Vedonlyönti

  • 3 960 080
  • 21 685

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ja Kissamikos siirtyy "yllättäen" 2-1 johtoon.
 

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Vau! Harmi kun en ollut koneen ääressä, ei tullut tartuttua.

Urheiluihmisenä: Hyi saatana jos fiksattu
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Classic-Viikingit Veikkaus yli 11,5 maalia, kerroin 1,85.

Todella alhainen line vedetty tähän otteluun. Classic kotona: 5/6 menty yli 11,5 maalin tällä kaudella.
Viikingit vieraissa: 6/7 menty yli 11,5 maalin.
33 sekuntia ennen loppua tuli 12:s maali, joten tämäkin napsui perille. :)
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Classic-Viikingit Veikkaus yli 11,5 maalia, kerroin 1,85.

Todella alhainen line vedetty tähän otteluun. Classic kotona: 5/6 menty yli 11,5 maalin tällä kaudella.
Viikingit vieraissa: 6/7 menty yli 11,5 maalin.

En ymmärrä.

Kyllä meni tiukalle, mutta sieltä se lopulta tuli 33 sekuntia ennen loppua
 

Nick Neim

Jäsen
Classic-Viikingit Veikkaus yli 11,5 maalia, kerroin 1,85.

Todella alhainen line vedetty tähän otteluun. Classic kotona: 5/6 menty yli 11,5 maalin tällä kaudella.
Viikingit vieraissa: 6/7 menty yli 11,5 maalin.

En ymmärrä.
Jep, tätä minäkin olin tulossa kiittämään. Huolimatta maalirikkaasta toisesta erästä sai jännätä ihan tosissaan loppuun asti.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Joo ei mennyt yhtään liian tiukille ;) Kiitokset @Mikko78 tästä! Oli kyllä viihdyttävää peliä sen mitä pari erää katselin, varsinkin toi toka erä aikamoista tykitystä. Vaikka en edes montaa säbä peliä kaudessa katso.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kiitos myös täältä @Mikko78 .

Itse laitoin lähetyksen kiinni pari minsaa ennen loppua, kun tajusin että tiukille menee.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Classic-Viikingit Veikkaus yli 11,5 maalia, kerroin 1,85.

Todella alhainen line vedetty tähän otteluun. Classic kotona: 5/6 menty yli 11,5 maalin tällä kaudella.
Viikingit vieraissa: 6/7 menty yli 11,5 maalin.

En ymmärrä.

Kiitokset myös täältä!

Ja ylipäätään kiitos monille muillekin, jotka tänne kohtuu hyvänoloisesti osuvia vihjeitä laittavat. Tulee niitä usein täältä bongailtua.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Pakko kysyä, mistä tuon tiedon repäisit?
En tiedä, mutta olin itse taannoin tuolla samalla biitsillä lomalla missä tuo "Stadion" sijaitsee. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Stadion siis sijaitsee Kreetalla Geranin/Malemen alueella ja kyseessä oli Kreetan paikallismatsi.

Ehkä Saul oli agenttina poimimassa vahvistuksia Veikkausliigaan?!
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Pakko kysyä, mistä tuon tiedon repäisit?
No eipä tuohon mitään suurta Einsteinia tarvinnut.

Ennen ottelua kertoimet putosivat 2.00 -> 1.25 tasoa. Livessä kertoimet olivat täysin irti todellisuudesta, kun 0-1 puoliajalla kertoimet oli kotijoukkueelle samat kuin ennen peliä, joka nyt ei tietenkään voi olla mahdollista. Lisäksi vaihtoa oli pelkästään 1x2 muodossa yli 600k€ josta tyyliin 570k€ oli pelattu kotivoitolle. Tuossa sarjassa ei ole puhtaasti tuollaisia vaihtoja eikä varsinkaan tuollaisella pelijakaumalla.

Lisäksi oli muitakin erikoisuuksia kuten over 2,5 oli tyyliin sama kerroin kuin kotivoitolle, kun taas o/u 3,5 näytti normaalilta. Samoin tulosvedon kerroin 2-1:lle oli 1.78. Ja tämä siis tilanteessa 0-1 55min. Lopulta 1x2 ja o/u 2,5 taisi olla vaihtoa jotain 1,3 miljoonaa josta lähes kaikki kotivoitolle ja overille.

Silloin on täysin 100% varmaa että tuo oli fiksattu ja päättyy 2-1.
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pakko kysyä, mistä tuon tiedon repäisit?

Saulista en tiedä, mutta kerran eräässä tennis-striimissä luki et fixed match. En olisi siltä istumalta suostunut uskoamaan, että Azarenka häviää Erranille, ja vedin Vikaa. Oli voittanut kuusi edellistä kohtaamista ja lyönyt Torontossa toisella kierroksella suvereenisti Kvitovan. Hävisi. Teki 39 helppoa virhettä kahteen erään eli 21 peliin.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
No eipä tuohon mitään suurta Einsteinia tarvinnut.

Ennen ottelua kertoimet putosivat 2.00 -> 1.25 tasoa. Livessä kertoimet olivat täysin irti todellisuudesta, kun 0-1 puoliajalla kertoimet oli kotijoukkueelle samat kuin ennen peliä, joka nyt ei tietenkään voi olla mahdollista. Lisäksi vaihtoa oli pelkästään 1x2 muodossa yli 600k€ josta tyyliin 570k€ oli pelattu kotivoitolle. Tuossa sarjassa ei ole puhtaasti tuollaisia vaihtoja eikä varsinkaan tuollaisella pelijakaumalla.

Lisäksi oli muitakin erikoisuuksia kuten over 2,5 oli tyyliin sama kerroin kuin kotivoitolle, kun taas o/u 3,5 näytti normaalilta. Samoin tulosvedon kerroin 2-1:lle oli 1.78. Ja tämä siis tilanteessa 0-1 55min. Lopulta 1x2 ja o/u 2,5 taisi olla vaihtoa jotain 1,3 miljoonaa josta lähes kaikki kotivoitolle ja overille.

Silloin on täysin 100% varmaa että tuo oli fiksattu ja päättyy 2-1.

Aa niin eli puhtaasti markkinoiden käyttäytymisen perusteella päättelit tuon? Sain vain jotenkin käsityksen, että olit jostain saanut tiedon, että ko matsi on fixed.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Aa niin eli puhtaasti markkinoiden käyttäytymisen perusteella päättelit tuon? Sain vain jotenkin käsityksen, että olit jostain saanut tiedon, että ko matsi on fixed.
Raha puhuu luotettavammin kuin mikään muu tieto.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Jee, futisrekka ajoi ojaan kun lapun viimeinen Crystal Palace pupelsi kotona tappion Sunderlandille. Edellisen yön sivuosuman rippeillä tein lähinnä 5/7 -foldilla lapun 1.60-1.95 kertoimista ja kaksi dnb-peliä jäikin tasuriin eli ei Palace nyt lopulta ihan liikaa syönyt. Aab sentään pelasti livestä aika napsakasti ajassa 90+7 ;)
 
Jee, futisrekka ajoi ojaan kun lapun viimeinen Crystal Palace pupelsi kotona tappion Sunderlandille.
Kannattaako näistä nyt edes mainita, ei tuossa ole mitään ihmeellistä tai huonoa tuuria. Pikemminkin todella hyvää tuuria kun melkein kaikki meni oikein. Paljonko olisit saanut jos olisit laittanut kaikki vedot erikseen? Aina harmitellaan, että voi v***u kun tuo yksi olisi mennyt vielä oikein.

Muutaman kerran olen huvikseen laittanut monta kohdetta samaan, jos on joku bonus ollut tarjolla. Mutta lähtökohtaisesti ne ei voi osua jos on monta samassa.
Kuukausi sitten oli 6 NHL-peliä samassa, ja aamulla katsoin että onpa hyvä tuuri kun 5/6 osui. Mutta ei se harmittanut ettei se kuudes osunut. Olin yllättynyt ja tyytyväinen. Ei se oikeastaan ollut lähelläkään, kun hävinneen joukkueen olisi pitänyt tehdä kaksi maalia enemmän, jotta olisi voittanut ja minulla olisi mennyt koko sarja oikein.

Ihan vinkkinä vaan, että koitapa saada yksi veto oikein. Vaikka jollain 1,50 kertoimella.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kannattaako näistä nyt edes mainita, ei tuossa ole mitään ihmeellistä tai huonoa tuuria. Pikemminkin todella hyvää tuuria kun melkein kaikki meni oikein. Paljonko olisit saanut jos olisit laittanut kaikki vedot erikseen?
Muutaman kerran olen huvikseen laittanut monta kohdetta samaan, jos on joku bonus ollut tarjolla. Mutta lähtökohtaisesti ne ei voi osua jos on monta samassa.
Kuukausi sitten oli 6 NHL-peliä samassa, ja aamulla katsoin että onpa hyvä tuuri kun 5/6 osui. Mutta ei se harmittanut ettei se kuudes osunut. Olin yllättynyt ja tyytyväinen. Ei se oikeastaan ollut lähelläkään, kun hävinneen joukkueen olisi pitänyt tehdä kaksi maalia enemmän, jotta olisi voittanut ja minulla olisi mennyt koko sarja oikein.

Ihan vinkkinä vaan, että koitapa saada yksi veto oikein. Vaikka jollain 1,50 kertoimella.

Eikö tämä nyt ole aika outo viesti? Jos minulla on kuuden kohteen rekka ja yksi matsi kusee, niin okei en mä välttämättä ihan helvetin pettynyt ole, koska kyseessä oli riskiveto, mutta en mä tästä iloitsekaan.
 
Eikö tämä nyt ole aika outo viesti? Jos minulla on kuuden kohteen rekka ja yksi matsi kusee, niin okei en mä välttämättä ihan helvetin pettynyt ole, koska kyseessä oli riskiveto, mutta en mä tästä iloitsekaan.
Miten niin? Kyllähän kaikkien pitäisi tietää, ettei kannata mitään yhdistelmiä laittaa, vaan yksittäisiä vetoja.
Tuossakin kun laitoin nuo 6 samaan niin olin 3 niistä laittanut singleinä samalla.

Jos haluaa 30 euroa niin ei kannata laittaa yhdistelmään 5 vetoa 2,00 kertoimella 1 euron panoksella, vaan 100 euron single kertoimella 1,30.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Miten niin? Kyllähän kaikkien pitäisi tietää, ettei kannata mitään yhdistelmiä laittaa, vaan yksittäisiä vetoja.
Tuossakin kun laitoin nuo 6 samaan niin olin 3 niistä laittanut singleinä samalla.

Jos haluaa 30 euroa niin ei kannata laittaa yhdistelmään 5 vetoa 2,00 kertoimella 1 euron panoksella, vaan 100 euron single kertoimella 1,30.

Ei tässä kyseessä ollut se, miten vetoa kannattaa lyödä, vaan se, että olet varmaankin ensimmäinen tuntemani ihminen, joka rekka-lapun mentyä vituiksi tuntee tyytyväisyyden tunnetta.
 
Ei tässä kyseessä ollut se, miten vetoa kannattaa lyödä, vaan se, että olet varmaankin ensimmäinen tuntemani ihminen, joka rekka-lapun mentyä vituiksi tuntee tyytyväisyyden tunnetta.
No kyllähän siihen on pakko olla tyytyväinen jos 5/6 menee oikein, olipa ne "rekka" tai yksittäisiä vetoja.
Sen verran paljon on tullut lyötyä vetoa, että osaa arvostaa sitä jos veto menee oikein.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
No kyllähän siihen on pakko olla tyytyväinen jos 5/6 menee oikein, olipa ne "rekka" tai yksittäisiä vetoja.
Sen verran paljon on tullut lyötyä vetoa, että osaa arvostaa sitä jos veto menee oikein.

Kysytäänpäs tälläinen sinulta, kumpaa arvostat enemmän jos sinulla on enemmän voitettuja vetoja toisessa tapauksessa ja toisessa tapauksessa palautusprosenttisi on parempi vaikka on enemmän hävittyjä vetoja? Kumman otat mieluummin, enemmän voitettuja yksittäisiä vetoja vai paremman palautusprosentin?
 
Kumman otat mieluummin, enemmän voitettuja yksittäisiä vetoja vai paremman palautusprosentin?
Aika ovela kysymys. Mutta se ei vaan kuulu minun taktiikkaan, että lyödään suoria voittoja 2-4 kertoimilla, jolloin ei tarvitse saada puoliakaan vedoista oikein.
Voi kyllä olla, että joskus myöhemmin siirryn tuohon tyyliin.
 

Jeffrey

Jäsen
Nyt olisi tarjolla Lokomotivin Jaroslavia ainakin veikkauksella 2.95 kertoimella. Tähän tarttuisin heti ja kyselemättä. Lokomotiv on KHL:n kärkiseura juuri tällä hetkellä. Jokereiden peli on ollut viime ajat hyvin ailahtelevaa, eikä oikein mikään ole puoltanut Jokereiden voittoa. Tähän kun vielä lisätään se, että Jokereiden maalilla aloittaa ennakkotietojen mukaan Riku Helenius, on koko soppa valmis.

Toki oma sisäinen fanipoikani odottaa peliä, ja toivoo Jokereiden voittoa.
 

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Ekaan KHL-matsiin tänään.

Nyt olisi tarjolla Lokomotivin Jaroslavia ainakin veikkauksella 2.95 kertoimella. Tähän tarttuisin heti ja kyselemättä. Lokomotiv on KHL:n kärkiseura juuri tällä hetkellä. Jokereiden peli on ollut viime ajat hyvin ailahtelevaa, eikä oikein mikään ole puoltanut Jokereiden voittoa. Tähän kun vielä lisätään se, että Jokereiden maalilla aloittaa ennakkotietojen mukaan Riku Helenius, on koko soppa valmis.

Toki oma sisäinen fanipoikani odottaa peliä, ja toivoo Jokereiden voittoa.

Onko muita ajatuksia? Eilen tuli pelikoneesta kerättyä markkoja, joita nyt olisin 30 laittamassa old school -tyyliin Veikkaukselle. Maalin voitto, mutta kummalle? Oon jo melkein päättänyt Lokomotivin, mutta halliin on tulossa iso määrä ihmisiä. Kääntääkö tämä narreille? En tiedä Venäjän tuomareista, mutta yleensähän kovaa joka tilanteesta huutava kotiyleisö, voi vaikuttaa tuomioihin. Tiukka matsi, joten erikoistilanteet voi ratkaista. Oletusarvohan on siis, että vähämaalinen, tiukka matsi edessä. Tuleeko sittenkin maali-iloittelu?
 

Jeffrey

Jäsen
Ekaan KHL-matsiin tänään.



Onko muita ajatuksia? Eilen tuli pelikoneesta kerättyä markkoja, joita nyt olisin 30 laittamassa old school -tyyliin Veikkaukselle. Maalin voitto, mutta kummalle? Oon jo melkein päättänyt Lokomotivin, mutta halliin on tulossa iso määrä ihmisiä. Kääntääkö tämä narreille? En tiedä Venäjän tuomareista, mutta yleensähän kovaa joka tilanteesta huutava kotiyleisö, voi vaikuttaa tuomioihin. Tiukka matsi, joten erikoistilanteet voi ratkaista. Oletusarvohan on siis, että vähämaalinen, tiukka matsi edessä. Tuleeko sittenkin maali-iloittelu?

Laita 20 Lokomotivin maalin voitolle, ja kymppi sitten kahden tai kolmen maalin voitolle. Nojoo... Heleniuksen pmk on tälläkaudella 2.25, Lisäksi Lokomotiv on viimeisessä kolmessa ottelussaan tehnyt yhteensä 14 maalia. Lisäksi Lokomotiv on päästänyt todella vähän maaleja tällä kaudella Nämä pelit Lokomotivia vastaan on perinteisesti ollut vähän kuumempia kuin perus KHL ottelut. Tämä voi toki hieman horjuttaa tuota Lokomotivin asemaa mielestäni ennakkosuosikkina, joskin Jokerit ovat usein jääneet jalkoihin silloin kun on alettu höyryjä päästelemään, pois luettuna ZSKA:n Radulovin hölmöilyt viimekaudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös