Vedonlyönti

  • 3 972 852
  • 21 674

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Tänään tein torstaille kiekkovakion. Vituttaa vaan että niitä Elitserien-pelejä pitää tunkea riviin koska se liiga ei kiinnosta minua ainakaan pätkän vertaa niin miksei niiden tilalla voi olla mestis-pelejä. No, saa nähdä jos edes 5 menisi oikein.

Huomiselle lisäksi tulossa pitkävetoa mutta kohteita ei ole lukittu vielä.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Tulipahan pistettyä 26,90 voittorahat Veikkaukselta suoraan (hyöty)käyttöön, heitin aivan summan mutikassa mitään tilastoja katsomatta tällaiset:

Colorado - Chicago 1 2,85
Los Angeles +1 - Anaheim 2 3,35

Kokonaiskerroin: 9,54
Panos: 6,90 €

-------------------------

Detroit - Dallas 2 4,35
Nashville - Pittsburgh 2 2,25

Kokonaiskerroin: 9,78
Panos: 5,00 €

-------------------------

Montreal - Toronto 2 3,15
Florida - Carolina 1 2,15

Kokonaiskerroin: 6,77
Panos: 5,00 €

-------------------------
Boston - Ottawa +1 1 2,05
Montreal - Toronto +1 1 2,40

Kokonaiskerroin: 4,92
Panos: 5,00 €

-------------------------

Boulogne +1 - Lens 2 5,50
Mallorca - Almeria 1 1,85

Kokonaiskerroin: 10,17
Panos: 5,00 €

-------------------------

Monta peliä ja pieniä panoksia, riittää sitten jänniteltävää yöksi kun pubista palailen kotio. Jos muistan että olen edes lyönyt vetoa, siis.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Kävin juuri varmistamassa Lukon voiton R-kioskilla ja pelasin pitkävetoon sinkkua ja merkiksi kakkosta. (Pelikaanit, kerroin 3,0)
Vaikka toisaalta, jotenkin tuntuu siltä, että tuli piirrettyä ruksi paperiin ihan oikealle kohtaa, sen verran huonosti Lukko on pelannut, varsinkin Pelikaaneja vastaan.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Tälläinen raha-anomus laitetaan tänään:
4 Ilves - Jokerit 2 2,35
8 Blues - Pelicans +1 X 6,30
9 HIFK - SaiPa 2 3,50
14 Kärpät - HPK +1 1 2,40

Kokonaiskerroin: 124,36
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Tänään tuli tehtyä 2 lappua joista toiseen suht isolla panoksella kotijoukkueita ja toiseen pienellä panoksella vierastiimejä.


Ilves - Jokerit 1
Kärpät - Hpk 1

Panos 20€
Mahd.voitto 75,20€

Hifk - SaiPa 2
Lukko - Jyp 2
Djurgården - Modo 2

Panos 3€
Mahd.voitto 55,20€
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Tälläinen raha-anomus laitetaan tänään:
4 Ilves - Jokerit 2 2,35
8 Blues - Pelicans +1 X 6,30
9 HIFK - SaiPa 2 3,50
14 Kärpät - HPK +1 1 2,40

Kokonaiskerroin: 124,36
No tämähän kusi heti ensimmäisessä pelissä... viddu.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Tänään tuli tehtyä 2 lappua joista toiseen suht isolla panoksella kotijoukkueita ja toiseen pienellä panoksella vierastiimejä.


Ilves - Jokerit 1
Kärpät - Hpk 1

Panos 20€
Mahd.voitto 75,20€

Hifk - SaiPa 2
Lukko - Jyp 2
Djurgården - Modo 2

Panos 3€
Mahd.voitto 55,20€

Täälläkin liitytään epäonnisten joukkoon. Ei ollut edes lähelläkään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tein elämäni ensimmäisen vakioveikkaukseni 10 vuoden tauon jälkeen. 1990-luvulla tulikin kovasti pähkäiltyä noita rivejä. Tein (9 euron) haravan, jossa piti olla 5 varmaa, 3 osittain vaihdeltua ja 5 täysin vaihdeltua. Meni sitten kaikki oikein! No, se oli -2 -tyyppinen harava, että en minä tiedä montako tuossa on lopulta oikein, varmaan se 11 ja 10.

Kai tätä vakioveikkaamista voi sitten jatkaakin, kun näin alkoi vuosien tauon jälkeen. Huonomminhan tämä kuitenkin tulee kyllä jatkossa menemään. Perusrivin kohdalla ei kyllä edes voi parantaa.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Tein elämäni ensimmäisen vakioveikkaukseni 10 vuoden tauon jälkeen. 1990-luvulla tulikin kovasti pähkäiltyä noita rivejä. Tein (9 euron) haravan, jossa piti olla 5 varmaa, 3 osittain vaihdeltua ja 5 täysin vaihdeltua. Meni sitten kaikki oikein! No, se oli -2 -tyyppinen harava, että en minä tiedä montako tuossa on lopulta oikein, varmaan se 11 ja 10.

Kai tätä vakioveikkaamista voi sitten jatkaakin, kun näin alkoi vuosien tauon jälkeen. Huonomminhan tämä kuitenkin tulee kyllä jatkossa menemään. Perusrivin kohdalla ei kyllä edes voi parantaa.

Noi haravat on aika mielenkiintosia järjestelmiä. Koskaan ei tiedä mitä voittaa vaikka kaikki menisikin oikein. Tämäkin kierros oli suht "helppo" joten tuskin kovin montaa euroa voitolle jäät.

Itse muistan joskus vuosien takaa kun tein -2 haravan jossa oli 7 osittain vaihdeltua ja 6 varmaa ja tärähti kaikki oikein. Innolla sitten odotin rastipekan ääressä miten monta tuhatta sikäläistä markkaa voitan ja tulos oli noin 250 markkaa. Oikea rivi oli suht vaikea, muistaakseni 2 13 oikein joten sen verran pahat traumat jäi, että sen jälkeen olen vain normaaleita järjestelmiä tehnyt.

Mutta tosissaan voit veikkauksen rastipekalla käydä katsomassa monta euroa sait, jos kiinnostaa.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Noi haravat on aika mielenkiintosia järjestelmiä. Koskaan ei tiedä mitä voittaa vaikka kaikki menisikin oikein.

Eihän nuo haravat mitään sen suurempaa mystikkaa ole. Jos jostain vielä löytyy haravaoppaita, niin silloin voit tietää tuloksen heti kun matsit loppuu... Itse ainakin pidän siitä, että voit pudottaa lapun lähes täyteen merkkejä ja joku on vähän miettynyt valmiiksi, että tuo järjestelmäsi voidaan hajoittaa pienemmäksi rivimääräksi siten, että siinä on vähintään tuon takuun verran oikeita merkkejä.


Esimerkissäsi mainitsit 0-7 pt-2 haravan, jossa on 34 riviä. Normaalina järjestelmänä se olisikin 128 riviä, eli tulisi vakion pelaamisesta muutaman kertaluokan tyyriimpää.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Eihän nuo haravat mitään sen suurempaa mystikkaa ole. Jos jostain vielä löytyy haravaoppaita, niin silloin voit tietää tuloksen heti kun matsit loppuu... Itse ainakin pidän siitä, että voit pudottaa lapun lähes täyteen merkkejä ja joku on vähän miettynyt valmiiksi, että tuo järjestelmäsi voidaan hajoittaa pienemmäksi rivimääräksi siten, että siinä on vähintään tuon takuun verran oikeita merkkejä.


Esimerkissäsi mainitsit 0-7 pt-2 haravan, jossa on 34 riviä. Normaalina järjestelmänä se olisikin 128 riviä, eli tulisi vakion pelaamisesta muutaman kertaluokan tyyriimpää.

Kyllä se mulle suht suurta mystiikkaa on...sillon joskus jotain haravaoppaita katselin, mutta ei niistä ottanut mitään tolkkua.
Ja kun poittina oli että jos menee kaikki oikein ja siinäkin tapauksessa voittoa tulee nykyrahassa vain noin 40 euroa, niin saa haravat mun osalta olla ihan rauhassa.

Ja tuli tossa edellisessä viestissäni virhe, kun pt-2:ssa ei edes ole 7-0 joten se minun järjestelmä oli 9-0.

pt-2 0-7 haravassa tosissaan on se 34 riviä, mutta jos sen normaalina järjestelmänä tekee, rivejä tulee kuitenkin hiukan enemmän kun 128, eli 2187 riviä.
pt-2 0-9 haravasta löytyy 16 riviä, kun taas normaalissa järjestelmässä 512.

Jokainen pelatkoon, miten tahtoo, mutta minä en haraviin enää laita senttiäkään.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Ja tuli tossa edellisessä viestissäni virhe, kun pt-2:ssa ei edes ole 7-0 joten se minun järjestelmä oli 9-0.

pt-2 0-7 haravassa tosissaan on se 34 riviä, mutta jos sen normaalina järjestelmänä tekee, rivejä tulee kuitenkin hiukan enemmän kun 128, eli 2187 riviä.
pt-2 0-9 haravasta löytyy 16 riviä, kun taas normaalissa järjestelmässä 512.

Jokainen pelatkoon, miten tahtoo, mutta minä en haraviin enää laita senttiäkään.
Joo, nopeasti tsekkasin, että mikä pt-2 saattas täsmätä ja väärinpänhän ne meni. No joka tapauksessa, voit koittaa itse miettiä tota haravan ideaa sillä, että täytät esim. tuon 512 riviä yksittäisinä riveinä ja yrität siitä sitten haarukoida kiskalle ne 16 riviä, jolla joka tapauksessa sun veikkaamasta "järjestelmästä" on paras tulos -2 oikein.

Jokainen tosiaan pelaa niin kuin lystää. Itsekään ei ole tullut vakiota kauheasti harrastettua ja tämä ihan vaan protestina veikkauksen palautusprosentille kyseisessä pelimuodossa.
 

Emiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tulipa pitkästä aikaa laitettua Venäjän liigan pelejä:

Novosibirsk - Niznekamsk 2
Kerroin:2,35
Panos: 5€

Novokuzneck - Kazan 2
Kerroin: 1,42
Panos: 5€

Yhtään en tiedä kyllä mitä pelaajia kyseisissä joukkueissa pelaa, mutta katsotaan kuinka käy.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Katselin tulosvedon kertoimia ja silmiin pisti, että käsipallossa Venäjän ja Tunisian matsissa on mm. seuraavanlaisia kertoimia. Kohteen vaihto on noin 3000 euroa:
Koodi:
1 - 0  	276,39  0 - 0  	310,94  0 - 1  	2487,52
2 - 0 	138,20 	1 - 1 	226,14 	0 - 2 	414,59
2 - 1 	248,75 	2 - 2 	276,39 	1 - 2 	497,50
3 - 0 	191,35 	3 - 3 	2487,52 1 - 3 	829,17
3 - 1 	248,75 	9 - 9 	2487,52 2 - 3 	1243,76
3 - 2 	497,50 	17 - 17 829,17 	2 - 4 	2487,52
4 - 0 	497,50 	18 - 18 1243,76 2 - 6 	2487,52
4 - 1 	276,39 	19 - 19 2487,52 2 - 24 	2487,52
Joka siis tarkoittaa, että tulosta 1-0 on pelattu noin 10:llä eurolla ja 2-0 noin 20 euroa... Mahtaa tulla vähän hölmö fiilis kun tarkistaa tulosvetolappuaan, kun huomaa tuloksen olevan jotain 30-25.

Kai tuo on teoriassa mahdollista, että matsi noin päättyisi, mutta voisi Veikkaus ehkä viritellä jonkun idiottisuojan noihin ja kone vaikka kysyisi, että ihanko oikeasti haluat tuon tuloksen pelata. Kioskin tädeiltä nyt ei voi odottaa tuollaista tietämystä, kun usein tuntuu se koneen käyttäminenkin aivan ylivoimaisen vaikealta.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joka siis tarkoittaa, että tulosta 1-0 on pelattu noin 10:llä eurolla ja 2-0 noin 20 euroa... Mahtaa tulla vähän hölmö fiilis kun tarkistaa tulosvetolappuaan, kun huomaa tuloksen olevan jotain 30-25.

Eiköhän porukka liene luullut tuota joksikin jalkapallon harjoituspeliksi tai rustanneet kohteen numeron väärin. Ei tuota oikein muuten voi selittää.

Selvitäppäs JiVe nyt selkokielellä tuo vakion harava. Olen joskus lukenut veikkauksen luomat ohjeet asiasta, mutta eihän siitä mitään selvää saanut. Olen jo viimeiset kymmenen viisitoista vuotta sitten pelannut järjestelmää, kun tuo harava ei oikein avaudu. Jos on joku -2 harava, niin maksimi voitto on silloin 11 oikein lauantain vakiossa?
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Pikkubroidille kävi melko koomisesti. Bostonin voitto kiinni pivessä. Bruins ei onnistu saamaan kahdella yrityksellä tyhjiin kiekkoa ja Blues tasoittaa joku sekuntti ennen täyttä aikaa. Peliä ollessa jäljellä 8sek ja kun kiekko oli vielä keskialueella, erehtyi broidi jo sanomaan ettei ne nyt enää maaila tee. Sieltäpä se nyt kuitenkin tuli ja rahat meni. No ainakin sai nauraa.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Selvitäppäs JiVe nyt selkokielellä tuo vakion harava. Olen joskus lukenut veikkauksen luomat ohjeet asiasta, mutta eihän siitä mitään selvää saanut. Olen jo viimeiset kymmenen viisitoista vuotta sitten pelannut järjestelmää, kun tuo harava ei oikein avaudu. Jos on joku -2 harava, niin maksimi voitto on silloin 11 oikein lauantain vakiossa?

PT-2 on takuu, joka tarkoittaa sitä, että mitä ikinä sulla onkaan lapulla oikein, on siinä haravassa vähintään se sinun paras tuloksesi - 2 oikein (PT = Paras Tulos = eli oikeiden merkkien määrä). Toki pienellä tsägällä siinä voi olla se maksimimääräkin.

Tätä on tietty hiukan hankala yrittää avata, kun ei tiedä, että minkä verran ymmärrät tuota "kieltä". Ymmärräthän sen, miten tuo järjestelmä toimii? Eli heti riviä tarkistaessa osaat sanoa, että montako kertaa lapulla on se 10 oikein?
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Lukko ei ole neljään vuoteen voittanut Oulussa, enkä usko niin käyvän tänäänkään, joten sinkkuna Kärpät-Lukko(+1) ja ykköstä. Panosta parikymppiä, jotka voitin Jypillä, maksumiehenä toimi, kuinkas muuten, Lukko.

edit: Sitä minään sinkkuna pysty pelaamaan, lisämerkkinä HIFK-Pelicans: 1..

Vittu, vapauttakaa sinkku!
 
Viimeksi muokattu:

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Pikkubroidille kävi melko koomisesti. Bostonin voitto kiinni pivessä. Bruins ei onnistu saamaan kahdella yrityksellä tyhjiin kiekkoa ja Blues tasoittaa joku sekuntti ennen täyttä aikaa. Peliä ollessa jäljellä 8sek ja kun kiekko oli vielä keskialueella, erehtyi broidi jo sanomaan ettei ne nyt enää maaila tee. Sieltäpä se nyt kuitenkin tuli ja rahat meni. No ainakin sai nauraa.
Itselle kävi juuri samalla tavalla. Bostonin piti voittaa niin rapiat 100e olis tullut. Mutta ei. Sekuntti saatana ratkaisi taas. Eikä ollut eka kerta. Mä en veikkaa enää ikinä. Paitsi ehkä tänään joutuu :-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös