Kuopionkukko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Satanen on pikkasen liikaa luvattavaksi kerralla kun yks satku on jo vedoissaEi osamaksukauppoja.
Satanen on pikkasen liikaa luvattavaksi kerralla kun yks satku on jo vedoissaEi osamaksukauppoja.
Nostellaan tätä, 50€ per joukkue maksimipanos
KuittiVaikka @Merkkari ja monet muutkin voi pitää hulluna, niin pistetään nyt huviksi 30€ TPS:n hyväksi tähän. Uskotaan omiin :)
Nostellaas, jos Olkijussin tulo jonkun betsaushimoja kohottaisi.Koska turkoosi mopo keulii, tarjoan jollekkin turkoosisydämmelle hyvää vetoa.
IFK vs Pelicans. Kumpi sijoittuu paremmin lopullisissa sijoituksissa poffien jälkeen?
Mä lähden IFK:lla.
Panos 50e.
Voisin lähteä Ilveksen viisikolla tähän.Kuka/ketkä haluu multa rahat pois? Eli sun valitsemasi joukkue vs. mun valitsema joukkue ja kumpi tekee enemmän pisteitä. Viisikko, kahdeksikko, mikä vaan!
Aaa, haluut tämmösen! Mun ideana oli siis tommonen perinteinen viisikkoveto missä vuorotellen valitaan pelaajia haluamistaan joukkueista. Sori, oli vähän epäselvä alotus kun tottunut tuolla NHL:n puolella tiettyyn malliin.Voisin lähteä Ilveksen viisikolla tähän.
Suomi - Palve - Ikonen
Lancaster - Pelli
Onko 50e ok? Ottelumääriin liittyviä sääntöjä?
Itsellä on ainakin tällä hetkellä niin pahasti kiireitä tiedossa vielä syksynkin osalta, että joudun varmaankin jättäytymään pois ainakin tämän kauden suhteen.
Turha sitä perinnettä katkaista, joten otetaan ihmeessä. Viime kaudella myös mukana olleet @Mahtiankka @Nakkimuki @Ralph @Vikidiviimenen @Bobby @Iceman88 etusijalla tälle kaudelle, mutta muitakin halukkaita voi huudella minulle. Ainakin kymmenen draftaajaa mahtuu. Viime kauden ketju. @TestoPelikaani ilmoittautui jo mukaan uutena.
Turha sitä perinnettä katkaista, joten otetaan ihmeessä. Viime kaudella myös mukana olleet @Mahtiankka @Nakkimuki @Ralph @Vikidiviimenen @Bobby @Iceman88 etusijalla tälle kaudelle, mutta muitakin halukkaita voi huudella minulle. Ainakin kymmenen draftaajaa mahtuu. Viime kauden ketju.
Täällä kiinnostunut hep!Turha sitä perinnettä katkaista, joten otetaan ihmeessä. Viime kaudella myös mukana olleet @Mahtiankka @Nakkimuki @Ralph @Vikidiviimenen @Bobby @Iceman88 etusijalla tälle kaudelle, mutta muitakin halukkaita voi huudella minulle. Ainakin kymmenen draftaajaa mahtuu. Viime kauden ketju.
Mukana, kunhan drafti on vasta elokuun viimeisellä/syyskuun ekalla viikolla. Aiemmin ei pystyTurha sitä perinnettä katkaista, joten otetaan ihmeessä. Viime kaudella myös mukana olleet @Mahtiankka @Nakkimuki @Ralph @Vikidiviimenen @Bobby @Iceman88 etusijalla tälle kaudelle, mutta muitakin halukkaita voi huudella minulle. Ainakin kymmenen draftaajaa mahtuu. Viime kauden ketju. @TestoPelikaani ilmoittautui jo mukaan uutena.
Mä voin lähtee mukaan jos mahtuu.Turha sitä perinnettä katkaista, joten otetaan ihmeessä. Viime kaudella myös mukana olleet @Mahtiankka @Nakkimuki @Ralph @Vikidiviimenen @Bobby @Iceman88 etusijalla tälle kaudelle, mutta muitakin halukkaita voi huudella minulle. Ainakin kymmenen draftaajaa mahtuu. Viime kauden ketju. @TestoPelikaani ilmoittautui jo mukaan uutena.
MukanaTurha sitä perinnettä katkaista, joten otetaan ihmeessä. Viime kaudella myös mukana olleet @Mahtiankka @Nakkimuki @Ralph @Vikidiviimenen @Bobby @Iceman88 etusijalla tälle kaudelle, mutta muitakin halukkaita voi huudella minulle. Ainakin kymmenen draftaajaa mahtuu. Viime kauden ketju. @TestoPelikaani ilmoittautui jo mukaan uutena.
Mikäli vielä mahtuu, niin mukana!Turha sitä perinnettä katkaista, joten otetaan ihmeessä. Viime kaudella myös mukana olleet @Mahtiankka @Nakkimuki @Ralph @Vikidiviimenen @Bobby @Iceman88 etusijalla tälle kaudelle, mutta muitakin halukkaita voi huudella minulle. Ainakin kymmenen draftaajaa mahtuu. Viime kauden ketju. @TestoPelikaani ilmoittautui jo mukaan uutena.
Mieluusti mukana mikäli vielä mahtuu!Turha sitä perinnettä katkaista, joten otetaan ihmeessä. Viime kaudella myös mukana olleet @Mahtiankka @Nakkimuki @Ralph @Vikidiviimenen @Bobby @Iceman88 etusijalla tälle kaudelle, mutta muitakin halukkaita voi huudella minulle. Ainakin kymmenen draftaajaa mahtuu. Viime kauden ketju. @TestoPelikaani ilmoittautui jo mukaan uutena.
Kärpät on kuuden joukossa runkosarjassa ja tästä olen kyllä todella varma. 50€.Kiinnostaako jotakin lähteä vetämään tätä väittämääni vastaan vetoa 50e/veto (voin myös panostaa enemmän jos jotakuta kiinnostaa isommalla vetää)
- Kärpät ei ole runkosarjan päätyttyä kuuden joukossa
edit.
Lisäksi vielä väitän että Tappara ei ole runkosarjassa kahden parhaan joukossa, tähän sama kun edelliseen panostuksen kanssa eli esim 50e/veto tai sovitusti enemmän.
Kuitti.Kärpät on kuuden joukossa runkosarjassa ja tästä olen kyllä todella varma. 50€.
Kiinnostaako jotakin lähteä vetämään tätä väittämääni vastaan vetoa 50e/veto (voin myös panostaa enemmän jos jotakuta kiinnostaa isommalla vetää)
- Kärpät ei ole runkosarjan päätyttyä kuuden joukossa
edit.
Lisäksi vielä väitän että Tappara ei ole runkosarjassa kahden parhaan joukossa, tähän sama kun edelliseen panostuksen kanssa eli esim 50e/veto tai sovitusti enemmän.
Voisin lähteä.Löytyykö halukkaita pieneen Pitsispesiaaliin?
Maalipörssin voittaja
Pitsimestari
Pitsihopea
Jokaisesta oikeasta vastauksesta 1p
Oma rivi
Ponthus Westerholm
Lukko
Ässät
Panos maltillinen 20 euroa.