Maali veikkaus nyt nuorten kisoissa mukana olleista pelaajista. Jesse Ylonen itellä. Panos 50e. Loppu kausi... Kuka lähtee?
Mitä tässä veikataan?
Maali veikkaus nyt nuorten kisoissa mukana olleista pelaajista. Jesse Ylonen itellä. Panos 50e. Loppu kausi... Kuka lähtee?
Mitä tässä veikataan?
Kiinni veti.Loppukausi, eli playoffit mukaan lukien kumpi tekee enemmän maaleja? Otan Aleksi Heponiemellä kiinni
Kiinni veti.
Vähän tyhmä veto ottaa pleijarit mukaan kun niissä Kärpät mennee päätyyn asti..
Tiedä vaikka Ylönen pelaisi Kärpissä finaaleita...
Mä en tähän lähde mukaan, koska vaatisi aika kovan loppukauden. Oletetaan, että Pelsu jatkaisi samalla pistekeskiarvolla, niin IFK:n pitäisi kerätä lopuista otteluistaan 0,65 pistettä per ottelu enemmän kuin Pelicans. 2,26 pistettä per ottelu, enemmän kuin Kärpät tähän mennessä.Sakari Salmisen hankinnan myötä HIFK on niin kova jo, että 60 pelin jälkeen löytyvät Pelicansia edellä yli 10 pistettä., siis sarjataulukko runkosarjan jälkeen.
Väitän että ei. Jos ero juuri 10 pistettä petopaidoille niin suorat voitot ratkaisee.
Panos 20-50e.
Mä en tähän lähde mukaan, koska vaatisi aika kovan loppukauden. Oletetaan, että Pelsu jatkaisi samalla pistekeskiarvolla, niin IFK:n pitäisi kerätä lopuista otteluistaan 0,65 pistettä per ottelu enemmän kuin Pelicans. 2,26 pistettä per ottelu, enemmän kuin Kärpät tähän mennessä.
Loppukausi, eli playoffit mukaan lukien kumpi tekee enemmän maaleja? Otan Aleksi Heponiemellä kiinni
Kiinni veti.
Pelicans - Kärpät peliä katsellessa tuli tämä veto mieleen ja tilanne näyttäisi olevan 1-1. Mukavasti jää jännitettävää loppukauteen.
Pysyisi nyt molemmat vaan kasassa, niin ei harmittaisi maksella. Ja tottakai finaaleissa ratsut vastakkain.Heponiemi karkasi 4 pelin maaliputkellaan jo 4-2 johtoon tässä vedossa, hyvältä näyttää mun kannalta, mut vielähän tässä on aikaa
Porisperes nähdään. Kyl nyt jo melkein voi sanoa, että Lukko on Ässiä edellä tällä kaudella. Paitsi jos Lukko diskataan koko Liigasta.Meni, kättä päälle ja käsiraha.
Porisperes nähdään. Kyl nyt jo melkein voi sanoa, että Lukko on Ässiä edellä tällä kaudella. Paitsi jos Lukko diskataan koko Liigasta.
Tämä läsähti kyllä täysin päin minun kasvoja. Pelicans on yllättänyt täysin, kun KalPa vetää täydellistä mahalaskua.Pelicans tulee sijoittumaan KalPaa korkeammalle runkosarjassa.
Panoksena 20e / joku saman hintainen pullo alkosta, Yv;llä voidaan sopia siitä paremmin.
Noniin tämä ratkesi, Ilves on varmuudella kymppisakissa. Sovitaan YV:llä maksusta.Näin. Laitetaanko vielä YV:t vai riittääkö tämä?
Tämä läsähti kyllä täysin päin minun kasvoja. Pelicans on yllättänyt täysin, kun KalPa vetää täydellistä mahalaskua.
Odotan kuitenkin tuon toisen Pelicans aiheisen vedon ratkeamista. Jos voitan sen niin jos se sulle passaa niin hoidatte sitten hänen kanssaan homman yksi-yhteen? Kun sama 20e summa siinäkin kyseessä.
Sovittu 50€ panoksella. Eli:
Raksilan mies väittää, että Kärpät on runkosarjassa korkeammalla kuin Tappara.
HOOLIGAN_ väittää, että Tappara on runkosarjassa korkeammalla kuin Kärpät.
Juuri näin.
@HOOLIGAN_@HOOLIGAN_ Tämä taitaa olla taputeltu. Maksu euroissa vai luonnossa?