Kirjoittelija
Jäsen
Minulla juuri töihin lähtö, mutta ehditkö etsiä kertoimet kolmen joukkoon sijoittumisesta?
4,50.
Minulla juuri töihin lähtö, mutta ehditkö etsiä kertoimet kolmen joukkoon sijoittumisesta?
4,50.
4,50.
Tuota pelaisin itse mieluummin. Hofmanin pitäisi parantaa ennätystään noin kolme metriä mikäli mielii voittoon. Tämä lähes mahdotonta. Oletus, että kultaan vaaditaan 89 metriä tai parempi.
Tuon kertoimen mukaan Hoffman olisi pauttiarallaa kerran neljästä kolmen parhaan joukossa, siis porukassa josta löytyy Yego, Ruuskanen, Pitkämäki, Vesely, Röhler jne... huono kerroin.
Mielestäni Hoffmanille on hyvä tavoite pyrkiä mukaan kolmelle viimeiselle kierrokselle. Yego vaikuttaa pirun vahvalta siinä mielessä, että heitti keihään poikittain kasivitoseen. Yego siis pelottaa suomalaisnäkövinkkelistä eniten, tosin hän ei välttämättä onnistu yhdelläkään heitolla.
Minä mietin kanssa tuota, ajan kanssa. Jää myös itselläni laittamatta. Ennätystä vaatineen edes kolmen sakkiin sijoittuakseen.
Olen joskus muuten todennut täällä, että vaikka olen koko ajan tappiolla vedonlyönnistä, niin yu-vedoista olen mukavasti voitolla. Näissäkin kisoissa sama on jatkunut, eilen ihan maistuva Schippers-veto oikein, samaten kivasti rahaa siitä, että Lavillenie ei voita.
Itsellä on kaksi vetoa kisoihin ollut. Boltin voitto satasella, kerroin oli 2.2. Välierien jälkeen olisi saanut kolmen pintaan. Eiliseen keihäskarsintaan oli veto, kaikki suomalaiset eivät pääse finaaliin kerroin 2.70.
Tuon sinun Schippers vihjeen huomasin harmittavasti vasta liian myöhään. Laita vaan jatkossakin vihjeitä, kun asiantuntemusta näyttää löytyvän.
Hofmannin voitosta saa tällä hetkellä Unibetiltä ja 32rediltä kertoimen 23
Ei saa enää. Nyt kerroin on 16.
Saat minulta sen 23 kertoimen.
En lähde lyömään vetoa, kun asiaan perehtyneet ovat sitä mieltä, että kasin sakkiin pääsy on sopiva tavoite.
Tällaiselle maallikolle se kyllä kuulostaa vähän erikoiselta, jos kaveri heittää karsinnassa ensimmäisellä 86 metriä ja asettaa sitten finaalissa tavoitteeksi 82-metrisen (sellaisella käsittääkseni ollaan kahdeksan joukossa)...
...
Tuon sinun Schippers vihjeen huomasin harmittavasti vasta liian myöhään. Laita vaan jatkossakin vihjeitä, kun asiantuntemusta näyttää löytyvän.
Hyvä poiminta.Pari päivän varmanoloista.
KooKoo - SaiPa 2 (1,75) Vaikea nähdä syytä miten harkkapeleissä liekeissä ollut SaiPa ei kaataisi todella vaatimattomasti pelannutta KooKoota.
edit. ja vielä naisten 200m: Schippersin kerroin Thompsonia vastaan vain 1,4,miksi näin? Lähtökohtaisesti ihan huipputasainen kisa, miksi Thompson saa 2,7 kertoimia?
Paf tarjoaa 2,90 kerrointa samaan pariin. Ilmeisesti kokeiltava?