Noniin, PAFfilla 1.75 Jypin kahden maalin voitolle.
Mulle ei ainakaan näy toi kohde ollenkaan? Mistäköhän on kysymys?
Noniin, PAFfilla 1.75 Jypin kahden maalin voitolle.
Mulle ei ainakaan näy toi kohde ollenkaan? Mistäköhän on kysymys?
Kato joo! En ollutkaan ennen tollasesta "plussasta" tietoinen.. hyvä et seki nyt sitten viimein selvis!Kyllä se siellä alimmaisena on, kun klikkaa ensin siitä plussasta ne muut vedot auki.
Nyt jännitetään enää löytyykö Expektin ehdoista joku porsaanreikä josta hevonenkin mahtuu poikittain läpi ja jäisi meikäläisen rahat sille tielle. Ehdot luin enkä ollut näkevinäni mitään moista, en edes pientä pränttiä.
E: Ettei unohdu harmituksen keskellä, onnea voitoista palstajampoille.
Tämä oli erinomainen vinkki, olisin itsekin käyttänyt, mutta rahansiirrossa ei ole suoraan pankkiyhteyttä. Tuo 50 euroa tietysti on niin iso raha, että tuo pitäisi melkein tehdä, vaikka vituttaisikin noitten kanssa pelata. Saas nährä. Paffilla ja Veikkauksella toimii suoraan nettipankin kautta, niin on helvetin helppoo.
Ei kai tuon pitäisi merkitä mitään, kun vedon kuitenkin pystyi tekemään normaalisti?100. D Team − KooKoo
Kohde on peruttu 2 1,90
Itse käytin hyväkseni Expektin ja Betsafen riskittömiä vetoja.
K-Vantaata ja KooKoota tykitetty 50€:lla + toisessa firmassa otin vielä Hokin mukaan, sama panos. Ja Seppoa lainatakseni "rahan tuloa ei voi estää!"..
Spartak M - Amkar 1 1.25 (varma mukaan. kerroin kakkoselle 9.40)
NHL:n harjoituspelit ovat kyllä maukkaita kohteitä näin vedonlyöjän näkökulmasta. Joukkueet lähtevät leirityksen ollessa kuumimmillaan varsin eri tasoisilla kokoonpanoilla liikkeelle. Kertoimet ovat kuitenkin järjestäen kotivoitollekin > 2,0, joten muutamaa tuntia ennen otteluja kokoonpanot vilkaisemalla löytää kyllä suosikit ja altavastaajat. Ja sitten vain valitsee sopivat kohteet. Hyvänä esimerkkinä viime yöltä Edmontonin kotivoitto AHL-Tampasta kertoimella 2,40 tai Carolinan vierasvoitto AHL-Nashvillesta kertoimella 2,9.