Tuntuu lähinnä absurdilta, että joku lähtee avautumaan, kun yksittäinen ilmainen vinkki ei satu osumaan. Sellainen pitäisi pystyä ohittamaan olankohautuksella ja ignorella. Jollei tähän pysty, niin en myöskään suosittele maksullisen vihjepalvelun pystyttämistä. Siinä kun joutuu vieläpä toimimaan omalla nimellä ja naamallaan.
Mä en tuollaisen takia yhtäkkiä lopettaisi vinkkien jakamista, vaan todennäköisesti vittuilisin takaisin ja kertoisin, että jos luulee hyvän vedonlyöjän osuvan joka kerta niin ei ymmärrä alasta yhtään mitään. Vaihtoehtoisesti käyttäisin sen 10 sekuntia kyseisen käyttäjän hiljentämiseen, ja ongelma olisi sillä ratkaistu.
Toki jos on ollut haaveena vedonlyöntibisneksen pystyyn laittaminen, niin onnea ja menestystä, meciar81! On vain hienoa, jos jollakulla on tietotaitoa ja halua auttaa suomalaisia nappaamaan isojen pahojen ulkomaalaisten vedonlyöntifirmojen fyrkkaa tänne Härmään. Tällöin se ansaitsee käyttämästään ajasta korvauksen. Mutta keppihevosista en tykkää.
Edit: Lukihärö korjattu.
Pistetään nyt vielä kerran epäileville tuomaille (ja vaikka tässä lainaankin karotenoidin viesteihin, niin hän EI ole ollut yksi niistä yv:llä ja sähköpostitse avautuneista...kuitenkin tässä hänelle vielä pariin kohtaan vastine):
Teen päivätyöni yläasteikäisten nuorten parissa ja järjestän harrastuksenani urheilutapahtumia, joten nahkani kestää kyllä palautteen (asiallisen ja asiattoman). Ryhmään liittyville olen heti alkuun avoimesti kertonut, ketä olen, joten minulle ei ole ongelma tulla "esiin" nimelläni ja naamallani.
Minun (tai kenenkään muunkaan) ei olisi mikään pakko vinkkejä jakaa julkisesti tai tuolla ryhmässä, mutta itselläni meni useita vuosia tulla voittavaksi vedonlyöjäksi, ja kun olen siihen viime vuosina viimein yltänyt ja pystyn yhdestä lajista antamaan keskivertoa laadukkaammat vihjeet, niin miksi en auttaisi muitakin hyötymään vihjeistäni?
Se, että muutama k***pää teki aivan järjetöntä valittamista useampaan otteeseen (viimeisenä pisarana viimeisimmän voittavan vihjeeni jälkeen tullut palaute, ettei 1,57 kertoimisten kohteitten postaaminen ole mitään oikeaa vihjaamista, edes niin kattavilla perusteluilla kuin tuon kohteen kohdalla tein) sai loppuen lopuksi aika nopeasti mulle aikaan päätöksen tuosta tietylle asialle omistautuneesta face-ryhmästä.
Tuon face-ryhmän 30e/vuosi "jäsenmaksun" idea on se, että tuo pienikin maksu karsii todennäköisesti paljon perusseuraajia pois, jolloin uskoisin mukaan tulevan pitkälti vain sellaisia henkilöitä, jotka oikeasti uskovat suoritustasooni ja samalla oma motivaationi on korkealla "työskennellä" sellaisen ryhmän eteen, joka arvostaa omaa panostani.
Ideani olisi kirjoitella tuonne ryhmään myös muunlaista nyrkkeilyyn liittyvää taustajuttua, eikä vain pelkkiä vihjeitä lyhyine perusteluineen, toki pääjuttu on vihjeiden perusteella voittava vedonlyönti, mutta haluaisin, että aikani riittäisi edes joitakin ryhmäläisistä kirjoitusteni perusteella seuraamaan nyrkkeilyä lajina muutenkin.
Se, että ryhmän jäsenmaksu on 30e/vuosi, niin ei pitäisi useimmille olla kynnyskysymys liittymiselle tai pelaamisen aloittamiselle. Pidän todella ihmeenä, että jos nyrkkeilyvihjeitäni seuraamalla pitkällä aikavälillä jää miinukselle.
Ja karotenoidille vielä loppuun yksi selvennys: oma asiantuntemukseni rajoittuu yhteen lajiin, joka on vielä sellainen, jossa ei vetokohteita ole kuin käytännössä viikonloppuisin, niin tällöin vedonlyöntibisneksen tekeminen siinä mielessä, että esim. vihjepalvelulla pystyisi tienaamaan, on mahdottomuus. Se summa, mikä noista "jäsenmaksuista" tulee, menee lähipiirissäni olevien urheilijoiden uran tukemiseen esim. leirikulujen ja varustekulujen sponssaamiseen. Tämä lukee ryhmän seinälläkin.
Mutta loppuun vielä kiitokset kannustuksesta ja jatketaan hyvässä hengessä pelifirmojen tilien tyhjentämistä kukin parhaalla taidollaan :)