Lasch - Lehterä pistevetoon lähtijöitä runkosarjan osalta? Loukkien varalta määrittävä tilasto voisi olla ppg ja panos vaikka 30€?
Edit. Itsellä siis Lasch
Jaa mä olin tälläiseen lähtenyt mukaan. :D ollaan siis jännän äärellä, täytyy alkaa pistää jo kuvetta sukanvarteen.
Voin mä Harveylla lähteä parillakympillä. Olisko se sitten 20 peliä?
Kokko oli niin ylivoimainen, että Harvey lähti karkuun ulkomaille, ja Kaarlehto ei uskaltanut 11 peliä enempää pelata. Harmi, ei tullut nyt voittoja näistä, vaikka parempi torjuntaprosentti osuikin Kokolle.
Tässä Bunnaman vs Kodytek maalikisassa tulikin sitten niin pahasti turpaan, että menen nurkkaan häpeämään. Sitä ennen laitan kuitenkin yv:tä @#J81# .Jos @Aleesa ei ota, niin minä otan, samoilla säännöillä. Mutta tosiaan odotellaan hänen vastausta ensin.
Kaarlehdolla ei riittänyt alkuunkaan, se oli mun onni. Osasin toki aavistella, että Rubin pelaa paljon, jonka vuoksi pelirajoitus.Kokko oli niin ylivoimainen, että Harvey lähti karkuun ulkomaille, ja Kaarlehto ei uskaltanut 11 peliä enempää pelata. Harmi, ei tullut nyt voittoja näistä, vaikka parempi torjuntaprosentti osuikin Kokolle.
Tässä Bunnaman vs Kodytek maalikisassa tulikin sitten niin pahasti turpaan, että menen nurkkaan häpeämään. Sitä ennen laitan kuitenkin yv:tä @#J81# .
@Powerage tämä varmaan selvä? Laitoin yv.Otan tuon jypin top6 sijoituksen kiinni. Eli väitän että jyp ei ole top6 joukossa.
@Anruusi tämä meni tiukalle, laitoin YV:tä :)Väitän että Sport sijoittuu 10 parhaan joukkoon, sinä väität että ei sijoitu. Panos 50€ otan yhden vedon vastaan.
Suuressa viisaudessani lainasin äsken omaa viestiäni, eihän siitä mitään ilmoitusta tule. Koitetaas siis uudestaan:Mä voisin ottaa tämän kiinni.
Ilmeisesti myös sijat 11+ on se satku?
7 pelin jälkeen Kokon torjuntaprosentti oli 94,79. Kyllä hänestä heti näki, että on hemmetin kova kassari.Kokko ei muistaakseni aloittanut vahvasti, ja prosentit taisi olla jopa Kaarlehdon puolella.
Tsekkailen huomenna kierroksen jälkeen, mutta villi veikkaus on että maksumieheksi joudutaan taas.
Teemu TurunenLaitetaas vetoa tarjolle: Jani Nyman tekee enemmän maaleja pudotuspeleissä kuin valitsemasi pelaaja, ei ottelurajoituksia. 20€
Ensimmäisen kierroksen eli säälien maaleja ei lasketa jos niistä joukkueista valitsee pelaajan.
En nyt puhelimella viitsi tihrustella, oliko tiukka kisa? :)
Tähän lopputulema Koivistoinen 19 - Bunnaman 7. Laittelen maksutietoja YV:llä.Ainiin, minullakin oli veto Connor Bunnaman vs. Eetu Koivistoinen maaleista @Linjatuomari n kanssa samoilla ehdoilla. Koska tuohon oli sovittuna loukkaantumisrajaksi 40 peliä, ja Koivistoisella on nyt 39, ja on ainakin toistaiseksi loukilla (ja on tehnyt sen 10 maalia enemmän), niin sovitaanko ihan läpinäkyvyyden vuoksi että jätetään tuo loukkipykälä pois?
Ei siis sillä, että tällä mitään käytännön merkitystä olisi, mutta hyvä sopia auki ettei minulla jää vahingossakaan mitään saumaa kusettaa. Tai vastapuolella jättää maksamatta kun Bunnaman tekee tosiaan loppukauteen sen 11 vähintäänkin. *hymiö*
Täällä odotellaan edelleen rahoja. Paska on tuuri kyllä jos @NaikFjä lisäks toinenkin tekee katoamiset :DOtetaas pari yksinkertaista vetoa jonkun kuopiolaisen kanssa:
-JYP sijoittuu runkosarjassa paremmin kuin KalPa. 20€ (Tämä meni!!! @Kuopionkukko)
-JYPin kultakypärä on korkeammalla pistepörssissä kuin KalPan kultakypärä. 20€
Kultakypäräveto vielä auki .
Mitä se hättäilee. Sanoin maaliskuussa makselevani, näin myös teen. :)Täällä odotellaan edelleen rahoja. Paska on tuuri kyllä jos @NaikFjä lisäks toinenkin tekee katoamiset :D
Kannattaa nalkuttaa kun heti toimi! Kiitoksia suorituksesta tuli näköjään samantien perille.Mitä se hättäilee. Sanoin maaliskuussa makselevani, näin myös teen. :)
Kiitos vedosta. Maksutiedot pistettyLaitetaas vetoa tarjolle: Jani Nyman tekee enemmän maaleja pudotuspeleissä kuin valitsemasi pelaaja, ei ottelurajoituksia. 20€
Ensimmäisen kierroksen eli säälien maaleja ei lasketa jos niistä joukkueista valitsee pelaajan.
Ei oikeen lähteny IlvekselläKiitos vedosta. Maksutiedot pistetty
Nymanista kyllä näki että verkko ois heilunut jos niitä paikkoja lapaan ois saatuEi oikeen lähteny Ilveksellä