Perkele, just tarkastin vakion ja ekan kerran elämässä oli 13 oikein. Ei ollu mikään vaikea kierros mutta vähän silti jännittää potin suuruus.
Perkele, just tarkastin vakion ja ekan kerran elämässä oli 13 oikein. Ei ollu mikään vaikea kierros mutta vähän silti jännittää potin suuruus.
Pistä lisää vaan rivejä kun näkyy osuvan.
Joo, kiitos rungosta.
Kävin juuri varmistamassa Lukon voiton R-kioskilla ja pelasin pitkävetoon sinkkua ja merkiksi kakkosta. (Pelikaanit, kerroin 3,0)
10 euroa hävisin, mutta kyllä voitosta sen verran pystyy helposti maksamaankin.
No tämähän kusi heti ensimmäisessä pelissä... viddu.Tälläinen raha-anomus laitetaan tänään:
4 Ilves - Jokerit 2 2,35
8 Blues - Pelicans +1 X 6,30
9 HIFK - SaiPa 2 3,50
14 Kärpät - HPK +1 1 2,40
Kokonaiskerroin: 124,36
Tänään tuli tehtyä 2 lappua joista toiseen suht isolla panoksella kotijoukkueita ja toiseen pienellä panoksella vierastiimejä.
Ilves - Jokerit 1
Kärpät - Hpk 1
Panos 20€
Mahd.voitto 75,20€
Hifk - SaiPa 2
Lukko - Jyp 2
Djurgården - Modo 2
Panos 3€
Mahd.voitto 55,20€
Tein elämäni ensimmäisen vakioveikkaukseni 10 vuoden tauon jälkeen. 1990-luvulla tulikin kovasti pähkäiltyä noita rivejä. Tein (9 euron) haravan, jossa piti olla 5 varmaa, 3 osittain vaihdeltua ja 5 täysin vaihdeltua. Meni sitten kaikki oikein! No, se oli -2 -tyyppinen harava, että en minä tiedä montako tuossa on lopulta oikein, varmaan se 11 ja 10.
Kai tätä vakioveikkaamista voi sitten jatkaakin, kun näin alkoi vuosien tauon jälkeen. Huonomminhan tämä kuitenkin tulee kyllä jatkossa menemään. Perusrivin kohdalla ei kyllä edes voi parantaa.
Noi haravat on aika mielenkiintosia järjestelmiä. Koskaan ei tiedä mitä voittaa vaikka kaikki menisikin oikein.
Eihän nuo haravat mitään sen suurempaa mystikkaa ole. Jos jostain vielä löytyy haravaoppaita, niin silloin voit tietää tuloksen heti kun matsit loppuu... Itse ainakin pidän siitä, että voit pudottaa lapun lähes täyteen merkkejä ja joku on vähän miettynyt valmiiksi, että tuo järjestelmäsi voidaan hajoittaa pienemmäksi rivimääräksi siten, että siinä on vähintään tuon takuun verran oikeita merkkejä.
Esimerkissäsi mainitsit 0-7 pt-2 haravan, jossa on 34 riviä. Normaalina järjestelmänä se olisikin 128 riviä, eli tulisi vakion pelaamisesta muutaman kertaluokan tyyriimpää.
Joo, nopeasti tsekkasin, että mikä pt-2 saattas täsmätä ja väärinpänhän ne meni. No joka tapauksessa, voit koittaa itse miettiä tota haravan ideaa sillä, että täytät esim. tuon 512 riviä yksittäisinä riveinä ja yrität siitä sitten haarukoida kiskalle ne 16 riviä, jolla joka tapauksessa sun veikkaamasta "järjestelmästä" on paras tulos -2 oikein.Ja tuli tossa edellisessä viestissäni virhe, kun pt-2:ssa ei edes ole 7-0 joten se minun järjestelmä oli 9-0.
pt-2 0-7 haravassa tosissaan on se 34 riviä, mutta jos sen normaalina järjestelmänä tekee, rivejä tulee kuitenkin hiukan enemmän kun 128, eli 2187 riviä.
pt-2 0-9 haravasta löytyy 16 riviä, kun taas normaalissa järjestelmässä 512.
Jokainen pelatkoon, miten tahtoo, mutta minä en haraviin enää laita senttiäkään.