Vedonlyönti

  • 3 977 513
  • 21 675

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Kettu että ketuttaa, tulipas tuhottua teidänkin pelikassoja. Mitenköhän ne onnistui noin puppeloimaan...

Eipä mitään, minä olen erittäin harvoin voittanut muiden vinkeillä mitään, pitäisi vaan oppia olemaan tarttumatta niihin. Ehkä vedonlyöntijumalat on sitä mieltä että pitää itse tehdä töitä löytääkseen noita hyviä pelejä. Jää kyllä tämän päivän ET:t pelaamatta, on ollut viime aikoina sen verran tappiollista touhua tämä veikkaaminen.
 
No, tuli tehtyä vielä toinen lappu noiden futiksien lisäksi. Lapulle kolme ET-matsia tähän tapaan:

Fribourg- TPS 2
Bern-Tappara 2
Mannheim-Färjestad 2

Kerrointa 14,28 ja vitonen kiinni tuohon.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jahas, Sochaux taisteli 92 minuuttia 0-0:aa (37min-> yhden vajaalla) ja sitten oma maali ja tappio. Tasapelillä ei olisi tullutkaan pelitilin kartutusta.. ET:lläkin onnistuin valitsemaan vuorostaan yhden pelin liikaa lapulle (Fribourg-TPS, joka itsellä Tepsille).

Onneksi osaa tappioista takaisin toi Bayern-1 sopivalla panostuksella.
 
Suosikkijoukkue
Sini-puna-valkoinen, Kupittaan ylpeys!
Oli tylsää ja kun en nukkumaankaan viitsi vielä mennä, niin menin sitten tuonne bwinin Racebookiin ja aloin katsella striimiltä jenkkien laukkakisoja, raveja ja greyhound racingia. Mitään en näistä touhuista ymmärrä, mutta vaikuttaa kyllä tutustumisen arvoiselta varsinkin nuo laukat. Maailmalla laukkakisat ovat se kaikkein suurin vedonlyöntimarkkina, ja pelattavaa kyllä netissä riittäisi.

Tässä on jotain sellaista kiehtovaa mystisyyttä, kun katsoo jenkkien kaapelikanavien suhruisia striimejä lajista, jota Suomessa seuraa ehkä 20 ihmistä.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
No hetkinen! Koskapa onnetar on hymyillyt kiinteillä ja ah niin ihanilla poskillaan viimeiset viikot, pitää hänenkin toisinaan pyllistää sitä rumaa tekotaiteellista ja Hitchcockmaista löysän laardipaskan värittämää ahteriaan.

Ristihakujen 84:n minuutin voittomaali ja 90+3 minuutin oma maali ryssivät tämän lopulta. Voi veljet jos nää loppuminuuttien rähinät sattuis edes kerran oikeeseen suuntaan. Oh well....
 
Viimeksi muokattu:

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Oli tylsää ja kun en nukkumaankaan viitsi vielä mennä, niin menin sitten tuonne bwinin Racebookiin ja aloin katsella striimiltä jenkkien laukkakisoja, raveja ja greyhound racingia. Mitään en näistä touhuista ymmärrä, mutta vaikuttaa kyllä tutustumisen arvoiselta varsinkin nuo laukat. Maailmalla laukkakisat ovat se kaikkein suurin vedonlyöntimarkkina, ja pelattavaa kyllä netissä riittäisi.

Tässä on jotain sellaista kiehtovaa mystisyyttä, kun katsoo jenkkien kaapelikanavien suhruisia striimejä lajista, jota Suomessa seuraa ehkä 20 ihmistä.

Jep. Kuolinsyy: "Apparently he bet on a wrong horse. Or the right one? Hounds? Yes please, they love eating horse..."

Kuten sanoit noissa kisoissahan se iso raha vaihtaa huomaamatta omistajaa, eikä ihme että erityisesti apinasaarella tuo on käsittämättömän suosittua touhua. Ooho, mun heppa voitti miljoonia ja sit se kuoli.
 

lebak

Jäsen
Viime aikoina ei ole vedot kovin hyvin osunut, mutta sunnuntain kunniaksi vielä lappu Nordicbetiltä:

HJK - IFK Mariehamn 1 1.50
FC Inter - FF Jaro 1 1.40
Liverpool - Manchester City 2 2.30

Kerroin: 4.83
 
Suosikkijoukkue
Sini-puna-valkoinen, Kupittaan ylpeys!
Olen nyt aloitellut tällaista "ammattimaista" pelisijoittamista. Aloitin 400 euron kassalla ja käytän x/5 -panostusta, jossa 1 yksikkö on 0,4 % kassasta eli max bet on 2 %. Toistaiseksi olen laskenut prosentteja Valioliigaan ja jonkin verran peesaillut muita (Twitter ja Ylikerroin) toisiin futissarjoihin. Nyt lätkäkauden alkaessa alan laskea Mestistä. Arvioiden laatua on tarkoitus kehittää koko ajan. Tässä ei todellakaan olla vielä millään pro-tasolla, mutta maltillinen panostus, pieni pelikassa ja Pinnaclen 98 % palautus takaa sen, että tuskin tässä mitään pahaa kuoppaa onnistutaan kaivamaan vaikka vähän hapuilua vielä touhu onkin erityisesti noiden totals-vetojen (siis over/under) kanssa.

Se on kyllä tullut jo huomattua, miten paljon noiden vetojen osuminen vaikuttaa mielialaan. Tämä viikonloppu alkoi parilla aivan mahtavalla osumalla Swansean ja Wiganin muodossa. Mutta sen jälkeen on kaikki mennyt ihan perseelleen. Neljästä viimeisestä valioliigavedosta tyylikkäästi 0/4. Kaikkein hirveimpänä tapauksena tuo Pool-City, johon olin pelannut Cityn voiton ja under 2,5. Ja sitten pelaavat 2-2. Ei hyvää päivää. Vieläkin vituttaa ko. matsi.

Myös nuo heppavedot kiehtoisivat kovasti, mutta Suomen raveista mulla on vähän se mielikuva ettei niistä kukaan oikeasti mitään voita ja ulkomaiden raveista taas on aika nihkeästi (maksutonta) informaatiota saatavilla. Olen esim. yrittänyt löytää sellaisia kunnon racecardeja (suomeksi käsiohjelmia) jenkkien laukkaisoihin, mutta en ole löytänyt kuin sellaisia joissa on tyyliin vain edellisen kilpailun sijoitus eikä mitään muuta.

Palataan astialle sitten kun koko kassa on hävitty tai vaihtoehtoisesti kun mut tunnetaan uutena Jormana.
 
Vähän on tullut laiskoteltua tänne ketjuun kirjoittelun kanssa. Pari viimeistä viikkoa on palautellut rahoja mukavalla prosentilla, joten jokohan sitä ensi viikoksi hieman uskaltaisi jaella vinkkejäkin. Sen voin vetää johtopäätöksenä noista parin viime viikon vedoista, että kun jättää kupongilta kylmän viileästi pois ne sarjat joita ei tunne ja keskittyy omiin vahvoihin lajeihin, niin tulosta alkaa syntyä. Esimerkkinä heitän viime torstain Raahe-Sotkamo välierän. Olin itse tiistaina paikan päällä seuraamassa 1. välierää, jonka perusteella tiesin Raahen olevan kusessa Jymyn vahvan ulkopelin kanssa. Oikeastaan sen 1. välierän 1. jakson tappion voi laittaa täysin Jymyn oman perseilyn nimiin. Laitoinkin lapulle parilla kympillä Sotkamon ML voiton ja kympillä suoran voiton, ja tulos oli Jymylle selkeästi 0-2.

Tänään sitten pelasin kahdella kympillä Joensuu-Vimpeli välierään alle 12,5 juoksua. Joensuu oli tehnyt kolmeen aikaisempaan välierään käytännössä 8 juoksua (JoMa sai ekassa pelissä 3 "ylimääräistä" juoksua, kun Vimpeli ei enää hakenut palloa pelin ratkettua) ja Vimpelinkin sisäpeli oli ollut tukkoista. Tein omat johtopäätökset ja kerroin 1.55 oli mielestäni riittävä. Lopputuloksena lopulta 9 juoksua.

Lisäksi kokeilin tänään Päivän trio yhdistelmää Kalevan kisoista. Miesten keihääseen ruksin Pitkämäen ja Ruuskasen, miesten tonnivitoselle Sandellsin ja naisten vastaavalle matkalle Storbackan. However, Storbacka ei koskaan edes startannut kisaan, joten kysynkin teiltä arvon palstaveljet, kuinka noiden huimien neljän sijoitetun euron käy? Saanko panokseni takaisin, sillä nuo muut voittajat (Ruuskanen ja Sandells) menivät oikein?
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Saat Hocki käsittääkseni rahasi takaisin sillä Storbackan on poissa joten vetosi mitätöidään.

Itsellä on kyllä ollut hiljaista vetorintamalla, tai siis voittorintamalla. Lauantaina menin sitten uskomaan pelivihjeiden Charlton suositukseen ja eikös siihen kaatunut vajaa 200 muiden kohteiden pitäessä... Vakion pohjissa oli 12 oikein Blackburn-Leicester varman x pettäessä, tarkastuksessa tottahan toki vain 10 kun pelasin -2 haravaa
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Myös nuo heppavedot kiehtoisivat kovasti, mutta Suomen raveista mulla on vähän se mielikuva ettei niistä kukaan oikeasti mitään voita ja ulkomaiden raveista taas on aika nihkeästi (maksutonta) informaatiota saatavilla.

Olet todella väärässä, jos näin luulet. Laji tosin vaatii jokapäiväistä seurantaa ja ymmärrystä itse raviurheilusta (juoksun kulut jne) jos meinaa rahaa tehdä. Itse en voittaja, enkä sijapeliä pelaa, mutta väitän, että helpompaa on saada 2-5 kertoiminen voittajaveto kiinni, kuin vastaava singlevetona pitkävedosta. Edellyttäen tietysti edes jonkinlaista asiantuntemusta. Samat lainalaisuudet pätevät tässäkin, eli pelaa ylikertoimia. Niitä tuleekin huomattavasti enemmän kuin pitkävedossa, sillä totalisaattorissa pelaat muita pelaajia vastaan, etkä kiinteillä kertoimilla. Yllättävän moni pelaaja, kun uskoo jostain syystä enemmän vaikkapa Ilta-Sanomien vihjaajaan, kuin itseensä.

Varoitan kuitenkin, että jos leikkiin ryhdyt ja saat edes jonkinlaisia tuloksia se vie sinut kokonaan mukanaan. Yleinen harhaluulo, että totoa pelaavat vain mustalaiset ja vanhat ukot on myöskin täysin väärä. Mitä niihin voittoihin tulee, niin eihän tästä montaa kuukautta ole, kun esim. Vuoksenmaa otti T75:sta miljoonan, kaksi. Tämä pelimuoto on kuitenkin aloittelijalle aivan liian vaikea.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Eikös viimeisimmän miljoonan voittanut jokin työkaverikaksikko Kuninkuusraveissa? Tästähän oli se hauska videokin Jaajo Linnonmaan Facebook-sivuilla.

Kyllä. Mutta kuten sanottu, niin aloittelijalle T75 on sama, kuin täyttäisi vakiokupongin näkemättä kohteita ollenkaan. Tosin välillä tuntuu, että niin pääsisi parempiin tuloksiinkin :)
 

Rannanjärvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli tyly loppu vk-vkl. Kesän alkupuolella natisi vedot sen verran hyvin että olihan se vain ajan kysymys millon trendi vaihtuu. ManU (Evertonia vastaan), ManC, Arsenal, Real Madrid? Pysyypähän nöyränä, kivasti tuli takkiin. Tuplalapuilla oli jokaisessa joku noista ja sillä kaverina kovakertoisempi voittaja. Lähes kaikki muut natsas paitsi edellä mainitut "varmat"! Pähkäilin että joku kova jengi kusee matsinsa mutta kaikki? Tällästä tää on, suu auki ihmetelly vaan.

Nyt kattelin, kertoimet Veikkauselta:

33. Brommapojkarna - Halmstad 1 2 Kertoimet 2.00 ja 3.15

Halmstad aika vakuuttavassa putkessa, saas nähdä tuleeko jatkoa. Halmstadia on pakko kokeilla.

34. Vallalodid - Levante 1 Kerroin juuri pudonnut 2.00->1.75

44. Ath. Madrid - Ath. Bilbao 1 1.50

Huomiselle Ranskan Liigacup:

58. Niort - Monaco 2 2.20

Mielelläni lukisin muiden mietteitä ko. kohteista jos ovat itse meinanneet näitä pelata :)
 
Suosikkijoukkue
Sini-puna-valkoinen, Kupittaan ylpeys!
Olet todella väärässä, jos näin luulet.
No joo, olen vain lukenut sellaisia juttuja, joissa "ravipapat" kertovat miten mukavaa puuhaa ravien seuraaminen on mutta kuitenkin myöntävät olevansa reilusti tappiolla pitkällä aikavälillä. Ehkä näistä on sitten syntynyt vähän vääränlainen mielikuva.
Samat lainalaisuudet pätevät tässäkin, eli pelaa ylikertoimia. Niitä tuleekin huomattavasti enemmän kuin pitkävedossa, sillä totalisaattorissa pelaat muita pelaajia vastaan, etkä kiinteillä kertoimilla.
Monethan puhuvat näiden totalisaattoripelien puolesta tällä argumentilla, eli voittaminen on helpompaa kun pelaa muita vastaan. Mutta siinä täytyy kuitenkin muistaa se palautusprosenttien ero. Esim. Voittajassa Fintotolla palautus on 85, kun Pinnaclen "pitkävetoa" pääsee kiskomaan esim. Valioliigaan 98 prosentin palautuksella. Ja kyllä ns. kiinteäkertoimisissakin vedoissa kertoimet muuttuvat ihmisten pelikäyttäytymisen mukaan, esim. siten, että aasialaiset painavat tyhmillä fanitusvedoillaan ennakkosuosikkien kertoimet mataliksi.
Varoitan kuitenkin, että jos leikkiin ryhdyt ja saat edes jonkinlaisia tuloksia se vie sinut kokonaan mukanaan.
No tämä voi hyvinkin pitää paikkansa, kyllähän raveissa (ja tietysti laukassakin) se vedonlyöntitapahtuman intensiteetti ja sitä myötä jännitys on varmasti ihan toisella tasolla kuin futis- tai lätkämatseissa, puhumattakaan baseballista jota olisi tarkoitus betsata ensi kaudesta alkaen.
 

Kynäilijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä. Mutta kuten sanottu, niin aloittelijalle T75 on sama, kuin täyttäisi vakiokupongin näkemättä kohteita ollenkaan. Tosin välillä tuntuu, että niin pääsisi parempiin tuloksiinkin :)

T75:sta tulikin mieleeni, että tällä viikolla kannattaa kokeilla pelata T75 peliä vaikka ei niin hevosista ymmärräkään, sillä Vermossa on finaalikierros joka tarkoittaa myös reilua bonusta T75 peliin. Peli kannattaa kuitenkin pelata T7 pelinä eli vain 7 oikein tuloksia kohti, sillä bonus lisätään vain 7 oikein tuloksiin. Osuessaan T7 peli palauttaa voittosumman 2,5 kertaisena. Vastaavasti mikäli lapulla on 6 tai 5 oikein jää voitot haaveeksi sillä lapulla.
 

KIMPE

Jäsen
44. Ath. Madrid - Ath. Bilbao 1 1.50

Itse lähdin tähän pelaamaan ehdottomasti Bilbaota suorana ja tasoituksella, jengit ovat suurinpiirtein samantasoiset ja alkukaudesta tapahtuu normaalia enemmän yllätyksiä. Seurat taistelee samoista sijoituksista ja odotettavissa lienee todella tasainen, joskin monimaalin ottelu. Tokihan Madrid on suosikki, mutta itselleni lähemmäs 50% kuin ilmeisesti Veikkauksen tarjoaman 70%.

Tainnut markkinat muutenkin ylireagoida Martinez ja mahdollisesti Llorenten lähtöihin, joukkueessa piisaa kuitenkin edelleen taitoa ja moni muukin jengi on ongelmissa agressivisesti prässäävän joukkueen alla.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Huomiselle Ranskan Liigacup:

58. Niort - Monaco 2 2.20

Mielelläni lukisin muiden mietteitä ko. kohteista jos ovat itse meinanneet näitä pelata :)

Monaco on toki sata kertaa parempi jengi kuin Niort, mutta Ranskassa cupin arvostus on nollaluokkaa, Monaco panostaa täysillä liigapeleihin (nousu tavoitteena), pelasi viime lauantaina ja seuraava liigaottelu on jo perjantaina. Joten varovaisesti lähtisin itse tuohon sijoittamaan näillä faktoilla, kokoonpanon varmistuttua sitten ehkä isommin?
 
Viimeksi muokattu:
Nyt näyttää jo pelottavan hyvältä tämän päivän vedon osalta.
Syrianska johtaa peliään 65min kohdalla 0-1 ja Halmstad 48min kohdalla 0-2. Toivottavasti näin kestää loppuun asti ja Atletico Madrid hoitaa hommansa niin veikkaustilillekkin saadaan täytettä pitkästä aikaa.
Todennäköisesti Mjällby tuon ottelun tasoittaa viimeistään lisäajalla ja Madrid häviää, mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
 
Viimeksi muokattu:
Saat Hocki käsittääkseni rahasi takaisin sillä Storbackan on poissa joten vetosi mitätöidään.

Jep, näin siinä kävi. Olisinko muuten saanut rahojani takaisin, jos kaksi muuta kohdetta olisivat menneet väärin?

Tänään ei täältä vetoja lähtenyt, vaikka VPS+1 pitkään houkuttelikin. Jäädään odottelemaan parempia kohteita ja kertoimia.
 

pot67

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tulipa laitettua loppukassa Atletico Madrid-Athletic Bilbao otteluun over 3,5 ja Atletico -1 kiinni. Eli 3-1 pitäisi päättyä. Jep.
 

Rannanjärvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noin! Kohteet osuivat ja Halmstad otti selvän voiton, joten riski kannatti.

Monaco on toki sata kertaa parempi jengi kuin Niort, mutta Ranskassa cupin arvostus on nollaluokkaa, Monaco panostaa täysillä liigapeleihin (nousu tavoitteena), pelasi viime lauantaina ja seuraava liigaottelu on jo perjantaina. Joten varovaisesti lähtisin itse tuohon sijoittamaan näillä faktoilla, kokoonpanon varmistuttua sitten ehkä isommin?

Kiitos, tämä oli hyvä tietää. En Monacon peliä vielä pelannut, mutta tämä oli hyvä vinkki.

Meinasin tehdä tänään tuplalappuja joihin "varmaksi" tulee 76. Stoke-Swindon 1 kertoimella 1.45.

Stoken kavereiksi meinasin laittaa

58. Monaco 2.20

59. Caen 2.90

61. Arles 2.80

Pitää kuitenkin käydä näitä kohteita vielä läpi, tsekata kokoonpanot sekä funtsia tuota Disco-Stun huomiota Ranskan LC:n kiinnostavuudesta.

Lähden kuitenkin siitä että yksi noista kolmesta (mikäli päädyn pelaamaan kaikkia) ottaa vierasvoiton ja Stoke hoitaa helposti omansa.

Ei kuitenkaan soitellen sotaan, mietitään näitä vielä.

Onko sulla Disco-Stu tatsia Ranskan fudikseen, mitä olet mieltä kohteista 59 ja 61? Myös mielipiteet Stoken voitosta kiinnostaa, itse pidän Stokea "varmana" mutta mitäs muut on mieltä?

Itse lähdin tähän pelaamaan ehdottomasti Bilbaota suorana ja tasoituksella, jengit ovat suurinpiirtein samantasoiset ja alkukaudesta tapahtuu normaalia enemmän yllätyksiä. Seurat taistelee samoista sijoituksista ja odotettavissa lienee todella tasainen, joskin monimaalin ottelu. Tokihan Madrid on suosikki, mutta itselleni lähemmäs 50% kuin ilmeisesti Veikkauksen tarjoaman 70%.

Tainnut markkinat muutenkin ylireagoida Martinez ja mahdollisesti Llorenten lähtöihin, joukkueessa piisaa kuitenkin edelleen taitoa ja moni muukin jengi on ongelmissa agressivisesti prässäävän joukkueen alla.

Kiitos KIMPE tästä. Funtsin myös itse samaa että onko 1.50 liian pieni kerroin suht tasaiseen matsiin. Pistin kuitenkin Madridille. Katoin pelin ja Madrid oli ajoittain täysin ylivoimainen. Bilbaon veska sai tehdä täyden päivätyön ja ilman muutamaa todella hienoa torjuntaa lukemat olisivat olleet todella rumat.
 

Ölppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meinasin tehdä tänään tuplalappuja joihin "varmaksi" tulee 76. Stoke-Swindon 1 kertoimella 1.45.

Stoken kavereiksi meinasin laittaa

58. Monaco 2.20

59. Caen 2.90

61. Arles 2.80

Peesattu vaikka ihan mututuntumalla olisitkin liikkeessä. Nordicbet tarjoaa jokaiseen paremmat kertoimet; Stoke 1.53 Monaco 2.30 Caen 2.98 ja Arles 2.87. Katsellaan miten käy, eilinen meni sen verran penkin alle niin nyt olisi hyvä saada vähän voittoa - ihan vaikka näillä. Jotain lappua pitäisi vielä päivän aikana kehitellä mutta pikkurahalla on hyvä lähteä tälläisiä vetämään.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Brommapojkarna - Halmstad 1 2 Kertoimet 2.00 ja 3.15

Halmstad aika vakuuttavassa putkessa, saas nähdä tuleeko jatkoa. Halmstadia on pakko kokeilla.

Kiitos tästä vinkistä Halmstadin suhteen. Olisi varmasti mennyt ohi ilman tämän lukemista. 3,5 kertoiminen maistuu aina ja varsinkin nyt, kun 1,8 kertoiminen sivuvetokin osui.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Onko sulla Disco-Stu tatsia Ranskan fudikseen, mitä olet mieltä kohteista 59 ja 61? Myös mielipiteet Stoken voitosta kiinnostaa, itse pidän Stokea "varmana" mutta mitäs muut on mieltä?

Onhan tuota tatsia jonkun verran kun "sukulaissuhteiden" takia tulee noita sarjoja seurattua vaikkei aina haluaisikaan... Tosin aika vahvasti seuraaminen painottuu tiettyihin joukkueisiin, jotka ehkä paljastuvat rivien välistä lukiessa. Miksikään asiantuntijaksi en kuitenkaan tunnustaudu, valistuneeksi faniksi kylläkin.

Kohteen 59. Caen pieksi juuri pari viikkoa sitten Clermontin himassa 4-0 ja muutenkin Caen on "väärässä sarjassa" kuten aiemmin todettua. Kyllähän se ihan pelattava on tuollaisilla kertoimilla, kuten Monacokin.

Kohteessa 61. Ajaccion kakkosjengi vastaan kakkosliigan keskikastin Arles. Tuosta en kyllä osaa sanoa mitään sen kummempaa, paitsi että kotijoukkue on ollut tällä kaudella huono ja materiaaliltaan myös paskaa. Ei Arles kuitenkaan mikään kovin vakuuttava ole ollut.

Muistetaan kuitenkin tosiaan se että liigakuppi on Ranskassa vasta kolmoskilpailu ja näillä kakkosen paremmilla jengeillä on aika paljon enemmän kiinni sarjoissaan kuin näissä höntsissä. Cupin kuitenkin yleensä voittaa joku jättiläisistä, joten ihan täysillä tuskin panostetaan missään vaiheessa, varsinkaan kun katsojaluvut tai palkintorahatkaan eivät juuri lämmitä.

Huomionarvoinen seikka myös edelliseltä cup-kierrokselta tämän kuun alusta, kun 12 pelistä peräti kahdeksan päätyi jatkoille ja näistä kuusi pilkuille. Loput neljä ottelua ratkesi maalin erolla. Eli näkisin että bookkerit ovat hyvin hereillä näissä, koska otteluissa voi tapahtua ihan mitä tahansa. Vähän niinkuin kaikissa Cup-kohtaamisissa.

Yhteenvetona: high risk - high reward, eli ei kannattane ihan koko kassaa pelata edes suosikeille. Itse ehkä Caen-Monaco parivaljakolle jonkun vitskan laitan, ihan vaan fanitusmielessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös