Kiitos vastauksestani oli mennyt ohi tuo kokonaan.Tämmöiset ehdot sovittiin tuolla paljon aikaisemmin
Pelaajan nimi pitää löytyä listalta perjantaina klo18:25
Kiitos vastauksestani oli mennyt ohi tuo kokonaan.Tämmöiset ehdot sovittiin tuolla paljon aikaisemmin
Pelaajan nimi pitää löytyä listalta perjantaina klo18:25
Hattutemppu vedossa mukana Teemu Rautiaisella.
Hattutemppuveto:
@Tikiti - Ville Leskinen
@Gostisbehere - Joonas Rask
@Hyzzo - Zach Budish
@Deivid - Justin Danforth
@mustaoranssi - Malte Strömwall
@Guarantee - Jarno Kärki
@Pekka Kaukalo - Lucas Lessio
@Hukkaviiva - Jani Tuppurainen
@HOOLIGAN_ - Samuli Ratinen
@Mr. Torspo - Tomáš Záborský
@k0l1kk0 - David Tomasek
@fairplay - Jere Karjalainen
@Nigi - Sakari Salminen
@Incorrect - Juha-Pekka Haataja
@KooJii_#1 - Erik Thorell
@Aapee79 - Jonatan Tanus
@viikst - Jarkko Immonen
@cottonmouth - Iikka Kangasniemi
@Zohan - Janne Keränen
@Raju Erkki - Severi Lahtinen
@Schimanski - Tyler Morley
@Ralph Jere Innala
@Tjapalala Markus Nenonen
@Anrii Oula Palve
@Matala Mika Pyörälä
@Redrose Teemu Eronen
@Umi84 Rasmus Kupari
@Lht03 Jesse Mankinen
@Noutolokku Eemeli Suomi
@-One- Mike Halmo
@Roo Kaapo Kakko
@BuBo Éric Perrin
@Kari Runk Eetu Tuulola
@reaper78 Aleksi Rekonen
@John Shaft Ilkka Heikkinen
@Maametti Aleksi Heponiemi
@Sämpylä Patrick Bjorkstrand
@knttrtknkn1 Juhani Jasu
@Bacon Ahti Oksanen
@Linjatuomari Teemu Turunen
@FatSam Sami Lähteenmäki
@Bobby Jasper Lindsten
@Hertzi Kai Kantola
@Divarijyrä - Kristian Kuusela
@Barney Joni Nikko
@Goljat Nicklas Lasu
@regularflex Brandon DeFazio
@takajermu Philippe Cornet
@SammyRumour Andrew Gordon
@Vino Jerry Turkulainen
@teba Olavi Vauhkonen
@Reiskah Arttu Ilomäki
@FutureHockey Joel Kiviranta
@LiutunLätty Teemu Vartiainen
Lupaan maksaa sulle toiset 20 euroa, jos Teemu Vartiainen paukuttaa ekana hattutempun.Mikähän mun voitto mahdollisuus on tuolla Vartiaisen Teemulla.
Olisihan se omankylän poikia, mut ei kyllä anna luonto periksi lähteä Tappara kasvatilla tähän mukaan.Lupaan maksaa sulle toiset 20 euroa, jos Teemu Vartiainen paukuttaa ekana hattutempun.
Edit.
https://www.eliteprospects.com/player/93046/teemu-vartiainen
On se Hiki-Hockeyssa painanut ihan kelpo tehoja.
Kuullostaa hyvältä idealta. Kannatan.Mun puolesta potin voisi kerätä etukäteen, jos joku haluaa ottaa vastaan. Ja jos kukaan tuosta yli 50 nimestä ei hattutemppua tee, lähteköön potti hyväntekeväisyyteen.
Mun puolesta potin voisi kerätä etukäteen, jos joku haluaa ottaa vastaan. Ja jos kukaan tuosta yli 50 nimestä ei hattutemppua tee, lähteköön potti hyväntekeväisyyteen.
Viime kaudella tämän olisi voittanut Eero Savilahdella. Teki viime kaudella 4 maalia eli kauden eka peli oli todellinen suonenveto.Mikähän mun voitto mahdollisuus on tuolla Vartiaisen Teemulla.
Hattutemppuvetoon voisin osallistua Michal Kristofilla.
Viime kaudella tämän olisi voittanut Eero Savilahdella. Teki viime kaudella 4 maalia eli kauden eka peli oli todellinen suonenveto.
Mukana hattutemppuvedossa pelaajalla David Goodwin
Hattutemppuvetoon voisin osallistua Michal Kristofilla.
Viime kaudella tämän olisi voittanut Eero Savilahdella. Teki viime kaudella 4 maalia eli kauden eka peli oli todellinen suonenveto.
Mikähän mun voitto mahdollisuus on tuolla Vartiaisen Teemulla.
Mun puolesta potin voisi kerätä etukäteen, jos joku haluaa ottaa vastaan. Ja jos kukaan tuosta yli 50 nimestä ei hattutemppua tee, lähteköön potti hyväntekeväisyyteen.
Samaa mieltä! Jokainen harrastakoot hyväntekeväisyyttä jos siltä tuntuu, mut ei sitä tähän tarvitse sotkea.Kukas sen hyväntekeväisyys kohteen päättäisi? En usko, että kaikki tuohon haluavat lähteä.
Eiköhän se oo parempi, että voittaja antaa tilinumeron ja rahat maksetaan ilman välikäsiä.
Reilua peliä on, että voittaja ilmoittaa tässä ketjussa valitsemansa hyväntekeväisyysjärjestön nimen. Toivottavaa olisi, että kerrotaan myös kaikille, milloin hyväntekeväisyysosuus potista on lähtenyt maksuun.
Juu nää hyväntekeväisyysjutut on toki hieno idea, mutta ne voi sitten jokainen halutessaan tehdä itse ilman turhia välikäsiä jos niikseen tahtoo. Jos nyt yks-kaks lähdettäisiin tuohon, että "puolet meneekin hyväntekeväisyyteen" niin joillekkin voisi tulla ns. Kusetettu olo kun ensin onkin tarjolla ollut lähemmäs tonnin pottia joka sitten puolittuukin.
Voittajalle jokainen laittakoon sitten rahat ja hän käyttää ne miten parhaiten näkee, olkoot se sitten hyväntekeväisyys, eläminen tai vaikka kalja.
Juu, eiköhän unohdeta ne hyväntekeväisyydet tämän asian osalta.