vapaamatkustaja
Jäsen
Miksi olisi? Kyseessä oli minun papereissani todellinen ylikerroin, joten silloin lyödään vähän isommalla. Nyt kävi näin. Tekisin saman vedon uudestaan ja uudestaan olosuhteiden ollessa ne mitkä oli ennen tuota ottelua. Aina ei tarvitse osua, kunhan lyö ylikertoimia ja panostaa oikein niin rahaa tulee enemmän kuin menee.
Kuten tuossa Havumetsien GM totesi, niin tuollainen 3000 euron panostus vaatii todella isoa pelikassaa, mikäli puhutaan ammattimaisesta vedonlyönnistä. Okei, kyseessä oli varmasti ylikerroin ja itsekin tuota HIFK:n voittoa pelasin. En kuitenkaan itse henkilökohtaisesti käsitä miksi pelata 3000 euroa ellet sitten pyyhi aamupaskaasi 50 euron seteleillä. Jos näin on, niin antaa mennä vaan!
Tappara-Jokerit pelissä Jokereiden maalia vartioi Frans Tuohimaa. Kertoimet ovat laskeneet maailmalla Veikkaa lukuunottamatta, joten tuo Tapparan kerroin 2.20 on tällä hetkellä varsin vertailukelpoinen. Tuohimaasta en itse henkilökohtaisesti pidä eikä hänen edellinen ottelu Hakametsässä Ilvestä vastaan (19 laukausta, 16 torjuntaa) saanut mieltäni muuttumaan. Tappara pääsee otteluun tuoreella jalalla, eikä Jokerit vakuuttanut eilisessä HIFK-ottelussa. Varsinkin ylivoimapeli oli todella tehotonta. Tapparalla on tänään kaikki mahdollisuudet voittoon. Mielestäni tässä on ihan pelattava kohde.
Toinen mielenkiintoinen kohde löytyy Mestiksessä, kun NHL-vahvistuksen saanut KooKoo isännöi sarjanousija HCK:ta. KooKoo on tuskaillut pelinsä kanssa koko kauden, eikä muutosta ole odotettavissa sormia napsauttamalla. KooKoon maalilla aloittaa tänään kakkosvahti Miro Hämynen. HCK on puolestaan aloittanut kauden varsin odotetusti, kun se on sarjassa toiseksi viimeisenä. Kaikki pelit ovat kuitenkin olleet varsin tasaisia, eikä yksikään peli ole repsahtanut kovin rumiin lukemiin. Tänään HCK taitaa päästä jalkeille ykkösmiehistöllään ja maalissa torjuu HIFK:n kakkosvahti Mika Norja. En kyllä millään saa tässä ottelussa KooKoota 75 % suosikiksi, ja siksi tuo HCK:n vieraskerroin 6.05 (Veikkaus) saa meikäläisen lipomaan huulia. Markkinoiden keskiarvo 5.24, joten Veikkaus painii tämän kohteen osalta aivan omassa luokassaan. Pienellä kokeiluun.