Vedonlyönti

• 4 005 140
  • 21 619

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Alavoittoineen 530 + joitain senttejä päälle. Taitaapa muuten olla toiseksi suurin voittopotti meikäläisen kohdalla joten tyytyväinen pitää olla. Ei kuitenkaan ole ihan jokapäiväistä tapahtumaa.

jalkakikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Perkele, just tarkastin vakion ja ekan kerran elämässä oli 13 oikein. Ei ollu mikään vaikea kierros mutta vähän silti jännittää potin suuruus.

ei muuta kun onnea sinne! itsellä oli 10 ja ei mitn, toisaalta pitkästä tuli

Fulham - Middlesbrough 1
Blackpool - Swansea X
Cardiff C - Sheffield W 1
Norwich - Charlton 1

Pelitapa: Tavallinen (Rivejä: 1 kpl)
Kokonaiskerroin: 19,31
Panos: 5,00 €
Hinta: 5,00 €

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Pientä jännitystä laitoin illan NHL matseihin, kun ei nukuta pätkääkään.

Yhdistelmäveto:

St.Louis (+1) - Boston 2

Florida - Colorado 2-2, 3-3, 3-2, 4-2, 2-3, 2-4

Panos 2€ X 6 = 12€

Kerroin 25,48-58,80

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Perkele, just tarkastin vakion ja ekan kerran elämässä oli 13 oikein. Ei ollu mikään vaikea kierros mutta vähän silti jännittää potin suuruus.

Sanasta sanaan samat. Paitsi että oli vielä hätäpäissään laitetussa toisessa lapussa ynnänä 12. Paljon oli ristiäkin varmistamassa, joten josjosjos... Sai siitä kuitenkin kinkkurahat. Ja Tapaninpäivän kierrokselle vähän lisäsijoitettavaa.

Samppub

Jäsen
Vedonlyönnistä ja onnistumisista

Ihan mukavasti loppumaisillaan tämä vuosi?

"Jouluviikon" aikana melkein 400e palautuksia ja sm-liiga kauden alussa 500e, enemmänkin on tullut mutta ne rahat on pelattu jo ajat sitten:)

29.12 200e Veikkaus
27.12 180e PAF
29.9 250e PAF
15.9 250e Unibet

On se vaan joskus kumma.. välillä ei osu pitkävetolappuun yhtään oikein, välillä aina yksi kohde väärin ja joskus paistaa aurinko risukasaankin. Yleensä lappuni panos vaihtelee ihan perus eurosta pariin kympiin. Sen verran just pelaan että vaikka lappu pettäisi niin ei harmita!

Tänään ajattelin kokeilla jotakin seuraavan laista..

Blues - KalPa +1 (2)
Mansfield - Burton Albion (X2)
Manchester U - Middlesbrough +1 (1)
NY Rangers - NY Islanders +1 (1)
Florida - Montreal (X2)

kerroin 25-77, panosta vain sen verran että pelikassaan saadaan taas rahaa..

Samppub

Jäsen
Voittoputki jatkuu..kuinka kauan?

Oli pakko taas valvoa ja katsella yön nhl-pelejä sekä jännittää vetoja.. komiaa touhua muuten näin lomalla:)

Laskin tuossa joulukuun saldon ja plussalla näyttäisi olevan, sekä Veikkauksen tililtä (852e) että myös Paffin tililtä (249e). Tämänkin yön nhl-tupla tuotti 25e panoksella 104e:) Isoin panos mitä varmasti olen koskaan laittanut mutta uskalsin kokeilla kun kerran plussalla ollaan!

Vielä on yksi 5e:n panoksella oleva lappu avoinna..

Chicago-Detroit 2
Boston-Pittsburgh+1 1 !!!tiukille meni, Savard teki 2,6s ennen loppua 4-2:)
Washington-TampaBay 1
Hifk-Jokerit 1 ??
Kalpa-Lukko 2 ??
mahdollinen voitto 260e!

Niin ja mahdollisille epäilijöille linkki --> ***

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators

jalkakikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
junnujen lätkämonari

1. Kanada U20 - Ruotsi U20
Koti: 3 4 5 6
Vieras: 2 3
2. Venäjä U20 - Slovakia U20
Koti: 4 5 6 7
Vieras: 2 3

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Tänään tein torstaille kiekkovakion. Vituttaa vaan että niitä Elitserien-pelejä pitää tunkea riviin koska se liiga ei kiinnosta minua ainakaan pätkän vertaa niin miksei niiden tilalla voi olla mestis-pelejä. No, saa nähdä jos edes 5 menisi oikein.

Huomiselle lisäksi tulossa pitkävetoa mutta kohteita ei ole lukittu vielä.

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Tulipahan pistettyä 26,90 voittorahat Veikkaukselta suoraan (hyöty)käyttöön, heitin aivan summan mutikassa mitään tilastoja katsomatta tällaiset:

Colorado - Chicago 1 2,85
Los Angeles +1 - Anaheim 2 3,35

Kokonaiskerroin: 9,54
Panos: 6,90 €

-------------------------

Detroit - Dallas 2 4,35
Nashville - Pittsburgh 2 2,25

Kokonaiskerroin: 9,78

Montreal - Toronto 2 3,15
Florida - Carolina 1 2,15

Kokonaiskerroin: 6,77

Boston - Ottawa +1 1 2,05
Montreal - Toronto +1 1 2,40

Kokonaiskerroin: 4,92

Boulogne +1 - Lens 2 5,50
Mallorca - Almeria 1 1,85

Kokonaiskerroin: 10,17

Monta peliä ja pieniä panoksia, riittää sitten jänniteltävää yöksi kun pubista palailen kotio. Jos muistan että olen edes lyönyt vetoa, siis.

Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Kävin juuri varmistamassa Lukon voiton R-kioskilla ja pelasin pitkävetoon sinkkua ja merkiksi kakkosta. (Pelikaanit, kerroin 3,0)
Vaikka toisaalta, jotenkin tuntuu siltä, että tuli piirrettyä ruksi paperiin ihan oikealle kohtaa, sen verran huonosti Lukko on pelannut, varsinkin Pelikaaneja vastaan.

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Tälläinen raha-anomus laitetaan tänään:
4 Ilves - Jokerit 2 2,35
8 Blues - Pelicans +1 X 6,30
9 HIFK - SaiPa 2 3,50
14 Kärpät - HPK +1 1 2,40

Kokonaiskerroin: 124,36

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tänään tuli tehtyä 2 lappua joista toiseen suht isolla panoksella kotijoukkueita ja toiseen pienellä panoksella vierastiimejä.

Ilves - Jokerit 1
Kärpät - Hpk 1

Panos 20€
Mahd.voitto 75,20€

Hifk - SaiPa 2
Lukko - Jyp 2
Djurgården - Modo 2

Panos 3€
Mahd.voitto 55,20€

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Tälläinen raha-anomus laitetaan tänään:
4 Ilves - Jokerit 2 2,35
8 Blues - Pelicans +1 X 6,30
9 HIFK - SaiPa 2 3,50
14 Kärpät - HPK +1 1 2,40

Kokonaiskerroin: 124,36
No tämähän kusi heti ensimmäisessä pelissä... viddu.

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tänään tuli tehtyä 2 lappua joista toiseen suht isolla panoksella kotijoukkueita ja toiseen pienellä panoksella vierastiimejä.

Ilves - Jokerit 1
Kärpät - Hpk 1

Panos 20€
Mahd.voitto 75,20€

Hifk - SaiPa 2
Lukko - Jyp 2
Djurgården - Modo 2

Panos 3€
Mahd.voitto 55,20€

Täälläkin liitytään epäonnisten joukkoon. Ei ollut edes lähelläkään.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tein elämäni ensimmäisen vakioveikkaukseni 10 vuoden tauon jälkeen. 1990-luvulla tulikin kovasti pähkäiltyä noita rivejä. Tein (9 euron) haravan, jossa piti olla 5 varmaa, 3 osittain vaihdeltua ja 5 täysin vaihdeltua. Meni sitten kaikki oikein! No, se oli -2 -tyyppinen harava, että en minä tiedä montako tuossa on lopulta oikein, varmaan se 11 ja 10.

Kai tätä vakioveikkaamista voi sitten jatkaakin, kun näin alkoi vuosien tauon jälkeen. Huonomminhan tämä kuitenkin tulee kyllä jatkossa menemään. Perusrivin kohdalla ei kyllä edes voi parantaa.

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Tein elämäni ensimmäisen vakioveikkaukseni 10 vuoden tauon jälkeen. 1990-luvulla tulikin kovasti pähkäiltyä noita rivejä. Tein (9 euron) haravan, jossa piti olla 5 varmaa, 3 osittain vaihdeltua ja 5 täysin vaihdeltua. Meni sitten kaikki oikein! No, se oli -2 -tyyppinen harava, että en minä tiedä montako tuossa on lopulta oikein, varmaan se 11 ja 10.

Kai tätä vakioveikkaamista voi sitten jatkaakin, kun näin alkoi vuosien tauon jälkeen. Huonomminhan tämä kuitenkin tulee kyllä jatkossa menemään. Perusrivin kohdalla ei kyllä edes voi parantaa.

Noi haravat on aika mielenkiintosia järjestelmiä. Koskaan ei tiedä mitä voittaa vaikka kaikki menisikin oikein. Tämäkin kierros oli suht "helppo" joten tuskin kovin montaa euroa voitolle jäät.

Itse muistan joskus vuosien takaa kun tein -2 haravan jossa oli 7 osittain vaihdeltua ja 6 varmaa ja tärähti kaikki oikein. Innolla sitten odotin rastipekan ääressä miten monta tuhatta sikäläistä markkaa voitan ja tulos oli noin 250 markkaa. Oikea rivi oli suht vaikea, muistaakseni 2 13 oikein joten sen verran pahat traumat jäi, että sen jälkeen olen vain normaaleita järjestelmiä tehnyt.

Mutta tosissaan voit veikkauksen rastipekalla käydä katsomassa monta euroa sait, jos kiinnostaa.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Noi haravat on aika mielenkiintosia järjestelmiä. Koskaan ei tiedä mitä voittaa vaikka kaikki menisikin oikein.

Eihän nuo haravat mitään sen suurempaa mystikkaa ole. Jos jostain vielä löytyy haravaoppaita, niin silloin voit tietää tuloksen heti kun matsit loppuu... Itse ainakin pidän siitä, että voit pudottaa lapun lähes täyteen merkkejä ja joku on vähän miettynyt valmiiksi, että tuo järjestelmäsi voidaan hajoittaa pienemmäksi rivimääräksi siten, että siinä on vähintään tuon takuun verran oikeita merkkejä.

Esimerkissäsi mainitsit 0-7 pt-2 haravan, jossa on 34 riviä. Normaalina järjestelmänä se olisikin 128 riviä, eli tulisi vakion pelaamisesta muutaman kertaluokan tyyriimpää.

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Eihän nuo haravat mitään sen suurempaa mystikkaa ole. Jos jostain vielä löytyy haravaoppaita, niin silloin voit tietää tuloksen heti kun matsit loppuu... Itse ainakin pidän siitä, että voit pudottaa lapun lähes täyteen merkkejä ja joku on vähän miettynyt valmiiksi, että tuo järjestelmäsi voidaan hajoittaa pienemmäksi rivimääräksi siten, että siinä on vähintään tuon takuun verran oikeita merkkejä.

Esimerkissäsi mainitsit 0-7 pt-2 haravan, jossa on 34 riviä. Normaalina järjestelmänä se olisikin 128 riviä, eli tulisi vakion pelaamisesta muutaman kertaluokan tyyriimpää.

Kyllä se mulle suht suurta mystiikkaa on...sillon joskus jotain haravaoppaita katselin, mutta ei niistä ottanut mitään tolkkua.
Ja kun poittina oli että jos menee kaikki oikein ja siinäkin tapauksessa voittoa tulee nykyrahassa vain noin 40 euroa, niin saa haravat mun osalta olla ihan rauhassa.

Ja tuli tossa edellisessä viestissäni virhe, kun pt-2:ssa ei edes ole 7-0 joten se minun järjestelmä oli 9-0.

pt-2 0-7 haravassa tosissaan on se 34 riviä, mutta jos sen normaalina järjestelmänä tekee, rivejä tulee kuitenkin hiukan enemmän kun 128, eli 2187 riviä.
pt-2 0-9 haravasta löytyy 16 riviä, kun taas normaalissa järjestelmässä 512.

Jokainen pelatkoon, miten tahtoo, mutta minä en haraviin enää laita senttiäkään.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Ja tuli tossa edellisessä viestissäni virhe, kun pt-2:ssa ei edes ole 7-0 joten se minun järjestelmä oli 9-0.

pt-2 0-7 haravassa tosissaan on se 34 riviä, mutta jos sen normaalina järjestelmänä tekee, rivejä tulee kuitenkin hiukan enemmän kun 128, eli 2187 riviä.
pt-2 0-9 haravasta löytyy 16 riviä, kun taas normaalissa järjestelmässä 512.

Jokainen pelatkoon, miten tahtoo, mutta minä en haraviin enää laita senttiäkään.
Joo, nopeasti tsekkasin, että mikä pt-2 saattas täsmätä ja väärinpänhän ne meni. No joka tapauksessa, voit koittaa itse miettiä tota haravan ideaa sillä, että täytät esim. tuon 512 riviä yksittäisinä riveinä ja yrität siitä sitten haarukoida kiskalle ne 16 riviä, jolla joka tapauksessa sun veikkaamasta "järjestelmästä" on paras tulos -2 oikein.

Jokainen tosiaan pelaa niin kuin lystää. Itsekään ei ole tullut vakiota kauheasti harrastettua ja tämä ihan vaan protestina veikkauksen palautusprosentille kyseisessä pelimuodossa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy