Vedonlyönti

  • 3 974 150
  • 21 674

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Itsekin tuli lyötyä pitkästä aikaa pitkävetoa illan ratoksi seuraavalla parilla pelillä.

Ässät +1 - HIFK 2 kerroin: 3,50
Linköping +1 - Brynäs 2 kerroin: 5,05

kokonaiskerroin: 17,67 ja 10 € sijoitus.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Valavuori ilmoitti hetki sitten lopettavansa veikkausvihjehommansa.

"Ilouutinen: Paska tipsipalvelu loppuu huomiseen! Toimme tipsipalvelun aikoinaan teidän pyynnöstä ja nyt lopetamme sen teidän pyynnöstä. On ollut voitollisia kuukausia, on ollut myös tappiollisia. Ainakin osan teistä vedonlyöntikäyttäytymistä olemme pystyneet parantamaan ja se on hienoa. Osa vetää aina vihkoon ja osa ei opi koskaan mitään. So not.

Tämän yhteisön tarkoituksena on pitää hauskaa ja touhu on mennyt monin paikoin aivan liian vakavaksi. Vedonlyöntiammattilaisia tuntuu olevan nykyään jokaisessa kylässä jo kymmeniä. Ottakaa tipsit jatkossa vaikka tuttipullosta, lyökää jatkossa mitä lyötte, kunhan ette mummoja tai toisianne."

Hoho.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Valavuori ilmoitti hetki sitten lopettavansa veikkausvihjehommansa.

"Ilouutinen: Paska tipsipalvelu loppuu huomiseen! Toimme tipsipalvelun aikoinaan teidän pyynnöstä ja nyt lopetamme sen teidän pyynnöstä. On ollut voitollisia kuukausia, on ollut myös tappiollisia. Ainakin osan teistä vedonlyöntikäyttäytymistä olemme pystyneet parantamaan ja se on hienoa. Osa vetää aina vihkoon ja osa ei opi koskaan mitään. So not.

Tämän yhteisön tarkoituksena on pitää hauskaa ja touhu on mennyt monin paikoin aivan liian vakavaksi. Vedonlyöntiammattilaisia tuntuu olevan nykyään jokaisessa kylässä jo kymmeniä. Ottakaa tipsit jatkossa vaikka tuttipullosta, lyökää jatkossa mitä lyötte, kunhan ette mummoja tai toisianne."

Hoho.
Voisin lyödä vetoa että Aleksi Valavuorella on valtakunnan herkin nahka.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten yllättävää, että Don Valavuori veti herneet nenukkiin ja pikkarit syvälle jakaukseen, kun joku antoi kritiikkiä, nähdäkseni vielä ihan ansaittua sellaista. En jää tipsipalveluaan kaipaamaan, kun sitä koskaan en edes käyttänyt.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaaha, moni muukin näköjään luotti "varmaan" Jyppiin ja vituiksihan se meni, mulla myös :( Ensi yölle NHL:ää, matkikaa tai olkaa matkimatta (ehkä jälkimmäinen turvallisempi):

Buffalo - NYR 2 1,92
Florida - Winnipeg 2 2,40
St.Louis - NYI 1 1,60
Edmonton - Colorado 2 2,15

Triona ja panos 5€. Kertoimet Veikkaukselta.
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Coloradoa isolla tai jopa tasoituksilla, luotto on kova! Mukaan St.Louisin voitto ainakin ja ehkä vielä joku kolmas jos löytyy jotain mehukkaita. Vaikkapa Chicago ML Minnesotaa vastaan.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Vierasvoittoihin uskotaan

Penguins - Sharks 2
Sharks on ehkä koko liigan paras joukkue tällä hetkellä eikä Crosby ole urallaan onnistunut Sharksia vastaan.
Canadiens - Bruins 2
Kotijoukkue on ollut huippuvireessä viime aikoina, mutta Habs pelaa kolmannen pelin kolmen päivän sisään ja tämä luultavasti tulee näkymään levännyttä Bruinsia vastaan
Panthers - Jets 2
Jetsin idän kiertue on sujunut hyvin ja Panthers ei voita edes kotonaan.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Miten yllättävää, että Don Valavuori veti herneet nenukkiin ja pikkarit syvälle jakaukseen, kun joku antoi kritiikkiä, nähdäkseni vielä ihan ansaittua sellaista. En jää tipsipalveluaan kaipaamaan, kun sitä koskaan en edes käyttänyt.

Oppi-isänsä, Don Tamin viitoittamalla tiellä, marttyyrin ihokas ylle ja tuhkaa ripottelemaan. Lopulta ovet paukkuen pois paikalta.
 
Suosikkijoukkue
#17 & #29
Pari päivää sitten Valioliigasta meinasi se 600€ tulla, mutta Manu meni 0-0:n pilaamaan 87minuutilla Evertonille. Rooneykin oli vielä lisäajalla tolppia paukutellut, joten voi huoh. Tässä lappu todisteeksi:

Kiitos ManU!

Eilen tuli sitten kokeiltua hieman erilaista vedonlyönti kikkaa. Päätin että tilastot ja tieteet voi huoletta heittää romukoppaan kun rahasta lyödään pelejä kiinni. Täten keksin uuden tyylin itselleni, joka toimii näin:

Otan kolmen lempipelaajani pelinumerot, tässä tapauksessa Kovalchuk (#17), Tomi Mäki (#14) sekä Pavel Bure (#10) ja päätän kohteet joita pelaan. Eilisellä NHL-kierroksella valitsin kolme kello 2:00 alkavaa ottelua jotka siis olivat:

Florida - Winnipeg
Pittsburgh - SJS
Toronto - Dallas

Aloitin Florida - Winnipegistä ja #17. Aloitan aina sattumanvaraisesti joko 1:stä, X:stä tai 2:sta miettimättä etukäteen mihin se jäisi. Joten tässä tapauksessa olin aloittanut 2:stä eteenpäin laskemaan seitsemäätoista eteenpäin, joten siitä entten-tentten periaattella laskettu tulos oli 1. Pittsburgh - SJS pelistä tuli myös 1 käyttäen #10, ja Toronto - Dallasita X käyttäen #14. Ymmärsitte varmasti, eikö?

Näistä muodostuikin tälläinen lappu:

Kom igen SKA!

Neljänneksi kohteeksi heitin tämänpäivän CSKA - SKA ottelun, joka tuplaa kertoimen ja mahdollisen voiton. Kuinka ollakkaan, aamulla NHL.comia tarkistaessa kaikki 3 NHL-ottelua olivat menneet oikein! Nyt ei muutakuin jännittämään klo 17:00 alkavaa ottelua. Jos se kerrankin osuisi...

Saa muuten käyttää tuota keinoa! Eipä tule sitten harmiteltua kuin omien lempipelaajiensa pelinumeroita jos ei muuta :D

Edit: Linkit vievät aijaa.com kuvapalveluun
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse käytin ennen tätä monipeli-taktiikkaa vedoissa, turpaan tuli ja usein. Nykyään ei tule enää käytettyä ja korkeintaan kaksi peliä laitan samalle "lapulle".

Mutta toivotaan että tuo lappusi menee oikein, olisihan kerrassaan kaikkia vedonlyönnin normeja vastaan taisteleva voitto ja hyvällä tavalla sellainen.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
IS:n urheilutoimittaja Mikko Marttinen sanoi Twitterissä näin:
"Nordicbetillä ylikerroin 5,8 Tatli-Fanan päättymiselle ennen täyttä aikaa. Tatlin iskuvoima kehittynyt, Fanan iskunkestävyys ehkä laskenut."

Tuohon oli pakko kokeilla. Otin kaveriksi Skellefteån, mutta löin myös tuon Tatlin pelin sinkkuna.
 

meciar81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, UP-V, HC Rebel Havl Brod
IS:n urheilutoimittaja Mikko Marttinen sanoi Twitterissä näin:
"Nordicbetillä ylikerroin 5,8 Tatli-Fanan päättymiselle ennen täyttä aikaa. Tatlin iskuvoima kehittynyt, Fanan iskunkestävyys ehkä laskenut."

Tuohon oli pakko kokeilla. Otin kaveriksi Skellefteån, mutta löin myös tuon Tatlin pelin sinkkuna.
Itse sanoisin, että Marttinen on tuossa hakoteillä. Vaikka Fana onkin huomattavasti Tatlia pienempi ja jo ura laskussa, niin miehellä on kuitenkin niin valtava taitotaso pohjalla. Jokinen - Stapulionis matsi sen sijaan on mielenkiintoisempi pelattava Nordicilla. Jokinen hävisi elokuussa liettualaiselle, mutta itse uskoisin miehen vievän tällä kertaa. Tosin huhujen mukaan toinen käsi ollut sen verran rikki, ettei ole täysipainoisesti pystynyt treenaamaan sillä.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Itse sanoisin, että Marttinen on tuossa hakoteillä. Vaikka Fana onkin huomattavasti Tatlia pienempi ja jo ura laskussa, niin miehellä on kuitenkin niin valtava taitotaso pohjalla. Jokinen - Stapulionis matsi sen sijaan on mielenkiintoisempi pelattava Nordicilla. Jokinen hävisi elokuussa liettualaiselle, mutta itse uskoisin miehen vievän tällä kertaa. Tosin huhujen mukaan toinen käsi ollut sen verran rikki, ettei ole täysipainoisesti pystynyt treenaamaan sillä.

Arvostan sinua Meciar todella paljon vedonlyönnin ja nyrkkeilyn saralla, mutta olisiko mahdollista, että Fana tai Tatli voisi kuitenkin päättää ottelunsa ennen 12 erää, varsinkin kertoimella 5.8? Mielestäni tuo on ylikerroin.

Skellefteå hävisi ensimmäistä kertaa kotonaan varsinaisella peliajalla Luulajalle sitten vuoden 1989, miten tämä voi olla mahdollista! 23 vuotta...
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Skellefteå hävisi ensimmäistä kertaa kotonaan varsinaisella peliajalla Luulajalle sitten vuoden 1989, miten tämä voi olla mahdollista! 23 vuotta...

Historiasta mulla ei ollut tietoa, kun laitoin Luulajan suoralle voitolle ekan erän aikana live-vedossa reilu neljän kertoimella 12 euroa kiinni, kun oli vaan jotenkin sellainen fiilis. Lopetin matsin seuraamisen, kun Skellefteå meni 3-2 johtoon, olin aivan saletti, että Luulaja ei enää nouse, ei ainakaan varsinaisella peliajalla, vaan näköjään nousi sittenkin! Vitutuksissani unohdin sitten edes pelanneeni tuota, mutta tästähän se ihanasti palautui mieleen. Kiitos tiedosta, vaikka tuskin tuo mun voittama vajaa viiskybää paljon sua lohduttaa.

Niin ja ennen kun joku tulee tuomitsemaan lyöntini väärin pelatuksi, niin kerrottakoon, että aika paljon taidan olla tappiolla mitä näihin spontaaneihin fiiliksellä live-vedettyihin tulee. Varmaan toki yleisestikin. Nyt vain kävi munkki.

*edit* Niin ja San Josen matsin tulosvetokaan ei ole ainakaan toistaiseksi kussut. Toiselle se sallisi vielä kaksikin maalia, toiselle ei yhtään. Jännäksi menee, kolmas erä starttaa kohta. *edit2* No niin, se oli siinä, Carolina tasoitti 2-2.
 
Viimeksi muokattu:

IceBlacks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uusi-Seelanti, Islanti, Espanja, Viro, Tanska, JYP
Mestistä Jukurit-Hokki

Markkinoiden keskiarvo Jukureille 1,85 ja Marathonbet tarjoaa jostain ihmeen syystä kotivoitolle 2,40. Erittäin maistuva ylikerroin. Nyt kannattaa painaa kun kerroin ei ole vielä tippunut.

Edit. Ja kännibet pudotti kertoimen 1.61, joten se idea meni sinne. Toivottavasti joku muukin ehti peesata.

Lisäksi painoin vähän JYP Akatemia-TUTO vierasvoitolle. Nordicilla sai kertoimen 2,05 ja sarjajumbo vs sarjakärki niin olihan se kokeiltava.
 
Viimeksi muokattu:

Viuhula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelicans - Jokerit haisee niin tasurilta kuin olla ja voi. Kummallakin mennyt huonosti viime aikoina, etenkin Jokereilla maalintekovaikeuksia. Tänäänkin maalinteko lienee täysin Hardt - Teräväinen - Nagy kolmikon harteilla. Alemmista ketjuista tulee korkeintaan se yksi onnistuminen. Toisaalta puolustuspään uskoisin olevan pitävä ja Irving pitänee Jokerit pelissä mukana. Mutu-tuntumalla omia muistikuvia kelaillessa viimeisimmät vierailut Lahdessa olleet enemmän tai vähemmän tasaisia. Vähämaalista tasuria siis odotan.

Kaveriksi sitten kenties IFK, Tappara tahi Kärpät tasoituksella.
 

julkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasalaiset urheiluseurat
Pientä taukoa pidetty vedonlyönnin saralla, ja tänään sitten koitetaan hieman epätyypillisesti isompaa pottia. Normaalisti tulee lyötyä 1-3 kohteen lappuja, mutta täksi päiväksi sitten lapulla viisikin kohdetta. Ollut onnea viime aikoina sen verran, joten tänään varmaan sekin kääntyy lappuni myötä. Mutta näiden positiivisten fiilisten saattelemena:

Sunderland - Tottenham 2
Southampton - Manchester City 2
Stoke City - Chelsea 2
Manchester United - Newcastle United 1
JYP-akatemia - Tuto 2

Tuohon lisäksi muutama tulosvetohaku mittelöön Sport - K-Vantaa tuloksin 7-2, 7-3 ja 6-2.

Sitten toinen asia, että kuinka moni panostaa vedonlyönnissä tuolla Kellyn kaavalla? Tai kuinka moni yrittää pelata ns. ammattimaisesti tälläisen viihdevedonlyönnin sijaan? Tultu itse yritettyä useampaan otteeseen pitää jos minkälaisia Excel-kaavioita, tilastoja ja tarkkailtua kuun asentoakin, mutta jotenkin se aina kääntyy tälläiseksi lottoamiseksi suurempien voittojen toivossa.

EDIT: Noniin ja takkiinhan tuolla isommalla lapulla tuli. Ei näitä pelejä pitäisi heittää mututuntumalla ja kertoimia katsomalla, mutta amatööri kun olen niin ei tässä mitään.
 
Viimeksi muokattu:

lebak

Jäsen
Tänään tuli laitettua lappuun kaksi kohdetta.

TPS - Tappara(-1) 2 @ paf 2,25
Lukko(-1) - Ilves 1 @ paf 2,33

Lukko ollut vahva kotona tällä kaudella ja puolustuspelaaminen on hyvää. Kokoonpanoon palaa Aleksi Saarela sekä Petteri Nummelin, AUK;n jäädessä katsomoon. Ilvekseltä puuttuu kultakypärä Michael Keränen.

TPS on ollut tuloksellisesti aivan yhden kentän varassa ainakin niissä peleissä mitä olen nähnyt. Nyt kun Pare on lähtenyt, ja Tappara on pelannut vahvasti viimeiset 10 ottelua, niin odotan vierasvoittoa.
 

HockeySpirit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
TPS +1 − Tappara 2 2,30
KalPa +1 − HIFK 2 3,45
Pelicans − Jokerit +1 1 4,15
Lukko − Ilves 1 1,85
Jukurit − Hokki 2 3,30

Singlenä, tuplana, triplana yms.
 

dorka

Jäsen
Tänään haisee todella paljo takkiauki-kierrokselta.

TPS - Tappara 1 3,50
KalPa - HIFK 1 2,40

8,40x20e= 168e

Joku uskaliaampi voi vielä pistää tuohon kolmanneksi Kärpät - Ässät x kertoimella 4,90 Veikalta, mutta itse en uskalla enkä halua, koska olen päättänyt etten oman jengin pelejä enää veikkaa.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Tänään haisee todella paljo takkiauki-kierrokselta.

TPS - Tappara 1 3,50
Kas... en näemmä ole tässä asiassa yksin!
Kirjoitin samantyyppisistä tuntemuksistani TPS-TAP -otteluketjuun puolisen tuntia sitten.
Mulla taas on vastaavasti hyvät kutinat tästä matsista. Mä olen jo pitkään tuijotellut tuota Veikkauksen 5.00 kerrointa kohteelle TPS-TAP+1. Tulosvetoon voisin lyödä kotivoiton 4-2 tai jopa 5-2.
Onkohan tämä kutina munaskuissa vain hoitamaton sienikasvusto vai voisiko TPS tänään todellakin yllättää?
 

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä
Nordicbetillä kohde Francis Paré tekee/ei tee maalia. Ei maalia kerroin 1,25.

Maksaisikohan Nordic, jos painaisin tuota vaikka viidellä sadalla?
 
Onkohan tämä kutina munaskuissa vain hoitamaton sienikasvusto vai voisiko TPS tänään todellakin yllättää?

Suosittelen nyt vain menemään sinne lääkäriin, että saadaan turhat kutinat hoidettua.

Kärpät - Ässät +2 1
KalPa - IFK 2
TPS - Tappara 2

Helpot rahat, tosin samassa paketissa vielä Chelsean ja ManC voitot, joten eiköhän tämä kuitenkin jompaan kumpaan jalkapallotiimiin vielä kaadu.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Nordicbetillä ylikerroin 5,8 Tatli-Fanan päättymiselle ennen täyttä aikaa.

Kiitos muuten vinkistä! Tämähän on tullut ropisten alas, nyt kerroin 3,2. Ehdin tuon eilen nappaamaan ja onhan toi nyt töykeä ylikerroin, kannatti siihen muutama euro painaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös