Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Toki!Otetaanko vielä niin että ennen ensimmäistä ottelua saa vaihtaa pelaajan jos sattuukin niin ettei jostain syystä ole mukana?
Toki!Otetaanko vielä niin että ennen ensimmäistä ottelua saa vaihtaa pelaajan jos sattuukin niin ettei jostain syystä ole mukana?
@Bobby tehdäänkö me taas niin, että pelaajan saa vaihtaa kerran kauden alettua?
Jos saa, tarvitseeko vaihdolle syyn ja miten sitten lasketaan pisteet jos pelaaja vaihdetaan? Esim. mulla on vaikka Palmu, joka tekee 15 pistettä 25 pelissä ja vaihdan hänet Dudasiin -> Palmun pisteet "häviävät" vedosta?
Joku systeemi noissa pisteissä on hyvä olla, ettei ainakaan jää suoraan sinne pohjalle, koska muutenhan viimeiselle kierrokselle voisi vaihtaa toisiksi parhaan pistemiehen.
Samaan tyyliin tehtiin muistaakseni viimeksikin. :)
Muistan vaan, että sovittiin yksi vaihto mutta ei mitään muistikuvaa sovittiinko jotain pisteistä. Mutta pisteet siis ns. nollaantuvat jos vaihtaa pelaajan?
Tähänkin vinkkinä, kannattanee sopia, että jos pistemäärä jää alle 30, veto purkautuu, jos puolustajien pelimäärä on alle 80. Tuntuisi hassulta, jos veto mitätöityisi, kun Laakso ja Airola tekisivät 75 peliin 70 pistettä.Väitän, että SaiPan nuori puolustajakaksikko Elmeri Laakso ja Santeri Airola tekevät yhteenlaskettuna vähintään 30 pistettä, mikäli pelaavat yhteenlaskettuna vähintään 80 ottelua tulevalla kaudella. Sinä väität, että saavat kasaan korkeintaan 29 pistettä. Mikäli peli määrä jää tuon alle veto purkaantuu. 20e panos.
Pahoittelut tuo yksi riittää mulle.Mä voisin lähteä myös Kärpillä mukaan, jos otat toisen vedon?
Sen verran hyvä idea että lähden mukaan!En oo edelleenkään yhtään mukana Pelsujen hypejunassa ja uskon että sijoitus on lähempänä 11 kuin 1.
Siksi heitänkin ilmoille tällaisen tarjouksen Pelicansin runkosarjasijoituksesta. Sulle sija 1, mulle sija 11. Voittaja on se kumman sijoitusta lähempänä Pelicans lopulta on, ja vedon panos määräytyy 20e per sija.
Jos Pelsu on kuudes, veto mitätöityy. Viides niin maksan sinulle 20e, neljäs niin 40e, kolmas niin 60e, toinen niin 80e, ja ykkönen niin 100e. Ja sama toisinpäin, sija 7 niin sinä maksat 20e, sija 8, 40e, sija 9, 60e, sija 10, 80e ja sija 11 on 100e.
En oo edelleenkään yhtään mukana Pelsujen hypejunassa ja uskon että sijoitus on lähempänä 11 kuin 1.
Siksi heitänkin ilmoille tällaisen tarjouksen Pelicansin runkosarjasijoituksesta. Sulle sija 1, mulle sija 11. Voittaja on se kumman sijoitusta lähempänä Pelicans lopulta on, ja vedon panos määräytyy 20e per sija.
Jos Pelsu on kuudes, veto mitätöityy. Viides niin maksan sinulle 20e, neljäs niin 40e, kolmas niin 60e, toinen niin 80e, ja ykkönen niin 100e. Ja sama toisinpäin, sija 7 niin sinä maksat 20e, sija 8, 40e, sija 9, 60e, sija 10, 80e ja sija 11 on 100e.
Mä otan tämän kiinni. Samoilla säännöillä, kun jäsen @SJK10 tuossa edellä kuvaili.Mielenkiintoinen ja hauska konsepti!
Lähtiskö joku mun kans Kärppien osalta samanlaiseen vetoon? Mä väitän et Kärpät on lähempänä 1. Sijaa kuin 11. Sijaa.
Mä otan tämän kiinni. Samoilla säännöillä, kun jäsen @SJK10 tuossa edellä kuvaili.
Ässät vahvisti kokoonpanonsa huomiselle joten lukitsen vastaukseni. @Via DolorosaVoisin lähteä.
Tässä oma alustava rivi:
Marcus Davidsson
Ässät
Lukko
Otetaanko vielä niin että ennen ensimmäistä ottelua saa vaihtaa pelaajan jos sattuukin niin ettei jostain syystä ole mukana?
Tarjoan vetoa että tekee vähintään 0.75ppg runkosarjassa, 50€ panos on ok - lähdetkö?Ryan Lasch tekee alle 50p tulevalla kaudella.
50€
0,85 ppg runkosarjalle suostuisin..Tarjoan vetoa että tekee vähintään 0.75ppg runkosarjassa, 50€ panos on ok - lähdetkö?
Granlund teki ainakin myös. Niin ja tottakai Reunas-Tarea unohtamatta!Liigassa nähdään ensikaudella ilmaveivimaali.
Eli Zegras,Svechnikov,Granlund tyylinen maali, Puistola ja Hisey taitaa olla ainoat ketkä liigassa tehnyt aiemmin.
Minä sanon että sellainen maali tulee ja sinä sanot että ei. Vetoon lasketaan mukaan vain Runkosarja.
40€ panos.
Otan kiinni.Liigassa nähdään ensikaudella ilmaveivimaali.
Eli Zegras,Svechnikov,Granlund tyylinen maali, Puistola ja Hisey taitaa olla ainoat ketkä liigassa tehnyt aiemmin.
Minä sanon että sellainen maali tulee ja sinä sanot että ei. Vetoon lasketaan mukaan vain Runkosarja.
40€ panos.
Puolustaja Pelli haki, tai ainakin mietti, ilmaveiviä jo ekassa reenimatsissa.Kuitti.