettanut normaalimatkan maailmancupin voiton.
Minulle tuo Volkov tuli ns. vähän puun takaa. Ja niin taisi tulla myös muille betsaajille, ainakin jos tätä katsoo:

Veikkauksen Supertripla tänään:
1. Björndalen OE
2. Schempp S
3. Volkov A

Kerroin hupaisa 14736,10
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Minulle tuo Volkov tuli ns. vähän puun takaa. Ja niin taisi tulla myös muille betsaajille, ainakin jos tätä katsoo:

Veikkauksen Supertripla tänään:
1. Björndalen OE
2. Schempp S
3. Volkov A

Kerroin hupaisa 14736,10

En minäkään huomioinut Volkovia ennakkokaavailuissa ollenkaan. Kuulin lähetyksessä tuon itselleen asettaman tavoitteen. Lisäsin tuonne ylempään viestiin Martinin hiihdon. 1.06 nopeampi, kuin toiseksi nopein Schempp.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös