Vedonlyönti

  • 3 963 348
  • 21 674

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Livevedot ei näemmä sovi lainkaan mulle, nyt se tuli taas todistettua. Raptorsia napsin tasoituksella +3,5 ja +4,5 livestä kun tuota peliä tuli tuossa sivusilmällä seurailtua. 12,3 sekuntia aikaa, Phoenix johtaa kolmella pisteellä, ja Raptorsilla pallo hallussa. Kolmosta luonnollisesti hakevat. Täysin epäonnistunut heittoyritys blokkiin, pallo Phoenixille, ja Lowry (muistaakseni) rikkoo kun kellossa on 0,2 sekuntia jäljellä. Siis 0,2 vitun sekuntia. Kuka vittu edes tuossa vaiheessa enää rikkoo.

Phoenix luonnollisesti takoo kummatkin vaparit sisään, ja molemmat tasoitukset vituiksi, tuon saatanan 0,2 sekunnin ja Lowryn takia. Hohhoijaa.
Joo oli aika synkkä hetki kieltämättä. Nappasin itse livestä raptorsia 5,25, mutta vituiksihan sekin meni.

edit: aikamoisia kertoimia saa muuten livestä näihin nba-peleihin. pelasin Houstonia 4,60, jo mainittua Torontoa 5,25 ja Brooklynia 4,80. Näistä Houston ja BKN kiinni ja Torontokin johti vielä pari minuuttia ennen loppua. Ainiin ja sitten oli vielä Memphis, jota vilkuilin pitkään, mutta jäi käyttämättä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Huoh. Melkoinen Black Sunday menossa salibandy kohteissa taitaa olla 1/6 sinkusta menossa oikein. Josba osui, kaikki muut metsään. Melkoinen kyykkäys, en muista ihan vastaavaa.

Melkoinen Black Sundayn vähän liiankin hyvin menneen lauantain jälkeen. Kaikki vedot vituiksi ja kaiken huipennuksena vielä yön Patriots, jota tuli laitettua vähän turhan isolla. Jälkeenpäin on taas helppo pelata, mutta viimeisen neljänneksen 21-7 tilanteessa olisi pitänyt varmistaa, mutta eipä tullut tätä tehtyä. Broncos siirtyi samalla neljänneksellä vielä johtoon. Viimeisellä sekuntilla Patriots field goalilla tasoihin ihan vain sen takia, että pääsevät ottamaan jatkoajalla turpaan. Kiitos.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Melkoinen Black Sundayn vähän liiankin hyvin menneen lauantain jälkeen. Kaikki vedot vituiksi ja kaiken huipennuksena vielä yön Patriots, jota tuli laitettua vähän turhan isolla. Jälkeenpäin on taas helppo pelata, mutta viimeisen neljänneksen 21-7 tilanteessa olisi pitänyt varmistaa, mutta eipä tullut tätä tehtyä. Broncos siirtyi samalla neljänneksellä vielä johtoon. Viimeisellä sekuntilla Patriots field goalilla tasoihin ihan vain sen takia, että pääsevät ottamaan jatkoajalla turpaan. Kiitos.

Tämä päivä on rauhoitettu vaikka kohtuullisia vetokohteita olisi. Liian isoilla yksiköillä olisi tullut lätkittyä paikkoa eiliseen. Hyi saakeli mikä notkahdus.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Unibetillä oli jo Black Friday -tarjouksia ja nyt on Cyber Monday -tarjouksia. Tarjolla on mm. NYI voitto varsinaisella peliajalla kertoimella 2,60 ja NYR voitto varsinaisella peliajalla 2,25. Ite sain perjantain Real Madridin voitolle pikkasen päälle 20 egee sisään kertoimella 1,80, kunnes tuli rajoitus ja nyt meni ainakin nuihin 15 euroo sisään, mutta oletettavasti nuihin tarjouksiin ei kovin isoja panoksia saa tuupattua sisään. Nuita ei myöskään voi pelata kuin sinkkuna.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Unibetillä oli jo Black Friday -tarjouksia ja nyt on Cyber Monday -tarjouksia. Tarjolla on mm. NYI voitto varsinaisella peliajalla kertoimella 2,60 ja NYR voitto varsinaisella peliajalla 2,25. Ite sain perjantain Real Madridin voitolle pikkasen päälle 20 egee sisään kertoimella 1,80, kunnes tuli rajoitus ja nyt meni ainakin nuihin 15 euroo sisään, mutta oletettavasti nuihin tarjouksiin ei kovin isoja panoksia saa tuupattua sisään. Nuita ei myöskään voi pelata kuin sinkkuna.
30e on mulla näköjään panosraja noihin. Aika hyviä tarjouksia, kun esim. GSW:n voitolle saa 1,75 (normi 1,27). Toinen hyvä on tuo NYI.
 

Nick Neim

Jäsen
Golden State Warriorsin vierasvoitolle Utah Jazzista antoi laittaa 23,84 euroa. Kerroin oli 1,75 ja olisin panostanut huomattavasti enemmän, mutta aika alhaiset rajat. Tuo kerroin on kyllä todellinen tarjous, joten sen takia varmaan nuo rajatkin on niin alhaiset. Esimerkiksi Pinnaclella 1,285 kerroin tuohon.

E: Hidas. Ihmettelen kyllä, kun en mä mitenkään älyttömästi tuolta ole voitolla, että miksi mulla on raja noin paljon alhaisempi?
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Golden State Warriorsin vierasvoitolle Utah Jazzista antoi laittaa 23,84 euroa. Kerroin oli 1,75 ja olisin panostanut huomattavasti enemmän, mutta aika alhaiset rajat. Tuo kerroin on kyllä todellinen tarjous, joten sen takia varmaan nuo rajatkin on niin alhaiset. Esimerkiksi Pinnaclella 1,285 kerroin tuohon.

E: Hidas. Ihmettelen kyllä, kun en mä mitenkään älyttömästi tuolta ole voitolla, että miksi mulla on raja noin paljon alhaisempi?

Itse sain vain 16€ tuohon sisään, eipä kyllä kovin kummoinen summa tosiaan...
 
E: Hidas. Ihmettelen kyllä, kun en mä mitenkään älyttömästi tuolta ole voitolla, että miksi mulla on raja noin paljon alhaisempi?

Ei tuollaisella kertoimella kannata keneltäkään ottaa paljoa rahaa sisään, koska se mahdollistaa todella mehukkaan arbitraasin. Siellä Pinnaclella on Utahin voiton kerroin 4,03. Jos vieraalle saa 1,75, se tarkoittaa 22 prosentin arbitraasituottoa.

Kai noissa muuten on vielä lisäksi pienellä präntillä joku kierrätysvaatimus mahdollisille voitoille?
 

Nick Neim

Jäsen
Ei tuollaisella kertoimella kannata keneltäkään ottaa paljoa rahaa sisään, koska se mahdollistaa todella mehukkaan arbitraasin.
Ymmärrän kyllä tämän, mutta mielestäni tuo 7 euroa on aika iso ero noissa rajoituksissa. Puhutaan kuitenkin muutamasta kympistä, mitä kohteeseen maksimissaan saa sisään. Erityisesti kun ottaa huomioon sen, että en Unibetiltä mitenkään kummoisesti ole voitolla, kuten tuossa aikaisemmin jo totesinkin.

Noh, täytyy olla tyytyväinen edes tuohon, mitä sai sisään...
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Ei tuollaisella kertoimella kannata keneltäkään ottaa paljoa rahaa sisään, koska se mahdollistaa todella mehukkaan arbitraasin. Siellä Pinnaclella on Utahin voiton kerroin 4,03. Jos vieraalle saa 1,75, se tarkoittaa 22 prosentin arbitraasituottoa.

Kai noissa muuten on vielä lisäksi pienellä präntillä joku kierrätysvaatimus mahdollisille voitoille?
Ei ainakaan Black Fridayn -tarjouksissa ollut. Näitä en ole tutkinut sen enempää, mutta on hyvin mahdollista, että ei ole mitään kierrätysvaatimusta näissäkään.
 
Erityisesti kun ottaa huomioon sen, että en Unibetiltä mitenkään kummoisesti ole voitolla, kuten tuossa aikaisemmin jo totesinkin.

Mutta voitolla kuitenkin, niinkö? Ei panosrajoitusten hankkimiseen voitollista pelaamista vaadita. Mulla on Marathonbetille euron panoskatot ja William Hillille 2-3 euron panoskatot ihan vain siksi, että pelasin molemmille arbitraaseja.
 

Nick Neim

Jäsen
Mutta voitolla kuitenkin, niinkö?
Joo. Ennen näitä tämän päivän vetoja olen Unibetiltä tältä vuodelta 108,36 euroa voitolla, mikä tekee siis alle kympin kuussa. En ainakaan jaksa uskoa, että tuolla sen kummempaa vaikutusta olisi, kun puhutaan noin pienistä summista.

Laskin myös hetken aikaa sarjakohtaisia palautusprosentteja, ja mutulla sanoisin NBAn palautusprosentin olevan edelleenkin ihan hyvä, tai vähintäänkin voitollinen. Kenties se sitten voisi vaikuttaa jonkin verran.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo, itse näköjään saisin ruhtinaaliset 7,48€ sisään tuohon GSW:n voittoon. Enkä minäkään nyt merkittävästi Unibetilta voitolla ole. :D
 
Viimeksi muokattu:

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Mulla on raja 80 senttiä tuohon. Unibet on muutenkin nykyään yksi kusisimmista paikoista. Jos joku sanoo pelaavansa Unibetille niin siitä tietää välittömästi että kyseessä on tappiollinen peluri tai panokset korkeintaan kolikoita.
 

bart

Jäsen
Mulla on raja 80 senttiä tuohon. Unibet on muutenkin nykyään yksi kusisimmista paikoista. Jos joku sanoo pelaavansa Unibetille niin siitä tietää välittömästi että kyseessä on tappiollinen peluri tai panokset korkeintaan kolikoita.
Sama juttu eli 80 senttiä ottivat panosta sisään. En tiedä, että olenko voitollinen vai tappiollinen pelaaja tuolla, mutta pelaan vain markkinatoppeja. Varmasti seuraavat sitäkin. Oikeastaan voisikin ihan mielenkiinnosta kaivella kirjanpidosta, että kuinka paljon tuonne on voitolla/tappiolla. Noihin Black Friday peleihin meni kanssa sisään ~ 70..80 senttiä / ottelu.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Onhan se ihan selvä ettei tuollaiseen promotioon saa kuin korkeintaa muutaman kympin sisään. Eihän Unibet (tai mikään muukaan vedonlyöntiyhtiö) niin tyhmä ole, että promotion takia rupeaisivat ottamaan takkiin yksittäisiltäkin vedonlyöjilta satoja tai tuhansia euroja.. Niistä kun kasvaa aika äkkiä aika iso rahasumma. Periaatteessahan tuo promo jo teki tehtäväänsä siinä mielessä, että kertoessani tänne tuosta promosta, sai tuo lafka aika hyvin mainosta.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aika erikoisia on nuo panosrajat, kun vaihtelevat kohteesta toiseen. Valitin muuten Bwinille pari viikkoa sitten, kun olivat laittaneet jotain panostusrajoja voitoille. En ole muutenkaan pelannut bwinille vuosien saatossa kuin satunnaisesti ja nostanut sieltä voittoja varmaan alle 1000e. Siihen nähden aika naurettavaa, että yksi markkinoiden suurimmista vääntää mulle jotain panoskattoja voittoihin. Veikkaan, että tappiolla ei ole kattoa.

Aika nopeasti vastasivatkin sitten, ja ovat ilmeisesti poistaneet niitä rajoja. Liekö sitten vaikuttanut, kun mainitsin, että hylkään koko lafkan, jos rajat eivät poistu.
 

bart

Jäsen
Aika erikoisia on nuo panosrajat, kun vaihtelevat kohteesta toiseen. Valitin muuten Bwinille pari viikkoa sitten, kun olivat laittaneet jotain panostusrajoja voitoille. En ole muutenkaan pelannut bwinille vuosien saatossa kuin satunnaisesti ja nostanut sieltä voittoja varmaan alle 1000e. Siihen nähden aika naurettavaa, että yksi markkinoiden suurimmista vääntää mulle jotain panoskattoja voittoihin. Veikkaan, että tappiolla ei ole kattoa.

Aika nopeasti vastasivatkin sitten, ja ovat ilmeisesti poistaneet niitä rajoja. Liekö sitten vaikuttanut, kun mainitsin, että hylkään koko lafkan, jos rajat eivät poistu.
Mielenkiintoista. Pitäisiköhän itselläkin kysellä samaa. Tällä hetkellä oma voittokatto vaihtelee välillä 6..50€ kohteesta riippuen. En muuten ole tuolta koskaan nostanut senttiäkään rahaa ulos, mutta panosrajoitukset olen saanut siitä huolimatta.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Kiva oli ilmainen raha Unibetilta, vaikkei sitä niin kauheasti tarjolla ollutkaan. Kovasti lämmittää GSW, jota vastaan sai roimalla tasotuksella puoliajalla paukutettua voitollisen safetynkin. Myös Rangers ja Isles rupsuttivat kassaan täytettä normaalia enemmän niin mikäs siinä.

Oliks nää nyt niitä ylikertoimia? ;)

Näemmä on muuten jo joulukuu, eli bookkereilla alkaa tulla enemmänkin tarjouksia. Tänne sopii niistäkin mainita, varsinkin sellaisista joissa riski on 0.
 

pyyksteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Jokerit
Varmasti typerältä kuulostaa mutta löinhän nyt oikein tämän vedon, kun ajatellaan että kierrätän bonusta eräällä bookkerilla.

1. Philadelphia 76ers - LA Lakers

Bet Type: Tasoitus ( 1 : 0 ) , Vetokohteesi:2 Kerroin 1.97 panos 400€

Ja toiselle bookkerille:
PHI 76ers -1.0 LA Lakers @ PHI 76ers Kerroin 2.05 panos 385€
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Ymmärtääkseni toinen on phi -1 ja toinen phi +1. Eli kunhan peli ei pääty pisteen erolla jommankumman voittoon niin ihan hyvin kait tuo meni. Pisteen voitolla saat takaisin joko 400 tai 385 euroa riippuen kumpi voitti. Toki jos noi ei sisällä jatkoaikaa niin sitten tasurilla häviät rahas.
 

pyyksteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Jokerit
Ymmärtääkseni toinen on phi -1 ja toinen phi +1. Eli kunhan peli ei pääty pisteen erolla jommankumman voittoon niin ihan hyvin kait tuo meni. Pisteen voitolla saat takaisin joko 400 tai 385 euroa riippuen kumpi voitti. Toki jos noi ei sisällä jatkoaikaa niin sitten tasurilla häviät rahas.

Molemmat sisältävät jatkoajan. Ärsyttävästi pisti vain pään sekaisin nuo erilaiset tavat ilmoittaa tasoitus niin jäi häiritsemään, kiitän!
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
*** Blues - Kärpät, merkki 2, kerroin 1.95/1.90

Tänään Kärpät voittaa CHL:ssä Bluesin. Kärpillä on hyvä kokoonpano, vain Pyörälä taitaa olla sivussa, Lehtonen tosin maalissa.

Blues "myi" ylivoimaisesti tärkeimmän pelaajansa kapteeni Kim Hirschovitsin muille maille!

Itseasiassa Blues ei myynyt Hirsoa, vaan Hirso purki sopimuksensa maksamattomien palkkojen takia ja Blues ei saanut tästä pennin jeniä itselleen. Tämä vaikuttaa pomminvarmasti joukkueen henkiseen tilaan negatiivisesti.

Mielestäni Kärppien kaikki yli 1,75 ovat pelattavia kertoimia.
Mm. PAFfilta vielä saatavilla Kärpille 1,95, Nordicbetiltä 1,90, Veikkaukselta kohde tilapäisesti suljettu.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös