Mä laitan rahat likoon J-M Järvisen puolesta. Mun silmään ei osunut listalta pikasella vilkasulla.
Pitäiskö tarkentaa vielä, että tarviiko pelaajan tehdä kaikki kolme maalia peräkkäin, vai riittääkö että on samassa pelissä tehtynä, vaikka välissä joku muu tekisikin maalin tai kaksi. Mun mielestä jälkimmäinen vaihtoehto riittää, mutta saattaa tästäkin olla eriäviä mielipiteitä.
Jännä ettei lahelaiset oo vielä mukana Zohornalla, jonka piti olla maagisuudessaan heti Jumalasta seuraava.
Hattutemppuvetoon oletan vielä, että hattutempuksi riittää, mikäli pelaaja tekee kolmannen maalinsa jatkoajalla. Sen sijaan uskallan myös olettaa, että 2 maalia ja ratkaisevaa rankkaria ei pidetä hattutemppuna?
En tiedä oliko noista jo mainintaa jossain, mutta hyvähän nuo olisi varmistaa myös ennen vedon alkua, niin ei tule epäselvyyksiä voittajassa.
@Gostisbehere ja @Tikiti tägäykset loppuun.
Hattutemppuvetoon oletan vielä, että hattutempuksi riittää, mikäli pelaaja tekee kolmannen maalinsa jatkoajalla. Sen sijaan uskallan myös olettaa, että 2 maalia ja ratkaisevaa rankkaria ei pidetä hattutemppuna?
En tiedä oliko noista jo mainintaa jossain, mutta hyvähän nuo olisi varmistaa myös ennen vedon alkua, niin ei tule epäselvyyksiä voittajassa.
@Gostisbehere ja @Tikiti tägäykset loppuun.
Jos listalta löytyy jo mm. Jasu, joka ei todellakaa oo mikää maalitykki ni miks ei Zohornakii silloin siellä vois olla? Huvin ja urheilun vuoksihan tätä tehdään.Hyvä vahvistus mies on, mutta enemmän kuitenkin pelintekijän roolia ottanut, kun on hyvä syöttelemään. Tai ainakin parempi kun kukaan muu joukkueesta. Kertooko se jengistä vai pelaajasta, sen aika näyttää.
Jos listalta löytyy jo mm. Jasu, joka ei todellakaa oo mikää maalitykki ni miks ei Zohornakii silloin siellä vois olla? Huvin ja urheilun vuoksihan tätä tehdään.
Mutta monia muita nimiä ei ole ylistetty Jumalasta seuraavina, kuten lahilaiset ZohornaaNo puuttuu tuolta listalta sitten aika vitun monta muutakin nimeä.
Mutta monia muita nimiä ei ole ylistetty Jumalasta seuraavina, kuten lahilaiset Zohornaa
#LahtiOnKiekkokaupunki
Itse asiaan jos mennään niin ilahduttavan paljon on osallistujia, edellä mainitussa vedossa.
Edit. Entä jos samalla kierroksella, samaan aikaan pelattavissa otteluissa, kaksi tai useampi pelaaja tekee hattutempun, niin onko voittaja se pelaaja joka on sen ensin tehnyt vai tuomitaanko se tasuriksi? Vähän ehkä pölhöö kysymys, mut ei tarvitse siitäkään sitten jälkeenpäin kiukutella.
Eiköhän tuo ole järkevintä mitata peliajoilla, ei ns oikealla ajalla.Mielestäni ekana tehnyt on voittaja. Jos haluaa / olisi halunnut kikkailla alkamisajoilla tahi pelipäivillä (kärpät ei pelaa huomenna), niin valinnat voi tehdä sen mukaan.
Eikös tuo klo 16 alkanut peli lopu aikasemmin, eli tällöin tuossa pelissä tehnyt pelaaja on tehnyt myös hattutempun aikasemmin. Kyse ei ole siis pelaajien peliajoista, vaan siitä miten itse peli etenee.Kappas, ehdit ensin. Olin juuri samaa tarkennusta kaipailemassa, parempi tosiaan ettei jää mitään tulkinnanvaraisuuksia.
Tai tuossa tilanteessa vielä voisi mun mielestä mennä sillä, että hatun ensin täyteen saanut pelaaja on voittaja. Mutta entäpä seuraava tilanne:
Klo 16 alkaneessa pelissä pelaaja saa hatullisen täyteen peliajassa 51:42, onko hän tehnyt hattutempun aiemmin kuin pelaaja joka samana päivänä klo 18:30 alkaneessa pelissä tekee hattutempun ajassa 41:42?