Viimeaikaisen vireen perusteella Nathan MacKinnonilla melkoinen kerroin (6,50 Paf) Kanadan sisäisen pistepörssin voittoon.
On kyllä raju kerroin. Täytyypä nasauttaa kiinni muutama penni tälle.
Viimeaikaisen vireen perusteella Nathan MacKinnonilla melkoinen kerroin (6,50 Paf) Kanadan sisäisen pistepörssin voittoon.
PAF:lta nappasin 8,00 kertoimella MIFK:n. Räikeä ylikerroin mielestäni. En toki ole maan suurin asiantuntija, mutta ei se Klubin peli vielä varmasti ole täysin tikissä (post Boström) ja MIFK kuitenkin sarjan kärkiseuroja. Ainakin paperilla ennen kautta, ja miksei vieläkin.
Boströmin alaisuudessa olisi saletti kakkonen, nyt vaan älytön ylikerroin
Bet365 tarjoaa kertoimeksi 7,5.
Ihan mukavaa kerrointa tarjoilee Nordicci Montrealin voitolle ensi yön peliin. Suora 2.75 ja moneylines 2.08. Peli kulkee, jo jonkinmoista pientä yliotetta Bostonista/Tuukasta ja ennenkaikkea h*lvetin kova joukkue kotona Bell Centerissä.
Ympäripyöreä peli toki ja kaikki (yllätys yllätys) mahdollista, mutta pidän kotivoiton kerrointa hyvänä ja taidan tuohon jokusen kympin lyödä.
Jees huomasin myös jälkeenpäin. Joutuu pelata tällä kertaa Nordicilla, että saa bonukset kierrätettyä. Eli tämähän on jo käytännössä varma vierasvoitto Bruinsseille ;)Veikkauksella oli normaalista poiketen markkinatoppi Montrealin suoralle voitolle (3.05) sekä ML-kohteelle (2.20). Itse laitoin molemmat kokeiluun, sen verran kovia kertoimia sarjaa johtavalle kotijoukkueelle on.
Kertokaas joku mulle ihmeessä, mistä Nordic Bet on repäissyt kertoimen kaksi EI:lle alla olevaan kohteeseen?! Harmi, että maximi-panos näyttäisi olevan vain 35€. Voisi jo kysyä, että onko jotain sisäpiiritietoa, jota meillä ei ole ;)
Teemu Selänne pelaa Jokereissa kaudella 14/15
Teemu Selänne One More Year Special : Yes/Kyllä (1.70)
Teemu Selänne One More Year Special : No/Ei (2.00)
Aikamoista kitinää on tullut Veikkauksen toiminnasta. Itse olen jo melko päinvastaista mieltä heidän toiminnasta.Veikkauksella oli normaalista poiketen markkinatoppi Montrealin suoralle voitolle (3.05) sekä ML-kohteelle (2.20). Itse laitoin molemmat kokeiluun, sen verran kovia kertoimia sarjaa johtavalle kotijoukkueelle on.
Aikamoista kitinää on tullut Veikkauksen toiminnasta. Itse olen jo melko päinvastaista mieltä heidän toiminnasta.
Ja koska pieni markkina, niin vielä isompi hatunnosto tuosta kohdemäärän kasvatuksesta ja livekohteista Veikkauksen suuntaan. Ei ole ihan ilmaista pitää tollasta kohdemäärää pyörimässä 24/7.
Aikamoista kitinää on tullut Veikkauksen toiminnasta. Itse olen jo melko päinvastaista mieltä heidän toiminnasta.
Yksi suoraselkäisimmistä bookereista ja ottavat kantaa matseihin (=markkinatoppeja löytyy)...
...Entä onko joltain bannatty tili Veikkauksella tai laitettu panoskattoja? Eipä ole moista kuulunut korviini...
.
Ei ollut tarkoitus yhtä miestä nyt osoitella, vaan ihan ylipäänsä.Ei tuo nyt mitään kitinää ollut.
No hohhoh.Aikamoista kitinää on tullut Veikkauksen toiminnasta. Itse olen jo melko päinvastaista mieltä heidän toiminnasta.
Yksi suoraselkäisimmistä bookereista ja ottavat kantaa matseihin (=markkinatoppeja löytyy). Ja kun ottavat kantaa, niin ihan helpolla ei kertoimia veivata toiseen suuntaan. Eli jos rolli kestää, niin betsit sisään Veikkaukselle ja sen jälkeen bookkaamaan samat Betfairilla huonommilla kertoimilla.
Entä onko joltain bannatty tili Veikkauksella tai laitettu panoskattoja? Eipä ole moista kuulunut korviini. Toki heilläkin aiheuttaa vähän ongelmaa isojen poikien betseissä kohtuu pienet rajat ja se rahansiirtelyitä on vähän hankala tehdä. Toisaalta taas kivijalkamyymälöissä nuokin rajat pystyy kiertämään.
Tuohon vielä päälle tosiaan se, että he joutuvat toimimaan aivan pirun pienessä markkinassa verrattuna muihin vedonlyöntilafkoihin, jotka ottavat betsejä vastaan ympäri maailmaa.
Ja koska pieni markkina, niin vielä isompi hatunnosto tuosta kohdemäärän kasvatuksesta ja livekohteista Veikkauksen suuntaan. Ei ole ihan ilmaista pitää tollasta kohdemäärää pyörimässä 24/7.
Ensinnäkin live on edelleen aivan täysi vitsi, 20€ panoskatto ja 300€ päiväraja.
...
Toki, sekin riippuu ihan tapauksesta. Monille nuo panosrajatkin tuntuvat olevan jonkinlainen ylpeilyn aihe, vaikka totuus on se, että usealtakin "viihdevälittäjältä" ehtii voittaa viisinumeroisen summan rahaa ennen kuin panokset rajoitetaan lopullisesti tai tili suljetaan.Mutta sinua ei heitetä ulos voitollisen pelaamisen takia, siitähän JiVekin kirjoitti... tämä ketju on täynnään kertomuksia siitä, miten panoskatot ovat laskeneet ja/tai mm. single-kohteet kielletty kokonaan näiden "pelaajan ystävien" toimesta.
No eivät ole kusetusta eikä todellakaan "suuri osa". Totta kai täytyy kierrättää, meinaatko että sitä rahaa pitäisi ilmaiseksi jakaa?Samaten suuri osa näistä "kierrätysbonuksista" on ihan kusetusta ja päättyy lopulta siihen, että ne omat rahat ovat menneet. Mikäs siinä, kun sadan euron "bonusta" pitää kierrättää, kierrättää ja kierrättää.
Toki toki, mutta 300€ päiväraja silti on ja pysyy. Samaan aikaan maailmalla useat välittäjät ottavat monen tonnin paukkuja ihan suoriltaan melkein mihin tahansa "mutasarjan" peleihin.Muuten, tuota Veikkauksen live-vetoa ainakin minä olen pommittanut isommin kuin parilla kympillä, vaikkapa jonkun futismatsin puoliajalla kertoimetkin pysyvät ihan samoina, kun laittaa vaan useamman kahdenkympin vedon peräjälkeen.
...
Toki toki, mutta 300€ päiväraja silti on ja pysyy. Samaan aikaan maailmalla useat välittäjät ottavat monen tonnin paukkuja ihan suoriltaan melkein mihin tahansa "mutasarjan" peleihin.
Veikkaus antaa aika huimia kertoimia MM-kisojen avauspäivälle yli/alle-vetoihin.
Ranska-Kanada over 5,5 (1,62) ka. maailmalla 1,47
Slovakia-Tsekki over 5,5 (2,90) ka. maailmalla 2,55
Sveitsi-Venäjä over 4,5 (1,78) over 5,5 (2,60) ka. maailmalla 1,68 ja 2,40
Pelikuponki 1 (20,00 €)
4 kohdetta, kokonaiskerroin 79,52
535 Sveitsi - Venäjä
1 Sveitsi 4,80
576 Valko-Venäjä - USA
1 Valko-Venäjä 5,90
660 Minnesota - Chicago
1 Minnesota 2,70
517 Ranska - Kanada
2 Kanada 1,04
Voit voittaa
1 590,40 €
Sairasta laittaa noinkin isoon lappuun minimaalisella kertoimella "varmaksi" joku Kanada, joka saattaa tyriä pelin kuitenkin vaikka jatkoajalle. Jos vitutukseen voisi kuolla jo nuorena, muuten osuneessa lapussa tuollaisen kuseminen saattaisi edesauttaa sitä. No, kukin tavallaan, ja onnea vetoon!
Niinhän se yleensä on, mutta kyllä reilut viisikymppiä extraa kelpaa. Enkä usko, että Kanada konttaa. Se on Venäjän ja USAn hommia tänään.
Niinhän se yleensä on, mutta kyllä reilut viisikymppiä extraa kelpaa. Enkä usko, että Kanada konttaa. Se on Venäjän ja USAn hommia tänään.