Jomppa_Koo
Jäsen
Palo vai kuolema? Kyse siis pesäpallotermistä, kun pallo ehtii pesään ennen juoksijaa. Palaako se vai kuoleeko?
Palo. Siis puhuuko joku kuolemasta tuossa lajissa? Uutta minulle.
Danny D vai Keiran Lee?
Palo vai kuolema? Kyse siis pesäpallotermistä, kun pallo ehtii pesään ennen juoksijaa. Palaako se vai kuoleeko?
Alunperin käytössä oli nämä sotaisat termit, kuollut ja haavoittunut. Ja onhan pesäpallo muutenkin sotaisa peli, heitetään palloa (käsikranaattia) juostaan ja syöksytään, eli tetsataan niin kuin intissä ikään. Kärkkymiselle en nyt keksi sotaista vastinetta.Palo. Siis puhuuko joku kuolemasta tuossa lajissa? Uutta minulle.
Danny D vai Keiran Lee?
Molemmat käyvät. Olen asunut sekä Afrikassa että Karibialla ja matkustellut pitkin poikin. Ehkä kuitenkin Honduras.Ilman noppia.
Lomamatkalle Nigeriaan vai Hondurasiin?
Suklaajäätelö, lakut on pahojaTunnelmoinnin ansiosta lasipullo.
Vaikkapa Halla-ahon.
Lakritsijäätelö vai suklaajäätelö?
Popsi popsi porkkanaa, hampaita se vahvistaa. (Miten ihmeessä?)Viesti ei oikein iske, joten mieluummin koripallo.
Porkkana vai tomaatti?
Aika pahan laitoit, mutta ehkä sangrian puolelle kallistuu.Popsi popsi porkkanaa, hampaita se vahvistaa. (Miten ihmeessä?)
Mojito vai sangria?
Täytyy sanoa, että HPK 2019 vie tässä voiton. Jostain syystä Ässien 2006 hopea on jäänyt mieleen paremmin kuin 2013 mestaruus.Norja on houkutteleva.
Ässien mestaruus 2013 vai HPK:n mestaruus 2019?
Olen kuullut saman myös joiltakin faneilta. Ei tainnut olla mikään ihan pienenpieni kevät porilaisille vaikka jäivätkin kultamitalitta. Ja kahdesta mainitusta nappaan syksyn, joka on vähälumisempi, leudompi ja koreampi kuin talvi.
Brittiaksentti vai jenkkiaksentti?
Adolf. Hitlerillä oli hyvä arkkitehti, Albert Speer, joka suunnitteli hienoja rakennuksia. Stalinin arkkitehtuuri ei vedä sille vertoja.Brittiaksentti. Kuulostaa paljon coolimmalta. Jenkkiaksentti lähinnä vituttaa.
Hitler vai Stalin?
T-34 vie tuo taistelun ihan vakioaseistuksellaankin.Adolf. Hitlerillä oli hyvä arkkitehti, Albert Speer, joka suunnitteli hienoja rakennuksia. Stalinin arkkitehtuuri ei vedä sille vertoja.
Pzkpfw III vai T-34 panssarivaunu?
Kyllä näistä kahdesta P-47 Thunderbolt vie voiton.T-34 vie tuo taistelun ihan vakioaseistuksellaankin.
Il-2 Sturmovik vai P-47 Thunderbolt?
Salainen suosikkini Popeda.Dingo vai Popeda?
Lohikeitto kirkkaaseen liemeen, vai maitoon?
Soutuvene, koska soutaminen on karmeeta.Kirkkaassa liemessä lohi maistuu paremmalta.
Soutuvene vai perämoottorilla kulkeva vene?
Dark Souls vai Elder Scrolls pelisarja?
Kuukauden kirjoituskielto. Se menee sentään ohi ajan kanssa toisin kuin mikään pysyvä.
Kinkku- vai kalkkunaleikkele?
Maantieto, vaikka onhan biologiakin ihan kiinnostavaa. Ja sitä olen varmaan tarvinnut enemmän elämäni aikana. Mutta on kiva tietää sekin, että Madagaskarin pääkaupunki on Antananarivo.Otetaan mämmi. Pasha kuulostaa muutenkin... no, ymmärrätte kyllä.
Biologia vai maantieto?
Sen verran punkkari olen että mennään kiljulla.Maantieto, vaikka onhan biologiakin ihan kiinnostavaa. Ja sitä olen varmaan tarvinnut enemmän elämäni aikana. Mutta on kiva tietää sekin, että Madagaskarin pääkaupunki on Antananarivo.
Kiljua vai kotiviiniä?
NLA peliä en ole koskaan nähnyt, joten sinne katsomaan matsia.Hmm, no Sormusten herra. Otetaan tämä sokkona. Sitten kiekkoaiheinen vastakkainasettelu:
SHL vai NLA?
Kummastakaan en tykkää, mutta ennemmin konjakki.Tequila vai konjakki?
Ensimmäinen näyttää paremmalta.Mieluummin jalkapallo kuin pesäpallo, eli Veikkausliiga.
Tim Curryn (1990) vai Bill Skarsgårdin (2017) Pennywise-klovni?
Hrachovina on vaikeampi kirjoittaa, valitsen hänet.Berliininmunkki, maistuu aina.
Dominik Hrachovina (Tappara) vai Lukas Dostal (Ilves)?
Farkut vai verkkahousut?
Harmaa, mielellään sieltä tummemmasta päästä.Farkut ovat tyylikkäämmät ja niillä kehtaa mennä oikeastaan minne vaan.
Ruskea vai harmaa?