Nyrkkeilystä pari vetoa nyt viikonloppuna (toinen perjantaina Eurosportin lähetyksessä) ja toinen lauantaina Briteistä.
Sijoitin itse 200e kumpaankin seuraavista kohteista singleinä bet365:ssä:
Christian Hammerin voitto Kevin Johnsonia vastaan (2,20)
Stuart Hallin voitto Vusi Malingaa vastaan (2,50)
Hall ja Malinga ovat keskenään varsin samoilla sijoilla maailmanrankingissa, mutta Hall on kotikehäläinen ja yleensä otteluissa hänen työtahtinsa on korkeampi kuin Malingalla. Malingalla on kovan tason otteluita enemmän takanaan, ja katsoisin Hallin olevan täten tuoreempi nyrkkeilijänä.
Hammerin talli otteluttaa häntä kovien haasteiden kautta, kyseessä on jo toinen altavastaaja matsi peräkkäin, mitä kertoimet ovat olleet matsiin lähdettäessä. Myös Johnson ja Hammer ovat varsin lähekkäin maailmanlistalla, mutta Johnson on ollut toistaiseksi kovemmissa matseissa, kuitenkin parhaimmat mahdollisuutensa häviten. Muutama asiaanperehtynyt, jonka kanssa puhuin, olivat sitä mieltä, ettei Hammerilla ole mitään mahdollisuuksia tässä, mutta itse sanoisin ottelun olevan jopa niukasti kallellaan Hammerille 55-45 asetelmalla ehkä. Johnson on isompi, mutta eniten minua hänessä mietityttää pistetappio prizefighter-turnausfinaalissa Tor Hamerille...
Hammer on kotikehäläinen ja kehittyvä. Onko step-up Johnsonin muodossa liian iso, sen näkee huomenna, mutta itse uskon, että ainakin toinen näistä vedoista osuu, mutta toivottavasti molemmat :)