mustaoranssi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Onnea Anriille. Mukana seuraavassakin hattuvedossa. Saako jatkaa samalla kun kerran valinnut vai tuleeko nopeuskilpailu? Jos läheskään yhtä suosittu niin varmaan aika kuhinaa vedon asetuspäivänä
Onnea voittajalle. Toivon mukaan saat myös koko potin tilillesi eikä kukaan skippaa.
Löytyisikö kiinnostusta aloittaa veto alusta vaikka ensimmäisen EHT viikonlopun jälkeen ?
Kysellään tässä jo ennakkoon porukan mielipidettä koskien mahdollista uutta hattutemppu vetoa.
Uusi veto laitettaisiin käyntiin heti ensimmäisen EHT viikonlopun jälkeen.
Pitäisikö jatkaa nykyisillä pelaajilla mitä on poimittu?
Itse on olen sen puolella että uudet jaot kehiin.
Sillä jos joku ei halua osua uuteen vetoon niin hirveä homma selvitellä mitkä pelaajat olisi vapaana ja mitkä ei.
@Anrii ekan vedon voittajana saisi kunnian poimia ekan pelaajan. Sen jälkeen muut listaan samaan tahtiin kuin viimeksi
Itse on olen sen puolella että uudet jaot kehiin.
@Anrii ekan vedon voittajana saisi kunnian poimia ekan pelaajan. Sen jälkeen muut listaan samaan tahtiin kuin viimeksi
Kiitos vielä! Laittelin yv:tä toivottavasti kaikille äsken. Jos et saanut yv:tä aiheesta, niin laita viestiä mulle päin. @Aapee79 nimimerkille ei pystynyt laittamaan yv:tä. Onkohan saanut fudut palstalta vaiko joku säätö päällä?
En saa minäkään laitettua.Heh, en oo saanut. Se yyvee välillä tökkii, en tiedä miksi. Kokeilkaa joku muu pistää mulle, niin saan hoidettua asian. Ainakin @Jääkaappi on saanut mun kanssa viestiteltyä. Kiitos!
Saako @Ylläpito asiaan korjausta? Kiitos.
En saa minäkään laitettua.
Jos uudessa vedossa saadaan joku järkevä systeemi uusien pelaajien varaamiseen niin voin mahdollisesti tulla mukaan. Muussa tapauksessa (= varataan samassa järjestyksessä tjsp) ei kiitos.
Karjala turnaus on 08.11-11.11.2018. Olisiko hyvä kohta alkaa varaamaan maanantaina 05.11.2018 pelaajia?
Siinä olisi reilu viikko aikaa kaikilla poimia pelaajansa. Nyt olisi pieni breikki ennen seuraavaa vetoa. Jos esim. silloin maanantaina klo 12:00 luodaan viesti johon pelaajia voi taas lisätä siinä järjestyksessä missä kukin ehtii.
Näin se toimi myös ensimmäisellä kerralla. Tosin ikinä en uskonut että listaan saadaan 69 eri pelaajaa.
Ehdotuksia otetaan mielellään vastaan
Tämä kuulostaa oikein hyvälleTuo kuulostaisi hyvältä. Oma mielipiteeni on, että kaikki vedossa mukana olleet voisivat halutessaan lähteä samalla pelaajalla mukaan ilmoittamalla 04.11.2018 mennessä.
Kommentteja muilta tähän?
Tämä kuulostaa oikein hyvälle
Jos joku ei lähde mukaan uudelle kierrokselle niin nämä pelaajat vapautuu.
Voisi sitten tehdä vaikka erillisen listan missä näkee ketkä ovat taas vapaana
Karjala turnaus on 08.11-11.11.2018. Olisiko hyvä kohta alkaa varaamaan maanantaina 05.11.2018 pelaajia?
Siinä olisi reilu viikko aikaa kaikilla poimia pelaajansa. Nyt olisi pieni breikki ennen seuraavaa vetoa. Jos esim. silloin maanantaina klo 12:00 luodaan viesti johon pelaajia voi taas lisätä siinä järjestyksessä missä kukin ehtii.
Näin se toimi myös ensimmäisellä kerralla. Tosin ikinä en uskonut että listaan saadaan 69 eri pelaajaa.
Ehdotuksia otetaan mielellään vastaan