Vedonlyönti

  • 3 961 195
  • 21 674

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No joo. Näyttääpä siltä, että kaikki muut tossa triplassa menis oikein paitsi toi Kalpa - Jyp. Harmin paikka. Lisäksi Jokerit voitti vasta jatkoajalla, mutta eipä se liiemmin mieltä paina :)
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No joo. Näyttääpä siltä, että kaikki muut tossa triplassa menis oikein paitsi toi Kalpa - Jyp. Harmin paikka. Lisäksi Jokerit voitti vasta jatkoajalla, mutta eipä se liiemmin mieltä paina :)

Mä jätin taktisesti juuri KalpA-pelin pois. Hyvältä näyttää, ainakin vielä. Ranskan futikset meni, vituralleen, mutta kyllä muutama kymppi voitolla ollaan.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo'o, itsellä meni taas hienosti. 4 ET-peliä (JYP, HV71, Tappara ja Brno oikein, mutta piti mennä laittamaan samalle lapulle Monaco ja Caen. Viiden yhdistelmätkin otin lapulle mukaan, mutten tietystikään neljän yhdistelmiä.

Disco-Stun viestikin olisi pitänyt tajuta tulla lukemaan, nuo veikkaussivustojen vihjeet ja Ranskan 3.liigan ottelu kaikki olisivat menneet oikein.

Ei ota nyt oikein veikkaus osuakseen. Uutta nousua lähden hakemaan F1:llä, joilla parissa viime kisassa tienannut omalle tasolle suhteellisen paljon. Ainakin yksi kohde lähtee varmasti lapulle, elikkä Räikkönen vs. Grosjean 1 kertoimella 1.90. Räikkönen on kuin kotonaan Spassa ja Grosjaen hyvästä aika-ajovauhdista huolimatta onnistuu kisassa sotkemaan hommansa niin, että Kimi poimii paremman sijoituksen. Epävakaa sää vielä lisää ranskalaisen epävarmuutta ja mahdollista on, että patonki tutkiskelee lähempää Span reunavalleja kisan aikana.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Omana vihjaisuna voin heittää Ranskan Nationalin, eli kolmanneksi korkeimman sarjatason ottelun Quevilly - Metz varmana vierasvoittona. Viimekauden cup-komeetta Quevilly on pubijengi Metziin verrattuna. Metz voittanut alkukaudella neljästä ottelusta kaikki, maalisuhteella 7-2 ja Quevilly hävinnyt neljästä kolme ja pelannut yhden tasan. Tasoero on huikea. Kertoimet vahvassa laskussa, sain bet365 kiinni 2.10 kertoimella, nyt 1.85.
Tästä mä vaan halusin tulla kiittämään. Olin tässä jo ihan lähtökuopissa matkalla kaupungille, mutta vakuuttava vihje löytyi tästä ketjusta ja nykäisin sen kummemmin pohtimatta omaan pelikassaani suhteutettuna isolla panoksella Metziä ja hienostihan tuo osui. Tämmösiä lisää, kun selkeästi asiantuntijoita piisaa.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
HSV:tä tuli yritettyä pohjois-Saksan derbyssä 4.40 kertoimella. Hampurin kausi lähti kotikatastrofilla käyntiin, mutta kyllä nuo joukkueet etukäteen melko tasaiset ovat.

Muuten oli aika vaikea löytää pelattavaa tänään. Pesäpalloon lottosin Vimpelin voiton 5.70 kertoimella.
 

Sic

Jäsen
Eilisistä haisteluistani osui toinen kohde eli HV:n voitto, katsotaan miten tänään osuu. Mitäs mieltä olette näistä:

17:00 : Crystal Palace - Sheffield Wednesday Over 2,5 (1,87 Nordicbet)
Tähän mietin ensiksi vierasjoukkueen voittoa mutta over-kohde vaikutti kuitenkin vahvemmalta vaihtoehdolta jo pelkästään tilastojenkin pohjalta. Crystal Palacen alkukausi on ollut surkea kun alla on 3 tappiota maalierolla 4-9, kaksi näistä on tullut vieraissa ja kauden debyyttimatsissa Palace taisteli kotona Watfordia vastaan 2-1 johdossa aina 88. minuutille saakka jonka jälkeen vieraat kuitenkin nousivat 2-3 voittoon. Tuntuukin siltä että Palacen puolustuspeli ei ole ihan kuosissaan mikä antaa hyvässä vireessä oleville vierailijoille mahdollisuuden iskeä maaleja tänään. Sarjanousija Sheffield Wed. on tosiaan aloittanut kautensa kahdella voitolla ja yhdellä tasurilla, ja kaikissa noissa peleissä tehtiin vähintään 4 maalia per matsi joten tätäkin taustaa vasten over 2,5 tähän kohteeseen vaikuttaa kertoimella 1,87 hyvältä.

19:00 : Lilleström-1 - Fredrikstad 1 (2,50 Betsafe)
Ihan joukkueiden nykyisen vireenkin kannalta tämä vaikuttaa hyvältä kohteelta. Kotijoukkue Lilleström on nyt seitsemän ottelun tappiottomassa putkessa Tippeligaenissa ja alla on mm. 3-3 vierastasuri Strömsgodsetia vastaan joka on nyt sarjassa kakkosena ja heinäkuun lopulta on myös tasuri alla (kotimatsista) sarjaa johtavaa Moldea vastaan. Fredrikstad on kuntopuntarissa toiseksi viimeisenä ja sarjassa joukkue löytyy samalta paikalta. Joukkueen viimeisimmät vieraspelit ovat kaiken lisäksi menneet pahasti penkin alle, takana on 0-3 tappiot Vikingille ja Aalesundille sekä 0-5 perseraiskaus Strömsgodsetia vastaan. Ilman tasoitusta Lilleströmin voitolle saa 1,55 Betsafelta.
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
ZSC Lions - EV Zug 2 (2,60 Nordicbet)

Lionseilla kuudesta pelistä kasassa viisi pistettä maalierolla 12-18. Ei ole peli ainakaan tilastojen valossa kovin vakuuttavaa ollut. Zugilla taas viidestä pelistä 11 pistettä maalierolla 17-10. Lisäksi Zug allekirjoitti Linus Omarkin kanssa sopimuksen, mutten ole varma, pelaako Omark tässä ottelussa. Vaikuttaa kuitenkin kovin pelattavalta tuo kerroin.

Jokerit - HIFK 1 (2,15 Nordicbet)

Toivotaan ja uskotaan, koska Jokerit ja Areena ;)

Yhteiskerroin 5,59. Itse bettasin maltillisesti kolmella eurolla. Lisäksi pelasin Jokereille mestaruutta 6,50 kertoimella ja 10e panoksella Veikkauksen sivuilla. Muun muassa Nordicbet tarjoaa Jokereiden mestaruudesta vain neljän kerrointa, ja olin muutenkin aikomassa Jokereiden puolesta satsata suurin piirtein kympin.
 

Rannanjärvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bilbaon ryssimisestä toipuneena kehtaa taas sijoittaa. Mukavasti muutamana viime päivänä osunut, mutta kummasti osuu aina silloin kun pienentää panosta. Esim. eiliseen Athletico Madridin voittoon oli tarkoitus panostaa enemmän "kun on varaa sitten voitoilla mitä saa Bilbaosta". Vitut.

Tänään meinasin (näiden lisäksi tupla-lapuille napsinut vinkkejä ympäri nettiä):

Swansea
Wigan
AK Bars Kazan

Fudiskohteet vaikuttaa hyviltä sijotuksilta ja eihän KHL-jengi voi hävitä Rinkelinmäellä, eihän? Eli tässä on kolme kiveenhakattua voittajaa ;)

ps. sori niille ketkä beesas mua Stokella vajaa vk sitten
 

Rannanjärvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokerit - HIFK 1 (2,15 Nordicbet)

Tein päätöksen etten HIFK:n matseja pelaa, ihan siitä syystä kun ei niitä osaa järjellä lyödä. Niin monta vetoa menny vituiksi HIFK:n matsien takia vuosien aikana että jätän väliin. Tähän on pakko kuitenkin kommentoida kun narrit vastassa että jos pelaisin, pelaisin Jokereita. Eli komppaan Rakettipulua, pelattava kerroin Jokereilla.

Toivottavasti olen väärässä ja joukahaiset ottaa selkään kunnolla :)
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tein päätöksen etten HIFK:n matseja pelaa, ihan siitä syystä kun ei niitä osaa järjellä lyödä. Niin monta vetoa menny vituiksi HIFK:n matsien takia vuosien aikana että jätän väliin. Tähän on pakko kuitenkin kommentoida kun narrit vastassa että jos pelaisin, pelaisin Jokereita. Eli komppaan Rakettipulua, pelattava kerroin Jokereilla.

Toivottavasti olen väärässä ja joukahaiset ottaa selkään kunnolla :)

Vähän sama juttu mulla ollut Jokereiden kanssa. Karuimpana viime alkukauden matsi Pelicansia vastaan, jossa pelsut nousi 3-0 tappioasemasta päätöserässä 3-3 tasoihin ja vei rankuilla :D. Muun muassa Veikkaus antaa Jokereille vain 1,80 kertoimen.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Kainovieno pyyntö moderaattoreille, josko tämän ketjun voisi siirtää pois kierrätyskeskuksesta ihan tuonne vapaan keskustelun puolelle tällä otsikolla?

Toki pelkät 1x2 huutelut ja omien vetojen listaukset voidaan jättää kierrätykseen, mutta kaikki spekuloinnit sun muut jutustelut aiheesta ansaitsevat mielestäni oman otsakkeen ihan siihen oikeesen.

Pyhän peleistä sanoisin että älkää pelatko mitään Ranskan Ligue 1 pelejä varmana, vaikka joillain vedonlyöntivihjailusivuilla on niitä ehdoteltu. Syy? Mitä vaan voi tapahtua kun kovat ottaa kovia ja kertoimissa on vedetty varman päälle kaikilla bookereilla. Ihan tuurijuttuja, joten:

Omaan puupäisen pappismiehen fiiliksellä vetelen ristit kaikkiin ja toveriksi Wolvesin reissun Walesiin. Olen jopa kiukkusesti yllättynyt jos ei näistä muka edes kolme päädy tasuriin?!

Muuten niin helvetin köyhä on tarjonta että näistä se pitää pelit kalvaa.
 

badgeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Detroit Red Wings
Tänään on suht kuiva pelipäivä, mutta yhden pelattavan kohteen löysin:

Norjan Tippaligaen:
Stabaek – Rosenberg 2


PAF tarjoaa kohteeseen kerrointa 1,50, mutta koska vedän singlenä ja olen ahne, niin koitetaas tuota Rosenborgin kahden maalin voittoa kertoimella 2,24. Perusteluina tähän käytän pelkästään sarjataulukkoa + muita tilastoja, jotka puhuvat Rosenborgin ylivoiman puolesta.

Mites muuten KHL-asiantuntijat. Tsekkasin nuo ensimmäisen kierroksen pelit ja omaa silmääni osuivat seuraavat pelit:

TsSka Moskova – Spartak Moskova
Metallurg Novokuznetsk – Torpedo Nizhny Novgorod
Salavat Julajev Ufa – Vityaz Chekhov
Ak Bars Kazan – Severstal Cherepovec
Neftehimik Niznenekamsk – Dinamo Minsk
HC Lev Praha – Dynamo Riika

Etenkin nuo Dinamo Minsk (PAF:in kerroin 2.75) ja TsSka Moskova (1.75) vaikuttaisi omaan silmääni ihan osuvilta vedoilta, mutta kertokaas te, jotka enemmän sarjaa seuraavat olenko ihan hakoteillä?

Omille lapuille lähti myös muutama rivi joissa pelasin Torpedoa, Ufaa, Lev Prahaa ja ihan pienellä panoksella haistelisin Severstalin pystyvän haastamaan Kazanin, joten siihen tömäytin ristin.

(jotkin joukkueitten nimet on väkisinkin väärin kirjotettu, joten pahoittelut pilkunviilaajille)
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Laitetaan vähän galluppia pelitileistänne tänne:

Kuinka paljon te yleensä pidätte rahaa pelitilillänne? Ja missä vaiheessa kotiutatte rahaa pankkitilille? Ja oletteko voitolla vai tappiolla kokonaistilanteessa?
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Laitetaan vähän galluppia pelitileistänne tänne:

Kuinka paljon te yleensä pidätte rahaa pelitilillänne? Ja missä vaiheessa kotiutatte rahaa pankkitilille? Ja oletteko voitolla vai tappiolla kokonaistilanteessa?
Jos vaan pysyy rahaa tilillä niin 20-80e. Kun mennään pitkälle toista sataa niin sitten voi ehkä laittaa satasen kotiinkin päin. Ja kokonaistilanteessa ollaan roimasti tappiolla.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Laitetaan vähän galluppia pelitileistänne tänne:

Kuinka paljon te yleensä pidätte rahaa pelitilillänne? Ja missä vaiheessa kotiutatte rahaa pankkitilille? Ja oletteko voitolla vai tappiolla kokonaistilanteessa?

Toukokuusta lähtien olen pelannut "enemmän". Palautusprosentti on ollut keskimäärin 145. Kuukaudessa olen pelannut 150-250€, eli ihan mukavasti on tullut lisää perheelliselle lisää ylimääräistä.

En pidä siellä oikeastaan yhtään rahaa. Voitot siirrän pankkiin heti ja siirtelen sitten pankista 10-20€ takaisin veikkaukselle jos hyviä pelejä/vihjeitä on.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Toukokuusta lähtien olen pelannut "enemmän". Palautusprosentti on ollut keskimäärin 145.
Mitä ihmettä? Tollaisella prosentilla on jo syytä jättää päivätyö ja ryhtyä veikkaamaan ammatikseen ja ihan ekana nostaa panoksia.

Mä olen vähän voitolla, mutta prossa on alle 110, eikä sillä todellakaan tuntipalkoille päästä. Rahaa kiinni just nyt jotain 400€ ympäri nettiä.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Rahaa kiinni just nyt jotain 400€ ympäri nettiä.

Sama homma. PAF-tililtä löytyy reilusti eniten, n.300€. Lisäksi Veikkaus- ja Unibet-tileiltä löytyy n.50€ kumpaiseltakin.

Itse tuo pankkitilille siirto tuntuu olevan melko mahdoton tehtävä, vaan pyörittelen samoja summia aina tileillä. Kerran, jos siirrän pankkitilille rahat niin huomaan jo viikon päästä siirtäneeni rahat takaisin veikkaustilille, kun yhtenä päivänä sattuu olemaan paljon hyviä otteluita.

Pari viime vuotta mennyt varmaan pikkuisen tappiolla, mutta nyt pikkuhiljaa saanut tasattua voitto/tappio-suhdannetta, joten aika lähellä +/- nollaa olen. Siinä se onkin ihan ok, lähinnä kun lisäjännityksen takia vedonlyöntiä harrastan.

Toki ei se vakion 13 oikein pahaksi koskaan olisi.
 
Laitetaan vähän galluppia pelitileistänne tänne:

Kuinka paljon te yleensä pidätte rahaa pelitilillänne? Ja missä vaiheessa kotiutatte rahaa pankkitilille? Ja oletteko voitolla vai tappiolla kokonaistilanteessa?

5000-20000EUR, yleensä siinä kymppitonnin tienoilla. Nyt on lähempänä viittä, kun tein vähän isomman noston ja maksoin asuntolainan loput pois.

Kotiutukset tarpeen mukaan tai aina sitten, jos saldo on reilusti kymppitonnin yläpuolella eikä ole tarvetta isolle kassalle.

Kokonaistilanne lienee 70-100kEUR plussan puolella.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Voitolla kyllä, mutta en nuissa Saarnaajan luvuissa. Metri aina pelitilillä, 500:sta yli otan pois. Jos jää siihen väliin roikkumaan, taktiikkaa vaihdellen, muuten aika isoilla betseillä kaduntallaajaksi. Kesällä en yleensä pelaa, tän kesän tappiot on poikkeus.

Luultavasti olen perus gämpläri.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mitä ihmettä? Tollaisella prosentilla on jo syytä jättää päivätyö ja ryhtyä veikkaamaan ammatikseen ja ihan ekana nostaa panoksia.

Olisikin noin helppoa, mutta kun ei uskalla ottaa riskiä että häviää rahansa. Kuitenkin on perhe elätettävä jollakin. Maksimina lyön kuitenkin vain 20€ panoksia ja vain yhden päivässä.
Mitään ylläreitä en laittele, vaan vain "varmoja" kohteita. Tietenkin täältä otan vihjeitä, kun joku niistä peleistä jotain tietää. Kesän olen pelannut vedoissa jalkapalloa, vaikka en seuraa yhtään kyseistä lajia.
The Preacher voisikin laittaa muutamat vinkit, kun hänellä taitaa olla homma hanskassa. :)
 

TheT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Montreal Canadiens
Laitetaan vähän galluppia pelitileistänne tänne:

Kuinka paljon te yleensä pidätte rahaa pelitilillänne? Ja missä vaiheessa kotiutatte rahaa pankkitilille? Ja oletteko voitolla vai tappiolla kokonaistilanteessa?

Tavallisesti tulee pelattua kerralla jotain 10-30€ ja jos voittoa sattuu napsumaan enemmän kuin 2x sijoitusten kokonaissumma, niin saman tien kaikki kotiutukseen. Kaikkina aikoina olen miinuksella, tuuri- ja tunnepelaaja kun enimmäkseen olen - tai sitten onnistun aina poimimaan ne väärät vihjeet joltakin sivustolta.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Tälle päivälle on hyvä kohde Suomi-Puola miesten korista (1,60 kerroin nordicbetilla ja veikkauksella 1,50). Pelattava kohde sinällään, koska Suomella on ensimmäistä kertaa takanaan täysi halli ja aito kotietu fanien puolesta! Lisäksi täytyy muistaa että Suomi on ollut voitollinen edellisissä viidessä ottelussa eli siis voittanut kaikki ottelut tähän mennessä. Näiden kahden joukkueen ensimmäinen kohtaaminen päättyi Suomen hyväksi pistein 81-79. Ei mikään varma kohde, mutta kerroin ja näytöt tekevät kohteesta jo pelattavan.
Mitenkäs tässä nyt noin parissa viikossa on voimasuhteet heittäneet ihan ympäri. Ymmärtääkseni Puolahan oli jopa > ~75 % (kertoimet luokkaa 1,30) suosikki kotimatsissaan ja tainnut kanssa voittaa matsinsa tuon Suomi-tappion jälkeen. Ok, Suomi on pelannut hienot karsinnat tähän mennessä, mutta onko tuo täysi tupa nyt se kuudes pelaaja suomelle vai kenties kipsaaja?
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä en ainakaan henkilökohtaisesti koskisi Suomeen tuolla kertoimella. Puola voisikin olla ihan pelattava, koska tosiaan muutama viikko sitten Puolalla kertoimet olivat kotipelissä 1,30-1,40 Suomen saadessa päälle kolmen kertoimia.

En tosin ymmärrä koripallosta perusjantteria enempää, mutta turhan pieni kerroin Suomella on mielestäni.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Etenkin nuo Dinamo Minsk (PAF:in kerroin 2.75) ja TsSka Moskova (1.75) vaikuttaisi omaan silmääni ihan osuvilta vedoilta, mutta kertokaas te, jotka enemmän sarjaa seuraavat olenko ihan hakoteillä?

Omille lapuille lähti myös muutama rivi joissa pelasin Torpedoa, Ufaa, Lev Prahaa ja ihan pienellä panoksella haistelisin Severstalin pystyvän haastamaan Kazanin, joten siihen tömäytin ristin.

Ihan asiallisen kuuloisia. Lisäksi suosittelen kokeilemaan Slovan Bratislava - Donbass Donetsk ottelua lyömällä Donbassin voittoa (kerroin noin 2,8 riippuen paikasta). Donbassilla on suvereeni materiaaliylivoima otteluun, joten uskon heidän voittoon Slovanin kotiedusta huolimatta.
 

Sic

Jäsen
Minä en ainakaan henkilökohtaisesti koskisi Suomeen tuolla kertoimella. Puola voisikin olla ihan pelattava, koska tosiaan muutama viikko sitten Puolalla kertoimet olivat kotipelissä 1,30-1,40 Suomen saadessa päälle kolmen kertoimia.

En tosin ymmärrä koripallosta perusjantteria enempää, mutta turhan pieni kerroin Suomella on mielestäni.

Jeps, nään itsekin tolla n. 2,40 kertoimella Puolan paljon pelattavampana kohteena mitä Suomi on tällä hetkellä. Suomen kertoimet alkavat olla lähempänä 1,50 nyt ja se ei kyllä houkuttele enää pelaamaan tätä kohdetta, mutta jos tätä pitäisi pelata niin toki puolaa yrittäisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös