SpockSpock vai Data?
Vuoden 94 huippuleffat vastakkain:
The Shawshank Redemption vai Forrest Gump?
SpockSpock vai Data?
No eihän näistä nyt saa edes kilpailua. Shawshank tietysti.Vuoden 94 huippuleffat vastakkain:
The Shawshank Redemption vai Forrest Gump?
Ensimmäisellä Aliensilla tarkoitetaan varmaan Alien elokuvaa. Otetaan se vaikka Blade Runner on todella kova elokuva sekin.Ensin mainittu ei ole tuttu, toiseksi mainittu on ja olen sen ystävä. Täten siis Pulp Fiction. "I shot Marvin in the face!"
Blade Runner vai ensimmäinen Aliens?
Volkswagen ehdottomasti. Ranskattaria en autokseni huoli.Ensimmäisellä Aliensilla tarkoitetaan varmaan Alien elokuvaa. Otetaan se vaikka Blade Runner on todella kova elokuva sekin.
Peugeot vai Volkswagen?
"Why the hell did you do that for!?" :D"I shot Marvin in the face!"
Uutena Kia, siinä on pidempi takuu.Volkswagen ehdottomasti. Ranskattaria en autokseni huoli.
Honda vai Kia?
Uutena Kia, siinä on pidempi takuu.
Viro vai Latvia?
Latvia.
Lada vai Moskvitš?
Lada. Ja pyöreälamppuinen.
Yöllä nukkumassa tai yrittämässä ainakin, itikka vai kärpänen siihen kaveriksi?
Ahven. Maistuu paljon paremmalta.Itikka. Imaisee säiliönsä täyteen, ja häipyy. Kärpänen on riesana koko ajan.
Hauki vai ahven?
Enemmän jalan, joten vastaan pyörällä.Ahven. Maistuu paljon paremmalta.
Pyörällä vai jalan?
Mahakipu, koska siinä on toive jonkinlaisesta helpotuksesta aina seuraavan vessareissun päässä - tuli sitä helpotusta tai ei.Selkäkipu vai mahakipu? Olettaen että kivun taso on sama.
Kumpi elokuva: Kummisetä, vai Kummisetä 2?
Kesätyttö, koska mun äänestämät koronapuumat ei näytä voittavan,Kummisetä.
Jatkoajan kesätyttö 2020 vai Koronapuuma 2020?
Tänä vuonna selvinpäin.Kesätyttö, koska mun äänestämät koronapuumat ei näytä voittavan,
Juhannus selvinpäin vai humalassa?
Tänä vuonna selvinpäin.
Vihta juhannussaunassa vai ei?
Hauen vai siian liha?
Kuplavolkkari. Mulla oli aikoinaan sellainen.Opel vai Volkswagen?
Lalli, pelasi samalla numerolla kuin minä junnuna.Kuplavolkkari. Mulla oli aikoinaan sellainen.
Lalli vai Mölli?
Elinkautinen koska kuolemantuomiota käytetään vain sivistymättömissä raakalaismaissa.Elinkautinen vai kuolemantuomio?
CurreElinkautinen koska kuolemantuomiota käytetään vain sivistymättömissä raakalaismaissa.
Curre Lindström vai pappa Lindström?
Jalapeño vai chili?
Jogurtti, jota nautin heti taas tovin päästä kun käyn aamupalalla.Noista kahdesta voimakkaasta mausteesta valitsen chilin.
Viili vai jugurtti?
Punainen rasvainen viili, koska on alkuperäinen suomalainen tuote. Lapsuudessani sitä tehtiin itse kesämökillä.Noista kahdesta voimakkaasta mausteesta valitsen chilin.
Viili vai jugurtti?
Aurajoki. Kysymys sama kuin edellisessä viestissä.Järvi vai joki?