Vedonlyönnit liigakaudelle 2018–2019

  • 120 605
  • 655

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onnittelut voittajalle. Itseltä oli aivan huumorihaku tuo Jasu, eikä käytännössä päässyt edes jännämään, saako Tappara ja Jasu jotain aikaiseksi.

Uuteen vetoon saattaisin lähteä mukaan kanssa.
 

LiutunLätty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onnea voittajalle ja kiinnostusta olisi uuteen vetoon. Ja se voisi just alkaa vaikka maju tauosta.

Edit. Ja tilinumero kehiin vain ni pistetään rahat tuleen.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Onnittelut täältäkin @Anrii !!! Ehdotan, että laitat tilinumerosi jokaiselle osallistujalle yksityisviestillä, niin nimesi ei silloin paljastu.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onnea Anriille. Mukana seuraavassakin hattuvedossa. Saako jatkaa samalla kun kerran valinnut vai tuleeko nopeuskilpailu? Jos läheskään yhtä suosittu niin varmaan aika kuhinaa vedon asetuspäivänä
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Onnea voittajalle. Toivon mukaan saat myös koko potin tilillesi eikä kukaan skippaa.
Löytyisikö kiinnostusta aloittaa veto alusta vaikka ensimmäisen EHT viikonlopun jälkeen ?

Kyllä! Ja onnea @Anrii!! Huikee potti!
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tännepäin voi myös laittaa maksutietoja yv:llä.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Helpointa varmaa jos @Anrii tekee massaviestin kaikille vetoon osallistuneille, turha täällä erikseen yv'tä pyydellä tms.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Kysellään tässä jo ennakkoon porukan mielipidettä koskien mahdollista uutta hattutemppu vetoa.
Uusi veto laitettaisiin käyntiin heti ensimmäisen EHT viikonlopun jälkeen.
Pitäisikö jatkaa nykyisillä pelaajilla mitä on poimittu?
Itse on olen sen puolella että uudet jaot kehiin.
Sillä jos joku ei halua osua uuteen vetoon niin hirveä homma selvitellä mitkä pelaajat olisi vapaana ja mitkä ei.
@Anrii ekan vedon voittajana saisi kunnian poimia ekan pelaajan. Sen jälkeen muut listaan samaan tahtiin kuin viimeksi
 

LiutunLätty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kysellään tässä jo ennakkoon porukan mielipidettä koskien mahdollista uutta hattutemppu vetoa.
Uusi veto laitettaisiin käyntiin heti ensimmäisen EHT viikonlopun jälkeen.
Pitäisikö jatkaa nykyisillä pelaajilla mitä on poimittu?
Itse on olen sen puolella että uudet jaot kehiin.
Sillä jos joku ei halua osua uuteen vetoon niin hirveä homma selvitellä mitkä pelaajat olisi vapaana ja mitkä ei.
@Anrii ekan vedon voittajana saisi kunnian poimia ekan pelaajan. Sen jälkeen muut listaan samaan tahtiin kuin viimeksi

Nämä säännöt kuulostaa hyvältä. Peukku täältä. Ehkä joku ajankohta antaa vielä koska saa alkaa pelaajia varailla?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Itse on olen sen puolella että uudet jaot kehiin.

@Anrii ekan vedon voittajana saisi kunnian poimia ekan pelaajan. Sen jälkeen muut listaan samaan tahtiin kuin viimeksi

Uusi veto on aivan ok ja ns. uudet jaot myös, mutta kuulostaa jotenkin hassulta, että pelaajia varailtaisiin samassa järjestyksessä kuin viimeeksi. Tuohan antaa melkoisen edun entisen vedon perusteella silloin nopeimmille, vaikka tällä entisellä vedolla ei pitäisi olla mitään merkitystä uuteen. Puhtaalta pöydältä vaan eli jokin kellon aika, jollain ukkoja saa alkaa poimia ja siitä sitten järjestyksessä? Jos siis ymmärsin oikein tuon viestisi.

Tämä siis ihan hajatelmana.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Karjala turnaus on 08.11-11.11.2018. Olisiko hyvä kohta alkaa varaamaan maanantaina 05.11.2018 pelaajia?
Siinä olisi reilu viikko aikaa kaikilla poimia pelaajansa. Nyt olisi pieni breikki ennen seuraavaa vetoa. Jos esim. silloin maanantaina klo 12:00 luodaan viesti johon pelaajia voi taas lisätä siinä järjestyksessä missä kukin ehtii.
Näin se toimi myös ensimmäisellä kerralla. Tosin ikinä en uskonut että listaan saadaan 69 eri pelaajaa.
Ehdotuksia otetaan mielellään vastaan
 

Aapee79

Jäsen
Kiitos vielä! Laittelin yv:tä toivottavasti kaikille äsken. Jos et saanut yv:tä aiheesta, niin laita viestiä mulle päin. @Aapee79 nimimerkille ei pystynyt laittamaan yv:tä. Onkohan saanut fudut palstalta vaiko joku säätö päällä?

Heh, en oo saanut. Se yyvee välillä tökkii, en tiedä miksi. Kokeilkaa joku muu pistää mulle, niin saan hoidettua asian. Ainakin @Jääkaappi on saanut mun kanssa viestiteltyä. Kiitos!
Saako @Ylläpito asiaan korjausta? Kiitos.

Edit. Sain minä sulle ainakin @Anrii laitettua. Vippaa tiedot, niin hoidetaan homma pois.

Edit2. Testattu vielä @FutureHockey multa päin sulle ja toimii se ja viesti lähti. No eipä tässä mitään enää, kun homma hoidettu jo pois @Anrii :lle.

Ja ehdottomasti mukaan uuteen kiekkaan. Hyvää jännitystä halvalla!
 
Viimeksi muokattu:

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Heh, en oo saanut. Se yyvee välillä tökkii, en tiedä miksi. Kokeilkaa joku muu pistää mulle, niin saan hoidettua asian. Ainakin @Jääkaappi on saanut mun kanssa viestiteltyä. Kiitos!
Saako @Ylläpito asiaan korjausta? Kiitos.
En saa minäkään laitettua.

Jos uudessa vedossa saadaan joku järkevä systeemi uusien pelaajien varaamiseen niin voin mahdollisesti tulla mukaan. Muussa tapauksessa (= varataan samassa järjestyksessä tjsp) ei kiitos.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
En saa minäkään laitettua.

Jos uudessa vedossa saadaan joku järkevä systeemi uusien pelaajien varaamiseen niin voin mahdollisesti tulla mukaan. Muussa tapauksessa (= varataan samassa järjestyksessä tjsp) ei kiitos.

Eihän nytkään ollut mitään sovittua järjestystä.
Nyt taisi joku aloitti vastaamalla oliko Ville Leskinen ? Sitten jos oma pelaajasi on vapaana niin tämän nimi siihen alle vain. Mitään ennakkoon sovittua järjestystä on tälläiseen vetoon mahdoton laatia.
 

jazuu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Karjala turnaus on 08.11-11.11.2018. Olisiko hyvä kohta alkaa varaamaan maanantaina 05.11.2018 pelaajia?
Siinä olisi reilu viikko aikaa kaikilla poimia pelaajansa. Nyt olisi pieni breikki ennen seuraavaa vetoa. Jos esim. silloin maanantaina klo 12:00 luodaan viesti johon pelaajia voi taas lisätä siinä järjestyksessä missä kukin ehtii.
Näin se toimi myös ensimmäisellä kerralla. Tosin ikinä en uskonut että listaan saadaan 69 eri pelaajaa.
Ehdotuksia otetaan mielellään vastaan

Tuo kuulostaisi hyvältä. Oma mielipiteeni on, että kaikki vedossa mukana olleet voisivat halutessaan lähteä samalla pelaajalla mukaan ilmoittamalla 04.11.2018 mennessä.

Kommentteja muilta tähän?
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Tuo kuulostaisi hyvältä. Oma mielipiteeni on, että kaikki vedossa mukana olleet voisivat halutessaan lähteä samalla pelaajalla mukaan ilmoittamalla 04.11.2018 mennessä.

Kommentteja muilta tähän?
Tämä kuulostaa oikein hyvälle
Jos joku ei lähde mukaan uudelle kierrokselle niin nämä pelaajat vapautuu.
Voisi sitten tehdä vaikka erillisen listan missä näkee ketkä ovat taas vapaana
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Tämä kuulostaa oikein hyvälle
Jos joku ei lähde mukaan uudelle kierrokselle niin nämä pelaajat vapautuu.
Voisi sitten tehdä vaikka erillisen listan missä näkee ketkä ovat taas vapaana

Tätä kannatan itsekin.

Ja tälle vedolle voisi tehdä oman ketjun, missä voi sitten myös seurantaa järjestää ja porukalla jännittää :)
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Asia ei tietysti minulle kuulu, kun en ole vedossa ollut mukana mutta onhan tuo aika hölmö systeemi että hyvän pelaajan saaneet voivat jatkaa sillä seuraavalle jaksolle ja osalla on ihan turisteja mukana. Tämähän kannattaisi tehdä niin, että kaikki halukkaat ilmoittautuvat mukaan ja sitten järjestettäisiin arvonta varausnumeroista. Arpojaksi joku sellainen, joka ei osallistu vetoon.

Edit: Totta tuokin, ettei kovin monimutkaista kannata tehdä ja ehkä varauksien kautta siitä tulisi juuri sellainen.
 
Viimeksi muokattu:

Aapee79

Jäsen
Oma ketju asialle voisi jo olla paikoillaan. Lisäksi, odotellaanhan nyt viikko, kun @Anrii saa ilmoitettua listaa, ketkä ovat vedon maksaneet ja ketkä eivät. Tietää sitten seuraavaan vetoon olla ottamatta feilaajia.

En tiedä, mikä olisi paras järjestys noita pelaajia ottaa. Ei nyt kuitenkaan turhan hankalaa jaksaisi asiasta tehdä.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Arvonta kuulostaa hyvältä. Joku osallistumaton pyöräyttää varausjärjestyksen random.org tai vastaavassa palvelussa.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs KalPa
  • 2.32
  • 4.00
  • 2.64
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös