Vastakkainasetteluketju

  • 419 515
  • 5 310

Glove

Jäsen
Palo. Siis puhuuko joku kuolemasta tuossa lajissa? Uutta minulle.

Danny D vai Keiran Lee?
Alunperin käytössä oli nämä sotaisat termit, kuollut ja haavoittunut. Ja onhan pesäpallo muutenkin sotaisa peli, heitetään palloa (käsikranaattia) juostaan ja syöksytään, eli tetsataan niin kuin intissä ikään. Kärkkymiselle en nyt keksi sotaista vastinetta.

Näistä kahdesta valitsen Danny Deen, josta olen lukenut tältä palstalta. Keiran Lee taas on ihan tuntematon tapaus minulle.

Lasipullo vai muovipullo?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen kuullut saman myös joiltakin faneilta. Ei tainnut olla mikään ihan pienenpieni kevät porilaisille vaikka jäivätkin kultamitalitta. Ja kahdesta mainitusta nappaan syksyn, joka on vähälumisempi, leudompi ja koreampi kuin talvi.

Brittiaksentti vai jenkkiaksentti?

Brittiaksentti. Kuulostaa paljon coolimmalta. Jenkkiaksentti lähinnä vituttaa.

Hitler vai Stalin?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Adolf. Hitlerillä oli hyvä arkkitehti, Albert Speer, joka suunnitteli hienoja rakennuksia. Stalinin arkkitehtuuri ei vedä sille vertoja.

Pzkpfw III vai T-34 panssarivaunu?
T-34 vie tuo taistelun ihan vakioaseistuksellaankin.

Il-2 Sturmovik vai P-47 Thunderbolt?
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Bletchley Park.

Pahoittelut, että korvaan korkeakulttuuriteemanne banaalilla arjella, mutta tämä on mielessä nyt: aamu- vai iltapano?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kirkkaassa liemessä lohi maistuu paremmalta.

Soutuvene vai perämoottorilla kulkeva vene?
Soutuvene, koska soutaminen on karmeeta.

Dark Souls vai Elder Scrolls pelisarja?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Dark Souls vai Elder Scrolls pelisarja?

Ei mitään käryä siitä, että onko nämä videopelejä, kännykkäpelejä, korttipelejä tai jotain ihan muuta, joten vastaan ihan nimen perusteella Dark Souls - ihan vaan siksi, koska olen itsekin niin synkkä tyyppi.

Pysyvä ketjunavauskielto vaiko kuukauden kirjoituskielto?
 

Glove

Jäsen
Otetaan mämmi. Pasha kuulostaa muutenkin... no, ymmärrätte kyllä.

Biologia vai maantieto?
Maantieto, vaikka onhan biologiakin ihan kiinnostavaa. Ja sitä olen varmaan tarvinnut enemmän elämäni aikana. Mutta on kiva tietää sekin, että Madagaskarin pääkaupunki on Antananarivo.

Kiljua vai kotiviiniä?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Maantieto, vaikka onhan biologiakin ihan kiinnostavaa. Ja sitä olen varmaan tarvinnut enemmän elämäni aikana. Mutta on kiva tietää sekin, että Madagaskarin pääkaupunki on Antananarivo.

Kiljua vai kotiviiniä?
Sen verran punkkari olen että mennään kiljulla.

Sormusten Herra vai Tulen ja Jään Laulu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös