Minä väitän, että Ilves sijoittuu ensi kaudella kuuden parhaan joukkoon runkosarjassa.
Panos on 10-30 euroa ja yksi veto otetaan vastaan.
Ei sijoitu, 20€?
Minä väitän, että Ilves sijoittuu ensi kaudella kuuden parhaan joukkoon runkosarjassa.
Panos on 10-30 euroa ja yksi veto otetaan vastaan.
Kiinni! Minä väitän, että ei sijoitu. 20 euroa käy.Ässät tulee sijoittumaan 9 parhaan joukkoon 60 peliin(runkosarja) , jos olet eri mieltä lähde vetoon. Panos maltillinen 20e.
Kiinni! Minä väitän, että ei sijoitu. 20 euroa käy.
Asia selvä! Palataanko tähän vielä YV:n tiimoilla, vai miten edetään?Minä voisin ottaa kiinni tuonÄssät, eli väitän, ettei Ässät ole kympin joukossa runkosarjassa. Panos 20€.
Mukana, väitän että ei ole, jää sijalle 11-12 ;)Yleinen näkemys ennakkoon näyttäisi olevan, ettei Kalpa ole kympin sakissa. Eli helppoa rahaa luvassa, kun väitän, että on. 20e/veto ja näitä otetaan vastaan ilmoittautimisjärjestyksessä, kunnes toisin mainitaan.
Eli suttaapi olla voimassa vuan rajallisen ajan. Oleppa siis noppee.
Yleinen näkemys ennakkoon näyttäisi olevan, ettei Kalpa ole kympin sakissa. Eli helppoa rahaa luvassa, kun väitän, että on. 20e/veto ja näitä otetaan vastaan ilmoittautimisjärjestyksessä, kunnes toisin mainitaan.
Väitän että Juhamatti Aaltonen tekee enemmän pisteistä runkosarjassa kuin Jussi Jokinen. Minimi ottelumäärä kummallakin on 50 ottelua ja panos 20e.
Kuitti.Tähän on pakko lähtee myös.
@teba ja @HaZekki mukana, muuten suljetaan yöksi, ettei epäsavolaiset pääse liioiksi yllättämään. Kympin jälkeen jatketaan...Yleinen näkemys ennakkoon näyttäisi olevan, ettei Kalpa ole kympin sakissa. Eli helppoa rahaa luvassa, kun väitän, että on. 20e/veto ja näitä otetaan vastaan ilmoittautimisjärjestyksessä, kunnes toisin mainitaan.
Lähtiskö joku kolmikko vetoon? Mä otan JYPin, sä Pelsun tai SaiPan (miksei myös esim. KalPa, Ässät, KooKoo, Sport, Jukurit). Yksinkertaisesti kuka sijoittuu parhaiten runkosarjassa voittaa potin. Panos vaikka 25 euroa.
Isot eli Tappara, Kärpät, HIFK, HPK & TPS ulkona tästä.
Suoraan 50€ peliin, luotto on kova. SaiPa on sarjataulukossa korkeammalla kuin pelicans kun runkkari on ohi. Lyödäänkö kättä?Saipalla yllättäen aikamoinen tähtisikermä koossa nyt Zabon ja Ramun hankinnan myötä. (hyvää työtä Saipa)
Niinkuin avausviestissäni annoin ymmärtää, niin se on edelleen voimassa. Eli väitän siis että Pelsu on korkeammalla kun Saipa 60 pelin jälkeen(runkosarja)
20-50e panos. Jos olet toista mieltä lähde mukaan.
Suoraan 50€ peliin, luotto on kova. SaiPa on sarjataulukossa korkeammalla kuin pelicans kun runkkari on ohi. Lyödäänkö kättä?
Suoraan 50€ peliin, luotto on kova. SaiPa on sarjataulukossa korkeammalla kuin pelicans kun runkkari on ohi. Lyödäänkö kättä?
Kiinni veti!Tottakai lähden. Ihan koska vain rakas Saipa:)
Sori, en kehtaa vetää tätä tuplana. Jos tää veto sopisi sulle koska vain, niin voin ilmoittaa, jos mieli muuttuu.Minä voin ottaa tähän kiinni! Jos mahdollista?
Mukana!Mä voin lyödä 25€ vedon kanssasi siitä että Pelicans on korkeammalla kuin JYP runkosarjan päätteeksi jos tällainen sopii?
Mukana!