Vedonlyönti

  • 3 976 426
  • 21 675
nyt aamuyöllä käytävä Mayweatherin promootion järjestämässä illassa Ishe Smith - Cecil McCalla, panostin Smithiin 1,61 kertoimella.

Ottakaa muuten yv:llä yhteyttä, jos kiinnostusta liittyä tuonne privaattiin nyrkkeilyvetoryhmään. Pistän ainoastaan harvoin tänne vinkkejä. Ja nyt on taas työkiireet helpottamassa vähitellen, niin pelaaminen lisääntyy.

No näin tein minäkin. Tälleen kuun alussa kun ollaan, niin innostuin laittamaan panoksesi kaksi tonttua eli voittoa ropisi 1230. Ja siitä jostakin edellisestä tuli 1100. En ole Facebookissa, mutta kiinnostaisihan noita vihjeitä tai arvioita kuulla lisääkin. Oikeesti voisi pientä provisiotakin kuvitella maksavansa tai jotain, jos tuohon tyyliin voittoa kertyy. Ei mitään paineita...
(tai voihan sinne facebookiin mennä vaikka nimellä vedonlyöjä proo, kuten twitteriin)
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
@meciar81 teikäläinen kun tietää nyrkkeilystä selvästi enemmän kuin muut täällä, niin onko Pacquiao oikeasti noin vastaantulija Floydia vastaan kuin kertoimet antaa ymmärtää? Tyyliltään Pacmanin luulisi olevan todella paha Mayweatherille, kun juurikin todella aktiivinen ja kovakuntoinen tuntuu olevan. Mayweather taas alkuajoista vähän aktiivisuuttaan laskenut.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Kanada - Latvia + 3 2 kerroin veikkauksella 2,30.

Yleensä Latvia ei kuitenkaan hirveän suuri numeroisesti näitä pelejä ole hävinnyt. Lisäksi Latvialla pitkä leiritys takana ja Kanadalla taas ei.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kanada - Latvia + 3 2 kerroin veikkauksella 2,30.

Yleensä Latvia ei kuitenkaan hirveän suuri numeroisesti näitä pelejä ole hävinnyt. Lisäksi Latvialla pitkä leiritys takana ja Kanadalla taas ei.

Tietyllä tapaa samaa mieltä, paitsi että Latvialla on kuulemma huonoin jengi mukana pitkiin aikoihin näissä skaboissa. Ei taida olla yhtään änärimiestä esimerkiksi mukana. Toki kaikki tietää millä kävelyvauhdilla Kanada yleensä tulee näihin alkusarjan "helpoimpiin" matseihin, että en itsekään odota mitään peppuraiskausta. Itse laitoin supermonariin 3,5 - 1 Kanukeille mutta jos Latvia onnistuu pari maalia iskemään uskon sinun betsisi olevan vahvoilla.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Itse laitoin supermonariin 3,5 - 1 Kanukeille mutta jos Latvia onnistuu pari maalia iskemään uskon sinun betsisi olevan vahvoilla.

Siinä missä Crosby kusi lappusi ajassa 59:37, niin mun lappu nasahti oikein. Aavistelin persraiskausta ja Crosbyn maalia pelasin. Hyvä näin, vai mitä? ;)
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Kun kerran tähän asti on mömmömvedot osuneet hyvin, niin jatketaan samalla linjalla: Kanada sekä Kanada -1,5 ja Ruotsi - Latvia 1.erä yli 1,5 maalia.

Muista vedoista kokeiluun Arsenal sekä Rangers ML
 
Onpa kyllä tymäkät kertoimet USA:n voitolle Venäjästä. Veikkauksella pahimmillaan 1,30-6,50 ja tasapelille löytyy 6,00. Eli ei ole väliä pelaako Venäjä Tadzikistania vai Yhdysvaltoja vastaan, ei tarvitse kuin käydä kääntymässä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Osaako joku auttaa sellaiseen asiaan, että PAF tarjoaa maalimäärissä esimerkiksi yli 6 ja yli 6,5, mutta yli 6,5 antaa isomman kertoimen. (2,38 vs 2,85)
Minä en saa tuohon mitään logiikkaa. Yli 6 tarkoittaa seitsemää maalia, mutta niin tarkoittaa yli 6,5 myös. Miksi kerroin on eri?
Vai tarkoittaa yli 6 myös tasan kuutta maalia? Tällöin logiikkaa ei myöskään ole, koska yli 5,5 tarkoittaa myös sitä ja kerroin on pienempi.
Toivottavasti joku sai tosta jotain selvää.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Noi totaalien tasalukuiset määrät antaa aina pushin, eli panoksen takaisin kun ne osuu, mutta ei mene yli. Eli käytännössä siis yli 6 on vaan hieman varovaisesti enteilty lopputulema yli 6,5-maalisesta ottelusta, jossa siis vedon panos palautetaan kun ottelussa tulee tasan 6 maalia. Kaippa noi kertoimet myös juontaa juurensa samasta syystä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Noi totaalien tasalukuiset määrät antaa aina pushin, eli panoksen takaisin kun ne osuu, mutta ei mene yli. Eli käytännössä siis yli 6 on vaan hieman varovaisesti enteilty lopputulema yli 6,5-maalisesta ottelusta, jossa siis vedon panos palautetaan kun ottelussa tulee tasan 6 maalia. Kaippa noi kertoimet myös juontaa juurensa samasta syystä.

Kiitos. Tämä selvensi asiaa. Nyt tuossa on jo järkeä.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Onko PAFfi nurin, vai "only for You my friend"?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Onko PAFfi nurin, vai "only for You my friend"?

Näyttäis olevan alhaalla ja se on kohtalon ivaa, koska juuri sain kiinni Ruotsi -4,5, USA-tuplan ja Latvia-Ruotsi yli 6,5, Venäjä-USA yli 5,5-tuplan ja haluan työntää kaiken Suomelle. Mutta ei sitten.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Näyttäis olevan alhaalla ja se on kohtalon ivaa, koska juuri sain kiinni Ruotsi -4,5, USA-tuplan ja Latvia-Ruotsi yli 6,5, Venäjä-USA yli 5,5-tuplan ja haluan työntää kaiken Suomelle. Mutta ei sitten.


Haluat työntää kaiken Suomelle? Mielestäni Suomen 1.25 kerroin ei edes houkuttele pelaamaan. Norja kuitenkin Usaa vastaan ihan tiukan matsin väänsi, joten vähän skeptinen tuolla kertoimella olen.

Toisaalta, vittuakos minä tiedän, tiedä vaikka Barkov iskisi kypärätempun ja peli päättyisi 7-0, mutta on alhainen kerroin silti mielestäni.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Nyt PAFfi toimii ainakin minulla, onneksi. Ehtii laittaa vielä illan peleihin vetoja.

Haluat työntää kaiken Suomelle? Mielestäni Suomen 1.25 kerroin ei edes houkuttele pelaamaan. Norja kuitenkin Usaa vastaan ihan tiukan matsin väänsi, joten vähän skeptinen tuolla kertoimella olen.

Joo, kerroin on ihan paska eikä tuolla kannatakaan, koska IFK:n lisäksi Suomi osaa ryssiä tällaiset tilanteet.
Kunhan höpisen mitä sattuu. Ehkäpä maalimääriä voisi pohtia. PAFilla esimerkiksi alle 4,5 maalia olisi 2,35, mikä ei ole ollenkaan hassumpi vai onko jollain antaa hyviä vinkkejä?
Vielä ehtii funtsia.
 
Viimeksi muokattu:

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Kivasti putosi Kanadan kerroin kun sivu oli alhaalla. Vittu mitä meininkiä. Eikä ainakaan mulla vielä toimi kuin osittain.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Nyt PAFfi toimii ainakin minulla, onneksi. Ehtii laittaa vielä illan peleihin vetoja.



Joo, kerroin on ihan paska eikä tuolla kannatakaan, koska IFK:n lisäksi Suomi osaa ryssiä tällaiset tilanteet.
Kunhan höpisen mitä sattuu. Ehkäpä maalimääriä voisi pohtia. PAFilla esimerkiksi alle 4,5 maalia olisi 2,35, mikä ei ole ollenkaan hassumpi vai onko jollain antaa hyviä vinkkejä?
Vielä ehtii funtsia.


Noilla kertoimilla en vedä mitään lappua. Toki jotakin vähämaalista matsia odotan, mutta ei oikein houkuttele. Tietysti jos jännitystä matsiin haluaa, niin jokin Kontiolan pisteet 0 tms voisi olla kokeiltavia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös