Lähden Lukolla mukaan.Väitän, että Pelicans sijoittuu runkosarjassa paremmin kuin JYP/Lukko. Voin ottaa kumpaakin joukkuetta vastaan yhen vedon 50€ panoksella.
Lähden Lukolla mukaan.Väitän, että Pelicans sijoittuu runkosarjassa paremmin kuin JYP/Lukko. Voin ottaa kumpaakin joukkuetta vastaan yhen vedon 50€ panoksella.
Mä voisin lähteä tohon mukaan, mutta mulla ois ehtona että Saipa ei ole viimeinen. Toiseksi viimeinen voi hyvinkin olla, mutta mä väitän että ei jumbo. Lähdetkö?Väitän että SaiPa jää runkosarjassa viimeiseksi tai toiseksi viimeiseksi. Mikäli SaiPa sijoittuu sijalle 13. tai paremmin, voitat.
Panos 20e. Raukeaa mikäli kausi jostain syystä keskeytyisi.
Tuohon en taija lähteä..Mä voisin lähteä tohon mukaan, mutta mulla ois ehtona että Saipa ei ole viimeinen. Toiseksi viimeinen voi hyvinkin olla, mutta mä väitän että ei jumbo. Lähdetkö?
Ei tee. 100€Viime kaudella liigassa oli vain kahdeksan puolustajaa, jotka tekivät 30 pistettä tai enemmän. Pelicansin Eronen oli 8. tehokkain tehden 32 pistettä. Tälle kaudelle Pelicansin pakisto meni aikalailla uusiksi ja avainpelaajiksi hankittiin pari ulkomaan arpaa, tsekin rutinoitunut maajoukkuepuolustaja Michal Jordan ja nuori Filip Kral.
Joissakin ennakkoarvioissa Pelicansin puolustus on arvioitu olevan liigan keskitasoa tai sitäkin heikompi, mutta koska turkoosi mopo keulii, niin väitän että Filip Kral tekee vähintään 30 pistettä runkosarjassa. Veto 50-100 euroa. Veto raukeaa, jos pelaa alle 45 peliä.
Tekeekö korona comebackin vahvempana kuin koskaan aiemmin?Panos 20e. Raukeaa mikäli kausi jostain syystä keskeytyisi.
Never know. Ei pitäs tulla psykooseja esim. Liigalta mut eihän sitä koskaan tiedä :DTekeekö korona comebackin vahvempana kuin koskaan aiemmin?
Kuitti.Ei tee. 100€
Vinkkinä tähänkin, kannattanee laittaa peliraja niin, että jos Kral tekee 0-29 pistettä, veto raukeaa jos pelejä on pelattu 0-44. Mutta jos tekee 30 pistettä vaikka 30 ottelussa, ei vedon raukeamisessa ole mielestäni paljoa järkeä.Viime kaudella liigassa oli vain kahdeksan puolustajaa, jotka tekivät 30 pistettä tai enemmän. Pelicansin Eronen oli 8. tehokkain tehden 32 pistettä. Tälle kaudelle Pelicansin pakisto meni aikalailla uusiksi ja avainpelaajiksi hankittiin pari ulkomaan arpaa, tsekin rutinoitunut maajoukkuepuolustaja Michal Jordan ja nuori Filip Kral.
Joissakin ennakkoarvioissa Pelicansin puolustus on arvioitu olevan liigan keskitasoa tai sitäkin heikompi, mutta koska turkoosi mopo keulii, niin väitän että Filip Kral tekee vähintään 30 pistettä runkosarjassa. Veto 50-100 euroa. Veto raukeaa, jos pelaa alle 45 peliä.
Voin napata pois huvikseen kun panos on maltillinen.Väitän että SaiPa jää runkosarjassa viimeiseksi tai toiseksi viimeiseksi. Mikäli SaiPa sijoittuu sijalle 13. tai paremmin, voitat.
Panos 20e. Raukeaa mikäli kausi jostain syystä keskeytyisi.
Oorrait. We have a deal.Voin napata pois huvikseen kun panos on maltillinen.
Mulle Jyp ja sulle TPS. 50€ käy.Moni tuntuu sijoittelevan JYP:iä omaan makuuni turhan ylös ennakkoarvioissa. Eihän Rautakorven johdolla ole todellisuudessa eväitä menestyä enää vuonna 2024.
Tarjoan seuraavia vetoja halukkaille:
JYP vs Kärpät
JYP vs TPS
Runkosarjan sijoitus, panos 50€ per veto (molempia vetoja otan yhden kappaleen vastaan). Sinulla on siis tietenkin JYP, minulla Kärpät/TPS.
Kuitti.Mulle Jyp ja sulle TPS. 50€ käy.
Pelicans sijoittuu runkosarjassa paremmin kuin SaiPa, Sport, HPK, Ässät, Jukurit, KooKoo, KalPa, JYP ja TPS, jos olet eri mieltä niin otan 20€ vedon per joukkue vastaan.
Nostellaan tätä, 50€ per joukkue maksimipanos
Noilla joukkueilla on täysin sama kun antaisi 50€ suoraan lapaseen. Tuskin kukaan niin tyhmä on.Nostellaan tätä, 50€ per joukkue maksimipanos
Otetaan tähän kiinni. 20€Tarjoan seuraavan vedon jollekin halukkaalle: Lauri Marjamäki ei valmenna Kärppiä kauden loppuun ja jos valmentaa, niin loppusijoitus ei tule olemaan kuuden joukossa. Panos 20€, 50€ tai 100€.
Kuitti tähän @SturbaOtetaan tähän kiinni. 20€
Jos saa potkut, maksan ilomielin sulle 20€. Jos taas valmentaa koko kauden, tulee varmasti olemaan kuuden joukossa. Kiitos.
Lyön Liigan loppujärjestyksessä Tapparan olevan paremmin sijoittunut kuin toisen vedonlyöjän nimeämän joukkueen.
Veto 100€.
Yksi veto per joukkue.
Hifk sillä ehdolla että varaan mahdollisuuden maksuun osamaksulla jos käy niin kusisesti että häviän kaikki vedot niin perse ei kestä maksaa kaikkee kerralla.Nyt hieman luottoa omiin.
Eikö kukaan?
Hifk sillä ehdolla että varaan mahdollisuuden maksuun osamaksulla jos käy niin kusisesti että häviän kaikki vedot niin perse ei kestä maksaa kaikkee kerralla.