Vedonlyönti

  • 3 964 688
  • 21 674

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Onkohan tuossa naisten haastajaturneen matsissa Voegele-Sakkari nyt ihan kertoimet kohdillaan? Sakkarin voitolla tarjoilee Veikka reilusti yli nelosen kertoimia.

Naisten WTA-sijoitukset ovat Voegele sijalla 122 ja Sakkari sijalla 188. Naisten vire näyttäisi olevan suht samanlainenen, keskinäisiä ei ole. Sakkarilla ollut taukoa syys-lokakuussa, kun Voegele pelannut enemmän. Tämä tosin ei kerro siitä, kumpi tilanteesta enemmän hyötyy.

Voi olla paskakin veto, mutta pikkubetsin laitan kyllä Sakkarille. Mä olen vahvasti sitä mieltä, että kertoimissa on aina ylireagointia silloin, kun puhutaan jostain maailmanlistan top 120-300 pelaajista. Näin siis yleensä.

@Captain K tägäys loppuun.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Onkohan tuossa naisten haastajaturneen matsissa Voegele-Sakkari nyt ihan kertoimet kohdillaan? Sakkarin voitolla tarjoilee Veikka reilusti yli nelosen kertoimia.

Naisten WTA-sijoitukset ovat Voegele sijalla 122 ja Sakkari sijalla 188. Naisten vire näyttäisi olevan suht samanlainenen, keskinäisiä ei ole. Sakkarilla ollut taukoa syys-lokakuussa, kun Voegele pelannut enemmän. Tämä tosin ei kerro siitä, kumpi tilanteesta enemmän hyötyy.

Voi olla paskakin veto, mutta pikkubetsin laitan kyllä Sakkarille. Mä olen vahvasti sitä mieltä, että kertoimissa on aina ylireagointia silloin, kun puhutaan jostain maailmanlistan top 120-300 pelaajista. Näin siis yleensä.

@Captain K tägäys loppuun.

En tiiä, en oo seurannu suoraan sanottuna mulla ei oo paljoa mitään tietoa top-100 ulkopuolisista naispelaajista.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
En tiiä, en oo seurannu suoraan sanottuna mulla ei oo paljoa mitään tietoa top-100 ulkopuolisista naispelaajista.

Ei mullakaan, siksi tägäsin sinut ja heitin siis vähän rapalaa, jotta olisiko tietoa :)

Kuten sanottua, niin yleisesti ottaen noissa on minusta aina ilmaa, eli sanotaan että naispelaaja x on sijalla 146 ja naispelaaja y on sijalla 190, niin tasoero voi olla täysi marginaalinen ja kuten minä ja sinä karvaasti tiedämme, niin etenkin naistenniksessä päivän kunto on ihan ratkaiseva (syöttö & heitto).
 
Mä olen vahvasti sitä mieltä, että kertoimissa on aina ylireagointia silloin, kun puhutaan jostain maailmanlistan top 120-300 pelaajista. Näin siis yleensä.

Jos kertoimissa on "aina yleensä" (kuulostaa minusta hieman oksymoronilta) ylireagointia tällaisissa tapauksissa, silloin vedonlyönnissä pystyy tekemään voittoa lyömällä aina yleensä mekaanisesti huonommin maailmanlistalla sijoittunutta pelaajaa. Kun tämän tekee riittävän isoilla panoksilla, siitä tienaa aika hyvin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Jos kertoimissa on "aina yleensä" (kuulostaa minusta hieman oksymoronilta) ylireagointia tällaisissa tapauksissa, silloin vedonlyönnissä pystyy tekemään voittoa lyömällä aina yleensä mekaanisesti huonommin maailmanlistalla sijoittunutta pelaajaa. Kun tämän tekee riittävän isoilla panoksilla, siitä tienaa aika hyvin.

Huonosti minulta ilmaistu, toki jos piti veikata nimimerkkiä, joka ratsastaa kertomaan vedonlyönnin lainalaisuuksista, niin olisin veikannut juuri sinua.

Yritin vain sanoa, että nuo voivat olla hyvin arvaamattomia pelejä ja oma mielipiteeni on, että arvaamattomampia kuin miestenniksessä.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Jep @MustatKortit olen samoilla linjoilla, en usko että siellä suurta tasoeroa on esim. 100 ja 150 rankattujen välillä. Toki niissäkin voi olla eroja, jos toinen on vaikka rankingiaan selvästi parempi pelaaja ja kärsinyt vaikka loukkaantumisista jne.. Nyt muuten kun tsekkasin ja toi Voegelen nimi oli jotenkin tuttu, niin ainakin naisen paras ranking ollut 42.

Tennis Explorer - Match detail Tossa hyvä työkalu tennikseen.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Jep @MustatKortit olen samoilla linjoilla, en usko että siellä suurta tasoeroa on esim. 100 ja 150 rankattujen välillä. Toki niissäkin voi olla eroja, jos toinen on vaikka rankingiaan selvästi parempi pelaaja ja kärsinyt vaikka loukkaantumisista jne.. Nyt muuten kun tsekkasin ja toi Voegelen nimi oli jotenkin tuttu, niin ainakin naisen paras ranking ollut 42.

...juuri äsken tsekkasin samaa, mullekin nimi kuulosti tutulta. Tuo paras ranking tod.näk selittää kertoimia myös.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
...juuri äsken tsekkasin samaa, mullekin nimi kuulosti tutulta. Tuo paras ranking tod.näk selittää kertoimia myös.

Joo ainakin tänä vuonna Luxemburgin WTA-turnauksessa mennyt semeihin asti et tod.näköisesti parempi pelaaja kyllä. Ja viime vuonna Brisbanessa vienyt Azarenkalta erän jne..

Edit. näitä kannattaa aina tsekata vaikka tolta tennisexplorerista.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joo ainakin tänä vuonna Luxemburgin WTA-turnauksessa mennyt semeihin asti et tod.näköisesti parempi pelaaja kyllä. Ja viime vuonna Brisbanessa vienyt Azarenkalta erän jne..

Edit. näitä kannattaa aina tsekata vaikka tolta tennisexplorerista.
Omien muistikuvien mukaan Voegele on pitkään ollut 50-70 -sijoilla rankingissa.Tästä toisesta en ole kuullutkaan, mutta ilmeisesti joku nuori ja nouseva nimi?
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Löytääkö @Walrus21 mitään pelattavaa tän päivän Challengereista? Itse harkitsen kotiturnaustaan pelaavaa Vannia. Sijslingkin kävi mielessä mut Dustov vienyt viimeiset kaksi keskinäistä juurikin indoorilla ja vielä puolustava finalisti viime vuodelta, joten skippaan.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Löytääkö @Walrus21 mitään pelattavaa tän päivän Challengereista? Itse harkitsen kotiturnaustaan pelaavaa Vannia. Sijslingkin kävi mielessä mut Dustov vienyt viimeiset kaksi keskinäistä juurikin indoorilla ja vielä puolustava finalisti viime vuodelta, joten skippaan.
Samaa ajattelin, mutta kertoimet aika nihkeitä. Tasabookki tällä hetkellä. Siihen kylkeen ehkä Marchenko.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Itse otin myös Federer- Nishiin under 21,5. Uskon et fedex ei halua viettää kentällä yhtään ylimääräistä aikaa, ja japsin peli ei ole näyttänyt miltään hirveän hyvältä. 2-0 fedexille kerroin vaan 1.40, joten jos menee suorissa erissä niin kun niin veikkaan et on myös underi.
 

FortyTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos löisin vetoa ja jos pelaisin omia vastaan, niin pelaisin Tapparaa 3,3 kertoimella. Sen verran hyvässä iskussa ollut ja kotijoukkueella tärkeitä ukkoja sivussa. Tosin Tapparaltakin puuttuu paras pistemies.

Toivottavasti olen väärässä ja kotijoukkue voittaa! Let's play hockey.

edit. Kuusela siis kehissä, joten peli-idea senkuin paranee.
 
Viimeksi muokattu:

Jindebyne

Jäsen
Tapparalta haetaan täälläkin fyrkat suoralla, sekä vähintään kahden maalin voitolla. Poskettomat kertoimet. Omsk houkuttelisi myös, mutta saa jäädä tällä kertaa.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vanni näköjään hoitelemassa suoraan kahdessa. Seuraavaksi sitten Marchenko rastapäätä vastaan
 

FortyTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos löisin vetoa ja jos pelaisin omia vastaan, niin pelaisin Tapparaa 3,3 kertoimella. Sen verran hyvässä iskussa ollut ja kotijoukkueella tärkeitä ukkoja sivussa. Tosin Tapparaltakin puuttuu paras pistemies.

Toivottavasti olen väärässä ja kotijoukkue voittaa! Let's play hockey.

edit. Kuusela siis kehissä, joten peli-idea senkuin paranee.

Toivottavasti poimitte tämän.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Tänään tuli liigasta hyvin massia kun kerrankin kaikki omat suosikit piti ja 3/3 kohdetta oikein. Vielä kun brynäs ja örebro voittas nii rahan tuloa ei voi estää.

Noh, ei sentään kaikki osu.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Tänään tuli liigasta hyvin massia kun kerrankin kaikki omat suosikit piti ja 3/3 kohdetta oikein. Vielä kun brynäs ja örebro voittas nii rahan tuloa ei voi estää.

Noh, ei sentään kaikki osu.

Täällä varmaan ensimmäistä kertaa ikinä kolme liigakohdetta samalla lapulla oikein, mutta hupirekkaan hupina rivin jatkeeksi työnnetty hupi-TsSka sitten meni ja vesitti koko lapun..
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Tuntuu et tosta lottoliigasta ei saa koskaan kolmea kohetta kiinni, varsinkaan jos ne kaikki on tuollaisilla 2,5-3,2 kertoimilla (Kärpät-0,5, Kalpa-1,5 ja Tappara-0,5).
On muuten järkyttävä saldo tol CSKA:lla parista viime pelistä. Laukauksia jotain 84 ja 0 maalia, kun vastustajilla 37 laukausta ja 3 maalia.
 

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ilvekselle tarjotaan Veikkaukselta 3,95 kerrointa. Mitäköhän siellä on ajateltu, onkohan siellä seurattu ollenkaan SaiPan otteita? Okei, ipalla on kakkosveskari Kiviaho maalissa mutta ei sillä ole niin väliä, kotijoukkueen nykymenolla voittoon on helvetin pitkä matka.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ilvekselle tarjotaan Veikkaukselta 3,95 kerrointa. Mitäköhän siellä on ajateltu, onkohan siellä seurattu ollenkaan SaiPan otteita? Okei, ipalla on kakkosveskari Kiviaho maalissa mutta ei sillä ole niin väliä, kotijoukkueen nykymenolla voittoon on helvetin pitkä matka.

En tiiä mut yleensä Veikkaus on aika hyvin hajulla näistä kotimaan sarjoista, ja just monesti tarjoavat markkinatoppeja jotka poikkeavat markkinoitten linjasta. En siis ota kantaa et voittaako Saipa tänään, mutta nyt myös muu markkina heilahtanut ja kertoimet Saipalle tippumassa kansainvälisillä bookkereilla.

Edit. Ja Nordicilta saat jo 4.20 kerrointa Ipalle.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En tiiä mut yleensä Veikkaus on aika hyvin hajulla näistä kotimaan sarjoista, ja just monesti tarjoavat markkinatoppeja jotka poikkeavat markkinoitten linjasta. En siis ota kantaa et voittaako Saipa tänään, mutta nyt myös muu markkina heilahtanut ja kertoimet Saipalle tippumassa kansainvälisillä bookkereilla.

Edit. Ja Nordicilta saat jo 4.20 kerrointa Ipalle.

Veikkauksella taidetaan mennä enemmän oman asiantuntijan perustella ja kerrointa ei pahemmin muuteta sitten julkaisun jälkeen kun muualla mennään enemmän vain sen mukaan miten kohdetta on veikattu. JYP-pelicans matsissa maailmalla on kokoajan tippunut pelicansin kerroin yli kolmosesta ja jypin kerroin taas noussut alle kakkosesta. Veikkauksella oli jo etukäteen aika hyvin laadittu tuo kerroin tuohon 2.75 pelicansille ja yli kakkosta jypille ( tai on ainakin nyt, en tiedä onko alkuperäiset luvut nuo nyt olevat).

Tässä juuri itse mietin kun Nordicbetillä kerroin JYPille 2.25 että alkaako kohta olemaan pelattavissa kun kerroin kokoajan nousee tuon naurettavan heikon kokooonpanon vuoksi, mutta silti taisteluvoitto kotona ihan mahdollinen.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Veikkauksella taidetaan mennä enemmän oman asiantuntijan perustella ja kerrointa ei pahemmin muuteta sitten julkaisun jälkeen kun muualla mennään enemmän vain sen mukaan miten kohdetta on veikattu. JYP-pelicans matsissa maailmalla on kokoajan tippunut pelicansin kerroin yli kolmosesta ja jypin kerroin taas noussut alle kakkosesta. Veikkauksella oli jo etukäteen aika hyvin laadittu tuo kerroin tuohon 2.75 pelicansille ja yli kakkosta jypille ( tai on ainakin nyt, en tiedä onko alkuperäiset luvut nuo nyt olevat).

Tässä juuri itse mietin kun Nordicbetillä kerroin JYPille 2.25 että alkaako kohta olemaan pelattavissa kun kerroin kokoajan nousee tuon naurettavan heikon kokooonpanon vuoksi, mutta silti taisteluvoitto kotona ihan mahdollinen.

Niin tätähän juuri tarkoitin että Veikkaus ei muuta tuota kerrointa kun niillä on selvä näkemys siihen kohteeseen ( mikä on monesti oikea näissä kotimaan sarjoissa), vaikka jengi paukuttaisi kuinka jompaan kumpaan suuntaan rahaa sisään. Kun taas kans.välisillä markkinoilla kertoimet tippuvat nopeasti. Eli tässä tapauksessa kansainväliset markkinat ovat menneet taas Veikkauksen näkemyksen suuntaan kun kertoimet Saipalle tippumassa, eli siellä on pelattu kotivoittoa paljon.

Edit. Koska kyllähän Veikka tiputtaa kansainvälisissä kohteissa kertoimiaan monasti, markkinan mukana siinä menevät täysin.
 
Viimeksi muokattu:

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Tänään tekisi mieli kokeilla Stanimalin voittoa tuolla liki kahden ja puolen kertoimella. Andy oli jotenkin haluttoman näköinen kentällä Nadalia vastaan ja kokoajan valitti vain. Ehkäpä jo tärkeät Davis Cupin finaalit mielessä. Mietteitä @MustatKortit @Walrus21 ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös