Tänään älysin, että tuo ilmaisten vihjeiden jakeleminen voi olla hyvinkin kannattavaa. Siis kun on noita sivustoja, joissa on vihje, ja sitten linkki, että tästä laitat betsit sisään. Siis älysin, että jos veto menee oikein niin sivua pitävä jamppa saa voittonsa, mutta jos menee väärin niin saa affiliaatti-tuloa. On kyllä kätevää!
Ja varmaan tuolla Ylikerroin.comissakin pyörii affiliaatti-rahat kun siellä kaikki käyttäjät laittaa linkkejä joka vetonsa kohdalle. En ole kyllä perehtynyt sen sivuston toimintaan, mutta kuitenkin.
Onhan se hyvä jos aina tappion tullessa saa muutaman kympinkin affia, ei siihen montaa klikkaajaa tarvita. Oliko se 35 vai 40 prosenttia mitä niistä muiden tappioista saa affi.
Vaikka jotenkin luulen, ettei niitä linkkejä juuri kukaan klikkaile, en minä ainakaan. Tai siis noiden kerroinvertailusivustojen kautta kyllä menen vedonlyöntiyhtiöiden sivuille asettamaan panokset, ja sitä kautta se vertailusivusto saa osansa jos vetoni menee väärin.
Olen kyllä miettinyt, että voisihan noita klikkailla ihan kannatusmielessä, jos kerroin tosiaan on se mitä hainkin. Ai niin, mutta kun en ole peesaillutkaan varsinaisesti ketään, enemmänkin haen tukea omille peli-ideoille. Ja aika harvoin tartun mihinkään vihjeeseen itse asiassa, poikkeuksena nyrkkeily ja tällä palstalla tunnettu nimimerkki meciar81. Sitä peesaamistakin olen kyllä harkinnut tietysti monesti. Varsinkin Jatkoajan pesäpalloasiantuntijan kohdalla se kannattaisi, kuten monet ovat huomanneet.
Pitäisiköhän itsekin perustaa joku sivusto ja kääntää aina tappio voitoksi muiden rahoilla. No, eipä ole ATK-taitoja, vaikka ei kai niitä kovin paljon tarvitsisikaan. Eikä sinne sivuille sitten oikein ketään tulisi, ja jos tulee niin ei klikkaa linkkiä.