Mun mielestä kannattaa.
Veikkausliigassa saatetaan nähdä tänään paljon vierasvoittoja. Varsinkin mua kiinnostaa Vepsun voitto FC Lahdesta. Vastakkain ovat kuntopuntarin paras (VPS) ja viimeinen (FC Lahti). VPS on sarjan paras vierasjoukkue ja Lahti sarjan 8. paras kotijoukkue. VPS voitti huhtikuussa pelatun ottelun kotonaan 2-1 lukemin. VPS on kerännyt 5 edellisestä ottelusta peräti 13 pistettä, kun Lahti on samana aikana kartuttanut pistepussia 3 pisteellä. Vepsun Steven Morrissey on tehnyt 5 viime ottelussa 7 maalia. Toisaalta Lahdella on nyt paljon näyttöhaluja, kun ottelu pelataan vieläpä legendaarisella Kisapuiston stadionilla. Oikeastaan aika vaikea peli veikattavaksi. Ehkäpä jätän sen sittenkin rauhaan.
Sen sijaan HJK ja TPS voisivat olla hyviä pelivalintoja. Tai no... Ehkäpä keskityn sittenkin tohon live-vetoon.
Itse tuli omalle lapulle pelattua Juurikin VPS:n, TPS:n ja Hongan voittoja tänään. VPS:n puolesta perustelut onkin jo tuossa ylempänä, Tepsillä oli pieni suvantovaihe, mutta maanantain peli Klubia vastaan oli erittäin hyvän näköistä ja pidän muutenkin TPS:ää KuPSia laadukkaampana joukkueena. Honka tuli otettua vielä kolmanneksi tähän, koska joukkue alkaa kanssa pikkuhiljaa osoittamaan heräämisen merkkejä, kun taas JJK:lla on erittäin vaikeaa ja joukkue onkin päästänyt sarjassa eniten maaleja. Yhteiskertoimeksi näille muodostui 11,72 ihan Veikkaukselta ja panos on se normaali 10€.
Monivedosta tuli eilen (Ilves 1,
2 - 0,
1 FC Jazz, JäPS
2,3 - 0,
1 KTP ja tuo Portugali
0,1 -
0,1 Espanja) 121,90€, kun lappu maksoi 12,80€. Eilen tuli tehtyä myös toinen kuponki, missä on jo eiliseltä Portugali - Espanja pelin 0-0 (0,1 - 0,1 lapussa) oikein, tänään sitten Saksa 0,1 - 0,1 Italia ja MyPa 0,1 - 1,2 Inter. Tuollekin kupongille hinnaksi tuli sama 12,80€, joten katsotaan kuinka käy.