Vedonlyönnit liigakaudelle 2018–2019

  • 120 686
  • 655

Lht03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nupen Pelicans
Mä otan tän kiinni. Niin outo nimi itselle niin en usko, että 30p Liigassa tekisi. Eli jos tekee alle 30p SM Liigassa niin mä voitan ja jos 30 tai enemmän niin sinä. Ja alle 45peliä Liigassa niin veto raukeaa. Pisteet koskevat siis kotoista Liigaa ja sen runkosarjaa vain.

Just näin.
 
Niklas Salo pelaa kauden Liigassa 0.4 pistettä/peli runkosarjan. Laitetaan 20€ vedoksi yhdelle onnelliselle. Jos pisteet jää tuon keskiarvon alle olen hävinnyt.
 
Pienenä selvennyksenä, että tuo 0.4 toteutuu niitä pelejä kohden, joihin Salo on nimetty kokoonpanoon. Uskoisin sinun myös näin asian tulkinneen.
Onpahan jotain seurattavaa liigassakin ensi kaudella.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Otan muuten pistevedon meidän tshekki vs teikäläisten, ihan huvin vuoksi, jos passaa.
Voisin ottaa tämän kiinni jos teikäläiselle passaa 50-100€ käy
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Voisin ottaa tämän kiinni jos teikäläiselle passaa 50-100€ käy
Ette ota mitään ehtoja @Bobby :n kanssa? Esim. kummankin pitää pelata vähintään 20 ottelua tjsp.

Ettei tule sitten mitään vääntämisiä, jos toisen pelaaja sattuukin loukkaantumaan pahastikin, tai henkilökohtaisiin syihin vedoten palaa kotimaahansa.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Kuitti.

Ette ota mitään ehtoja @Bobby :n kanssa? Esim. kummankin pitää pelata vähintään 20 ottelua tjsp.

Ettei tule sitten mitään vääntämisiä, jos toisen pelaaja sattuukin loukkaantumaan pahastikin, tai henkilökohtaisiin syihin vedoten palaa kotimaahansa.
En itse ymmärrä ottelurajoitus pelleilyä joten mielummin ei, vaan hyvin selkeä veto. Toki jos @Bobby niitä välttämättä haluaa niin asiasta voidaan keskustella.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Kuitti.


En itse ymmärrä ottelurajoitus pelleilyä joten mielummin ei, vaan hyvin selkeä veto. Toki jos @Bobby niitä välttämättä haluaa niin asiasta voidaan keskustella.
Sit tuleeki ulinaa ku toinen lähtee Tsekkeihin takas ja tekee siellä ppg 2 tahdilla pinnaa ja (kaikki lasketaan lälläslää).
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Sit tuleeki ulinaa ku toinen lähtee Tsekkeihin takas ja tekee siellä ppg 2 tahdilla pinnaa ja (kaikki lasketaan lälläslää).
No tälläiseksi jos menisi niin menisi koko maku jatkoajan vedoista pois, uskon että Lahdessakin tajutaan, että liiga aiheisessa ketjussa vedot koskevat liigaa. Minulla ei henk.koht ole koskaan ollut näissä JA vedoissa ongelmia, toivottavasti ei nytkään.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
No tälläiseksi jos menisi niin menisi koko maku jatkoajan vedoista pois, uskon että Lahdessakin tajutaan, että liiga aiheisessa ketjussa vedot koskevat liigaa. Minulla ei henk.koht ole koskaan ollut näissä JA vedoissa ongelmia, toivottavasti ei nytkään.
Jep kunhan huomautin. Taisi näet olla kilpakumppanillasi vääntöä vähän samantapaisesta viime kauden ketjussa. Siksi ainakin itse pyrin rajaamaan sanasta sanaan tarkkaan vedon ehdoista.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jep kunhan huomautin. Taisi näet olla kilpakumppanillasi vääntöä vähän samantapaisesta viime kauden ketjussa. Siksi ainakin itse pyrin rajaamaan sanasta sanaan tarkkaan vedon ehdoista.

No se oli sinänsä mielenkiintoinen juttu, että mun pelaaja teki enemmän pisteitä kun Kerhon vastaava, molemmat lähti lätkimään ja mulle ei makseta, toisessa vedossa taas jouduin maksamaan mukisematta vaikka kaveri KHL:ään siirtyi hyvissä ajoin.

Nyt kun mistään pykälistä ei sovita, niin asia on erittäin selkeä.
 

FinnPete

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Pittsburgh Penguins
FinnPete: Saipa on kuuden (6) parhaan joukossa ensi kaudella (2018-2019) runkosarjassa.
the karpov: Saipa ei ole kuuden (6) parhaan joukossa ensi kaudella (2018-2019) runkosarjassa.

Panos 100€
 

Mr. Torspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä täällä on palstaa lukenu niin aika moni povaa Lukkoa sijoille 11-13, joten. Olen sitä mieltä, että Rauman Lukko löytyy runkosarjan päätteksi 10 parhaan joukosta. Lähteekö joku 50€ betsillä?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers



Veikkausketjussa Mikkelin huru-ukot kirjoittelevat ihan höpöjä eli katsotaan onko jannuilla oikeasti uskoa omiinsa.

Jokainen heistä voi halutessaan ottaa allekirjoittaneen kanssa 50€ vedon siitä, että KooKoo sijoittuu kauden 2018-2019 runkosarjassa Jukureita korkeammalle. Tarjous koskee toistaiseksi vain näitä nimimerkkejä ja on voimassa viikon eli 15.7.2018 asti.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Veikkausketjussa Mikkelin huru-ukot kirjoittelevat ihan höpöjä eli katsotaan onko jannuilla oikeasti uskoa omiinsa.

Sitähän minäkin...

Jatketaan aikaa viikolla eli sunnuntaihin 22.7. asti ja nyt on kolmella palstalaisella mahdollisuus ottaa koppi tuosta 50€ vedosta. Eli oma veikkaus on, että KooKoo sijoittui kauden 2018-2019 runkosarjassa korkeammalle kuin Jukurit.

P.S. Kyseessä on kuitenkin joukkue joka juhli Mestiksen mestaruutta keväällä eli nyt betsiveikot hereille.

linkit: kuva Mikkelin torista ja is.fi
 
Viimeksi muokattu:

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Kaapo Kakko (TPS) tekee enemmän pisteitä tulevan Liigakauden (2018/19) runkosarjassa kuin Niklas Nordgren (HIFK). Minä väitän, että Kakko tekee, sinä puolestaan että ei tee.

- Veto mitätöityy mikäli jompikumpi pelaa alle 30 ottelua runkosarjassa.
- Tasatilanteessa ratkaisevat järjestyksessä: maalit, tehotilasto, voittomaalit, kauden ensimmäisen pisteen syntyaika.
- panos 20-50€, it's up to you.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Sadan euron veto ettei Jesperi Kotkaniemi pelaa yli 0,7 PPG tahdin runkosarjaa.

Nopein pääsee vaan mukaan eli yksi betsi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös